Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
En kyllä ymmärrä minkä takia toista ei voi halata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria taas en ymmärrä, hän on jo 38-vuotias, mutta 5 vuoden suunnitelmissa ei näe vielä lapsia, vaan vasta 10 vuoden päästä. Ei mikään ihme, jos heillä on mennyt sukset ristiin lastenhankkinnassa. Petrillä on varmasti ollut toive hankkia lapset mahdollisimman pian, koska hän tuntee olevansa jo vanha ja Mari taas ei ole missään nimessä voinut kuvitella, että lapsia alettaisiin tekemään vielä 5 vuoden sisällä, kka hän kuvittelee olevansa nuori.
Minä käsitin asian niin, että Mari luetteli siinä 5 vuoden suunnitelmassa lähinnä sitä, että hänellä olisi se mies. Se lapsi vaan mainittiin siinä seuraavassa osiossa, ihan hyvin se lapsi voisi tulla jo vaikka heti kunhan Mari nyt ekaksi löytäisi sen miehen.
Mari sanoi, että 5 vuoden päästä hänellä olisi mies eli mitään lapsia ei kuulunut vielä 5 vuoden sisälle.
Voisin kuvitella, että hän ei laskenut vuosia tarkasti, kuten aiemminkin jo uutisen yhteydessä kommentoin. Kunhan nyt toi summittaisia haaveita esille.
Phorvooseen, anytime ;)
kultturellia..
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä minkä takia toista ei voi halata?
Kaikki ei vaan tykkää samoista asioista. En minäkään tykkää kun mieheni tulee joka välissä lääppimään, esim. kun laitan ruokaa. Helvetin ärsyttävää.
En kestä, Johanna ja Markus Ikeassa ja Johanna päättää ihan kaiken... Onko tähän tarkoituksella valittu klippejä jossa Markus ei saa osallistua mihinkään vai mitä ihmettä. Pidemmän päälle aika surullista tuollainen.
Miks noita Maria ja Petriä pitää näyttää vielä noin paljon??
aliisa ja jason olisi parempi pari
Mari on melkoinen wannabe-stadilainen, vaikka on oikeasti joku pohjoiskarjalainen lypsäjä.
miks aliisa on tommonen tiuskija? "emmä tiedä vielä! on niin monta kun on!!"
Noniin, aliisa ei askarrellut tuota esasta vaan "mun miehestä"...
"Minä ja mun mies ja koira." Eikö vähän törkeää jo Esaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Haha! Aliisa sanoi, että häntä ilahduttaa Esan ulkonäkö. Olen koko ajan ihmetellyt, miten täällä on päätelty, että hän olisi pitänyt ulkonäköä pahana. On niin monenlaista kemiaa eikä kaikki ei-mätsäämisen tunteet liity ulkonäköön.
Se on päätelty siitä että Aliisa sai häissä niin hirveän kohtauksen että kameraryhmä lopetti kuvaamisen heti sen jälkeen kun oli tavannut Esan mutta eivät olleet keskustelleet vielä. Mistä se katumus ja paniikki siten tuli jos ei ulkonäöstä?
Miks nämä kaikki naiset on niin helvetin tylsiä?! Pestään mattoja, juodaan rosea ja nipotetaan, bboooriiinnngggg...
Vierailija kirjoitti:
Ei se voinut laskea yhtään omaansa ja Esan koiria, kertoo tuokin jotain.
Aliisalla ei ole aikomuksiakaan yhteisestä tulevaisuudesta Esan kanssa. Vähän käy sääliksi Esaa. Miksei voi suoraan sitten sanoa, turhaan antaa toiselle turhia toiveita ja roikottaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se voinut laskea yhtään omaansa ja Esan koiria, kertoo tuokin jotain.
* yhteen siis
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, Aliisa sanoi että Esassa ilahduttaa ulkonäkö :O Mehän ollaan koko ajan luultu et just se on tökkinyt! Mikä ihme siellä alttarilla tuli, ihan yleinen shokki kun tajusi, mitä on menossa tekemään?
Ihan kivan näköinen Esa on ja moni on täällä kehunut hänen ulkonäköä. Jotkut kirjoittajat täällä ovat vieraantuneet todellisuudesta, kun eivät ole tottuneet kaljuihin miehiin ja olettavat kaikkien pitävän kaljuja epäkiinnostavina.
Missä toi kahvila oli missä Mari oli ystävänsä kanssa? Kaunis!
Esa olisi hyvä ja symppis mies, mutta Hyvinkään nirppanokkapissis pyörii vain oman napansa ympärillä.
Haha! Aliisa sanoi, että häntä ilahduttaa Esan ulkonäkö. Olen koko ajan ihmetellyt, miten täällä on päätelty, että hän olisi pitänyt ulkonäköä pahana. On niin monenlaista kemiaa eikä kaikki ei-mätsäämisen tunteet liity ulkonäköön.