Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Markuksen vanhemmilla on naimanaamat 😀😀
....siis viettääkö Petri-raukka synttärinsä pakotettuna lintsillä Marin kanssa?? Ja Mari vielä vittuilee "lahjastaan" eli ilmaisesta ilmapallosta.. hyi kauhee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten Aliisa nalkutti? Oli ihan normaali. En ole Aliisa-fani, mutta toihan oli perusteeton syytös.
Perunoista nalkutti itselleen, kurkusta Esalle. Tämä minuutin sisällä.
:-o :-o
Jopas on nalkuttamisen kriteerit matalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esalla ei ole peukalo keskellä kämmentä, on kaikin puolin toiminnan mies ja esim. tuossa kurkun huuhdonnassa samanlainen kuin minä, en minäkään pesisi kelmuun pakattua kurkkua.
Mielestän Esa taas vaikuttaa hieman yksinkertaiselta, vaikkakin mukavalta.
Ihan tyypillinen perusfiksu suomalainen mies.
Mari haluaa Petrin joustavan mutta itse ei kuitenkaan jousta yhtään. todella kireä, ärtynyt ja pinnotunut koko ajan. Näytt todella ärsyyntyneeltä, kun näki Petrin saapuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten Aliisa nalkutti? Oli ihan normaali. En ole Aliisa-fani, mutta toihan oli perusteeton syytös.
No huhhuh! Onko tollanen jollekin normaalia
"Ihan perseestä!"
"Ala säkin nyt tekemään jotain!"
"Pese kurkku" Jne jne jne
Welcome to the real life.
Markus ihan vaivaantunut vanhempiensa luona.
Markuksen vanhemmat aika jäykkiä...
Miksi tässä kaudessa on näin paljon kiusallisia kohtauksia, ei aiemmilla kausilla ollut näin nihkeää.
Toi Mari on aivan järkky akka!!
Toisella on synttärit, haloo!
Negative Nancy kertaa kymmenen.
Lähtisin kävelemään. Petri tsemppaa hienosti.
Alan jo, uskomatonta kyllä, sympata Petriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan perseestä!"
Welcome to the real life.
"Onpas tämä hankalaa, tuletko tulla auttamaan. Ehkä yhdessä selvittäisiiin nopeammin, kun se harjakin jäi kotiin. "
"Pesetkö kurkun" "kiitos!"
Welcome käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Alan jo, uskomatonta kyllä, sympata Petriä.
Melkein. Melkein.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä oli aika törkeää että joko Aliisa tai Aliisan vanhemmat odottaa että Esa tekee tuolla mökillä jotain "miesten töitä". Itse juoksisin karkuun jos menisin tuoreiden appivanhempieni mökille ja mieheni sanoisi että äitinsä on järjestänyt minulle mökille kasan _naisten_ töitä. Hirveän ahdistavaa.
Ihan karmeaa jos vieraana toisten ihmisten mökillä omalla vapaa-ajalla pitää varautua töitä tekemään. Ehkä en vaan ole mökki-ihminen?
Eikun sä et vaan ymmärrä, että tämä on tv-ohjelma.
Oi, v vuoristorata rentoutti Maria ja Petriä, ainakin laskun ajaksi.
Ois kauhee olla Marin kaltaisen ihmisen kanssa Linnanmäellä kun ei mihinkään laitteeseen meinannut haluta edes...
Mun mielestä Markuksen vanhemmat oli sympiksiä. Sellaisia vanhan kansan ihmisiä, maalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan perseestä!"
Ja "nyt valoja päälle!!"
Mitään se ei osaa esittää nätisti
"Ollaan yhdessä tehty jotain haastavaa ja jännittävää" lässyttää Tanskanen. Tyypit on lintsillä, ei millään viidakkovaelluksella, voi hyvää päivää. Ei tuo Maria ja Petriä pelasta.
Täh, oliko Marin snttärilahja Petrille ilmaiseksi saatu ilmapallo.