Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha! Aliisa sanoi, että häntä ilahduttaa Esan ulkonäkö. Olen koko ajan ihmetellyt, miten täällä on päätelty, että hän olisi pitänyt ulkonäköä pahana. On niin monenlaista kemiaa eikä kaikki ei-mätsäämisen tunteet liity ulkonäköön.
Se on päätelty siitä että Aliisa sai häissä niin hirveän kohtauksen että kameraryhmä lopetti kuvaamisen heti sen jälkeen kun oli tavannut Esan mutta eivät olleet keskustelleet vielä. Mistä se katumus ja paniikki siten tuli jos ei ulkonäöstä?
No voi hyvänen aika... Esim. Siitä että tajusi tilanteen, on menossa täysin tuntemattoman kanssa naimisiin. Aliisa vielä niin nuori että ei ehkä ollut tarpeeksi valmistautunut.
Vierailija kirjoitti:
Miks nämä kaikki naiset on niin helvetin tylsiä?! Pestään mattoja, juodaan rosea ja nipotetaan, bboooriiinnngggg...
Joo, ja kaiken leikkuulautaa myöten pitää olla valkoista.
Petrin "...mmmm..." kuulostaa sympaattiselta lehmän ääntelyltä : D
Ai epäreilua, kun Mari joutuu käymään avioeroprosessin, vaikkei tunne ikinä olleensakaan naimisissa.
Surullista että noin kävi. Mutta ei kai kukaan sentään häntä pakottanut ohjelmaan ettei nyt sentään epäreilua voi olla.
Mitä Mari sanoi? Kuulin vaan "on kyllä vähän petetty olo"
Marista on epäreilua joutua käymään normaali avioeroprosessi läpi, miksi ihmeessä haki tuohon ohjelmaan?
Vierailija kirjoitti:
Missä toi kahvila oli missä Mari oli ystävänsä kanssa? Kaunis!
Porvoossa
Vierailija kirjoitti:
"Minä ja mun mies ja koira." Eikö vähän törkeää jo Esaa kohtaan.
Veikkaan, että tässä on ihan ohjeistettu puhumaan yleisesti, ei saa mainita nimeltä puolisoa.
Mielestäni tässä jaksossa tulee ihan eri näkökulma Aliisan ja Esan suhteeseen. Veikkaan, että tuotanto yrittää vedättää tämän parin kanssa.
Aliisa taisi tulla vahingossa paljastaneeksi että hänen tulevaisuuden suunnitelmiinsa ei kuulu Esa kun ei niihin kuulu Esan koiratkaan.
Mari on kyllä semmonen Kyllikki Kylmäkkö, ja Aliisa "Älä halaa" Aliisa toinen. Sääliks käy ukkoja. Jo alkuasetelma heille karmee. Eikö ne yhtään kato ketä tonne valitsevat??!?
Miksi tälle eronneele pariskunnalle annetaan näin suuri osa tästä ohjelmasta? Traumatisoituneet ja nyt sitten annetaan heppa yms muuta terapiaa...
Petri pystyy jätkien kanssa purjehtiessaan joustamaan dietistään - olutta ja valkoista leipää, muttei vaimon kanssaa iltaa viettäessään, kun rahkapurkki odottaa kotona!!! Wtf??!!??!
Vai että epäreilua oikein kun joutuu käymään eroprosessin läpi?? No kun se oli aivan oikea liitto, tuliko yllätyksenä!? Ärsyttävää!
Vierailija kirjoitti:
"Minä ja mun mies ja koira." Eikö vähän törkeää jo Esaa kohtaan.
Kiinnitin myös huomiota, että Aliisan haaveisiin kuului omakotitalo, lapset ja yksi koira, tietysti hänen omansa. Olisi ollut kohteliasta laittaa paperille 4 koiraa, ihan vain sen takia, kun Esalla sattuu ne 3 koiraa olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha! Aliisa sanoi, että häntä ilahduttaa Esan ulkonäkö. Olen koko ajan ihmetellyt, miten täällä on päätelty, että hän olisi pitänyt ulkonäköä pahana. On niin monenlaista kemiaa eikä kaikki ei-mätsäämisen tunteet liity ulkonäköön.
Se on päätelty siitä että Aliisa sai häissä niin hirveän kohtauksen että kameraryhmä lopetti kuvaamisen heti sen jälkeen kun oli tavannut Esan mutta eivät olleet keskustelleet vielä. Mistä se katumus ja paniikki siten tuli jos ei ulkonäöstä?
Ehkä itse tilanteesta? Hänhän on sanonut vain, ettei Esa eikä ylipäänsä koko touhu tuntunut oikealta. Sen enempää sitä avaamatta. Esan ulkonäköä ei ole kertaakaan dissannut.
Miksi tolle Marille ja Petrille on annettu ihan hirveästi tilaa ohjelmassa vaikka heidän osaltaan peli on selvä?
Ei mua ainakaan kiinnosta enää noi samat jutut ("tietty oon pettynyt mutta blah blah, elämä on tällästä...") ja hengailu kavereidensa kanssa. Mieluummin katselisin pariskuntien yhteistä aikaa...
Hiton huonosti leikattu kun jotain Marin ja Petrin vene/ratsastus turhia tylsiä juttuja pitää laittaa!! Pohjanoteeraus... jättäis ne rauhaan ja kuvais muita
Mari tarviis vaan sänkyratsastusta ja paljon!
Mulla ja mun miehellä on eriväriset sormukset. Eipä ole kyllä käynyt mielessäkään että se ois jotenkin outoa 😆 valittiin molemmat omaa silmää miellyttävät.
Petri näyttää paremmalta lätsä päässä, en tykkää sen kaljusta.