Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
981/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ulkonäköön juuttuva pari olikin Alisa ja Esa. 26-vuotias nätti tyttö järkyttyi kun saikin kaljun vanhemman miehen. No sellaista se on, itsepähän lähti ohjelmaan.

Juu, onhan se järkyttävää kun ikäeroa on huimat 3 vuotta :D:D:D

Vierailija
982/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tuo suoraan purkista juominen on "ongelma" vain sen vuoksi, että pelätään ettei Markus (tai kukaan muu vastaava purkista juova) ole ainoa henkilö, joka sitä maitoa juo. Jos vaikka tulee vieraita kylään, ja suoraan purkista juova hoksaakin, ettei ole ostanut uutta maitoa josta ei olisi juonut. En varmaan uskaltaisi maitoa ottaa kahviini kaverin luona, jonka tietäisin juovan suoraan purkista😅 Vähän sama ku ei olisi tarjolla muuta kuin pullia josta olisi kaikista jo vähän haukattu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi Markuksesta ja Johannasta hyvä kuva alttarilla, kun Johanna oli kavereilleen sanonut laivassa, että mitä jos se mies pettyykin hänen ulkonäköönsä. Kyyneleethän siinä tuli silmiin, kun Markus alttarilla otti Johannan avosylin vastaan kädet valmiina jo halaukseen.

Vierailija
984/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoittajat vievät minua kuin litran mittaa. Otin ihan todesta Markuksen tölkinsuustajuonnit ja pesemättömät astiat lojumassa. Lavastettu kohtaus, lavastetut tiskit. Hääklipissä Johanna ja Markus näyttivät kivalta parilta. Liikuntaa harrastava Markus raamikkaana sulhasena.

Siksi hän toivoikin "itsestään huolta pitävää" naista. Ja toinen unelma oli, että saisi Balille surffauskaverin vaimostaan. Tulkitsen itse, että tuo Johanna on turhan lössö. Ei näytä erityisen sporttiselta.

Johannalle on Y-vartalo eli ylävartalo painottuu: leveät hartiat, isot rinnat, mutta hoikka alavartalo. Ei liity mitenkään liikunnallisuuteen. Kaverilla on ihan sama vartalotyyppi kuin Johannalla ja myös hieman "pyöreähkön" näköinen, mutta hän on liikunnallinen kuin mikä. Harrastaa mm. lentopalloa, melontaa, suunnistusta ja vaellusta... Hurjassa kunnossa. Kunnon sissi.

Johannalla on ylipainoa eikä muuksi muutu, vaikka kuinka yritätte muuttaa asiaa. Ei "näytä pyöreältä", vaan on pyöreä.

Vierailija
985/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kerää suhteen edetessä vuosien mittaan kiloja ja rupsahtaa armotta, mutta jos toisen ulkonäkö jo heti alussa syystä tai toisesta tökkii liikaa, niin aika hankala on sen päälle rakentaa mitään.

Mutta edelleenkin, kauneus on katsojan silmässä. Esim. Miss Suomi -ehdokkaissa on omaa silmää miellyttäviä naisia vain harva. Jos pitäisin pyöreämmistä naisista, niin tuosta ryhmästä ei kukaan säväyttäisi oikealla tavalla. Makuja on onneksi niin monia.

Vierailija
986/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna oli palstalla paljon paljastuksia missä päin kotipaikkakuntiaan osallistujat asuvat, vaan miksi ei nyt?

En sitten tiedä oliko Aliisan koti se missä hän häihin valmistautui, mutta jos oli, niin tiedän missä sijaitsee - noin 2km päässä minun kotoani Hyvinkään keskustan tuntumassa. Koiran kanssa puolestaan jaksossa lenkkeili ihan keskustassa Parantolan alueella ja polttarivideota kuvattiin kirkon edessä keskustassa ja sitten liitovarjoilua Hyvinkään lentokentällä.

Täytyykin jatkossa pitää silmät auki, jos pariskuntaa sattuisi näkymään hoodeilla. 

Ensisilmäyksellä Esa oli musta hyvännäköinen, mutta kun koko jakson katselin niin totesin, että näyttää todella paljon mun broidilta, joten viehätys katosi :D

Vierailija
987/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosta jauhaville kommenttia: Totuus on se että useimmille tulee parisuhteessa ainakin muutamia lisäkiloja. Itse en voisi kuvitellakaan että heivaisin puolisoni sen takia. Minun silmissä hän näyttää aina yhtä komealta ja jopa komistuu päivä päivältä. Päivittäin vaan mietin miten ihana hän on ja miten hyvin sovitaan yhteen ja miten onnekas olen ollut. Sama on hänellä, näytän kuulema aina yhtä söpöltä kuin tavatessamme, ja jopa ilman meikkiä ja tukka sekaisin. Niin että paino ja muu ulkonäkö menettää merkityksensä kun rakastuu. Olisikin ihan kauhea ajatus jos muutaman kilon tai rypyn tms takia heivattaisiin parisuhteesta.

Tv:stä tuli aikanaan olikohan se brittidokumentti, jossa testattiin rakastuneita pariskuntia. Heille näytettiin toistensa valokuvia ja kuvia oli käsitelty niin että kuvat näyttivät epäviehättämiltä kuin puolisot olivat luonnossa. Puolisot saivat pisteyttää kuvat. KAIKKI testatut henkilöt antoivat paremmat pisteet noista käsitellyistä kuvista kuin mitä kuva antoi oikeasti ymmärtää. Rakastuneet parit ikäänkuin näkivät puolisonsa kauniimpina/viehättävimpinä/komeampina sielunsa silmillä. Lopputulema tästä on se rakastuneena sitä näkee toisen ikään kuin paremmassa valossa. Näin se vaan on.

Muutaman lisäkilon karttuminen on vähän eri asia kuin esim huomattava ylipaino. Lisäksi jos se muutama ylimääräinen tulee jo ennestään muutaman lisäkilon päälle, niin sitä on sitten enemmän yhteensä kuin se muutama kilo.

Ymmärrän mitä sanot, mutta en tuomitse ihmisiä, jotka viehätyy tietyn näköisistä ihmisistä. Varsinkin kun painoa pidetään aina näissä asioissa aivan eri asiana kuin esim pituus tai hiustenlähtö tai vaikka silmiinpistävät piirteet, kuten erikoinen nenä tai hampaat. Niiden vuoksi on huomattavasti hyväksytympää dumpata ihminen. En ymmärrä miksi näin.

Vierailija
988/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsikirjoittajat vievät minua kuin litran mittaa. Otin ihan todesta Markuksen tölkinsuustajuonnit ja pesemättömät astiat lojumassa. Lavastettu kohtaus, lavastetut tiskit. Hääklipissä Johanna ja Markus näyttivät kivalta parilta. Liikuntaa harrastava Markus raamikkaana sulhasena.

Siksi hän toivoikin "itsestään huolta pitävää" naista. Ja toinen unelma oli, että saisi Balille surffauskaverin vaimostaan. Tulkitsen itse, että tuo Johanna on turhan lössö. Ei näytä erityisen sporttiselta.

Johannalle on Y-vartalo eli ylävartalo painottuu: leveät hartiat, isot rinnat, mutta hoikka alavartalo. Ei liity mitenkään liikunnallisuuteen. Kaverilla on ihan sama vartalotyyppi kuin Johannalla ja myös hieman "pyöreähkön" näköinen, mutta hän on liikunnallinen kuin mikä. Harrastaa mm. lentopalloa, melontaa, suunnistusta ja vaellusta... Hurjassa kunnossa. Kunnon sissi.

Johannalla on ylipainoa eikä muuksi muutu, vaikka kuinka yritätte muuttaa asiaa. Ei "näytä pyöreältä", vaan on pyöreä.

Sä taidat sekoittaa urheilullisuuden ja itsestään huolehtimisen fitneskroppaan. Ei kaikilla liikunnallisilla ihmisillä ole täysin samanlaista kroppaa.

Vierailija
989/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ulkonäköön juuttuva pari olikin Alisa ja Esa. 26-vuotias nätti tyttö järkyttyi kun saikin kaljun vanhemman miehen. No sellaista se on, itsepähän lähti ohjelmaan.

Aliisa odottaa jotain unelmien poikamies-lookista miestä. Pettyy kun ei ole mikään jenkkikomistus vastassa. Toivottavasti osaa arvostaa Esaa

Vierailija
990/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vaikka onkin? Ei nämä ole (onneksi) mitkään missikisat.

Vierailija
991/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä taidat sekoittaa urheilullisuuden ja itsestään huolehtimisen fitneskroppaan. Ei kaikilla liikunnallisilla ihmisillä ole täysin samanlaista kroppaa.

Missä sanoin sanaakaan urheilullisuudesta? En missään. Sanoin vaan et tuo on ylipainoinen.

Vierailija
992/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä vaikka onkin? Ei nämä ole (onneksi) mitkään missikisat.

Ei sillä painolla olekaan väliä, mutta sillä on, jos yritetään vääntää asia muuksi kuin mitä se on.

Vierailija
993/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen jakson perusteella on vaikea sanoa mitkä fiilikset pareille tuli toisen näytyään. Kohtaukset näytettiin hieman hutiloiden ja nopeasti. Eiköhän seuraavassa jaksossa pääse vasta kunnolla näkemään mitkä ensivaikutelmafiilikset kenelläkin on.

Mari ja Petri, molemmat järkevän ja tasapainoisen oloisia, tuleeko tunteita kuitenkaan. Jäävätkö kaveriasteelle?

Aliisa ja Esa, molemmat positiivisia ja elämänmyönteisiä

Johanna ja Markus, tämä pari on eniten kysymysmerkki. En näe tätä paria yhdessä.

Vierailija
994/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanoin sanaakaan urheilullisuudesta? En missään. Sanoin vaan et tuo on ylipainoinen.

Sanoit, että Lössö-Johannasta ei ole surffiseuraksi Markukselle. Ja minä sanoin, että Johanna voi olla urheilullinen ja hyvässä kunnossa, vaikka olisi pyöreähkö ja rintava.

Vierailija
995/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitopurkista: Juuri niin, että vaikka kotonaan yksin asuessa juo suoraan purkista, niin silloin se ei ole suotavaa kun siitä samasta purkista menee maitoa muillekin ihmisille.

Ajatellaan siis jos "purkkimies" siis tulee mun luo ja ottaa purkin mun jääkaapista, niin silloinhan ei enää voi juoda purkin suusta, koska muutkin käyttävät samaa maitoa. (myös mahd. vieraat).

Tätä pelkäisin (esim. Markuksen tapauksessa) ja sanoisinkin asiasta, ihmettelen kun monet täällä puolustivat ja eivät nähneet tätä näkökulmaa, joka mulle ainakin ihan ensiksi tuli mieleeni.

Jos on piintynyt "purkki-ihminen", niin pystyykö vastustaman kiusausta muiden huushollissa tai kun omassaan on muitakin asujia/maidon käyttäjiä kuin oma itse.

Vierailija
996/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitopurkista: Juuri niin, että vaikka kotonaan yksin asuessa juo suoraan purkista, niin silloin se ei ole suotavaa kun siitä samasta purkista menee maitoa muillekin ihmisille.

Ajatellaan siis jos "purkkimies" siis tulee mun luo ja ottaa purkin mun jääkaapista, niin silloinhan ei enää voi juoda purkin suusta, koska muutkin käyttävät samaa maitoa. (myös mahd. vieraat).

Tätä pelkäisin (esim. Markuksen tapauksessa) ja sanoisinkin asiasta, ihmettelen kun monet täällä puolustivat ja eivät nähneet tätä näkökulmaa, joka mulle ainakin ihan ensiksi tuli mieleeni.

Jos on piintynyt "purkki-ihminen", niin pystyykö vastustaman kiusausta muiden huushollissa tai kun omassaan on muitakin asujia/maidon käyttäjiä kuin oma itse.

Piintynyt purkki-ihminen :D

Vierailija
997/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla melkoinen typerys, jos toisten kotona lähtee purkista juomaan. Se, että yksinasuva juo purkista kotona, ei tarkoita, että hän ei "pysty vastustamaan kiusausta" muualla. Purkista juominen ei ole mikään kiusaus, vaan yksinasuvalla vaivaasäästävä konsti (ei tule tiskiä). Normaalit käytöstavat ne on (useimmilla) yksinasuvillakin.

Vierailija
998/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tuon maitopurkista jauhamisen jo lopettaa. Markus vaikutti ihan sivistyneeltä ihmiseltä, enkä usko, että juuri tavatun vaimonsa seurassa alkaa ryystää juomaa suoraan maitopurkista, vaikka kotonaan yksin asuessaan niin tekikin. Kyllä mäkin muiden seurassa syön käytöstapojen mukaisesti, mutta yksin ollessani saatan ahmia ja mussuttaa ihan eri tavalla :D

Vierailija
999/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suusta menee aina bakteereja ja muuta moskaa siihen purkkiin, ei ole mukava tapa yksinasujallakaan, se on mielestäni juuri tapa, ei mikään muu. Ja tavoistaan on vaikea päästä irti.

Tietää kauan yksin asunut.

Vierailija
1000/9874 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eihän sitä kukaan seurassa ryystäkään, vaan juuri salassa, siinähän jutun idea piileekin.

Ketju on lukittu.