Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Aliisa ja Esa on niin ihania yhdessä, mä niin toivon että näiden kahden rakkaus syttyisi ja kestäisi. Ihan kuin Kimmo ja Milla viime vuonna.
Jos mökkeilemään lähdetään heti erossaolo viikon jälkeen niin Aliisan Etelän rusketus on haihtunut ennätysvauhdilla.
Aliisa on edelleen ärsyttävä, mutta nyt kerrankin tossa mökkikohtauksessa tuntui sellaista rentoutta. Esakin uskalsi sanoa omia mielipiteitä ja Aliisakin oli pilke silmäkulmassa.
Mutt siis, toi Mari. Miten se on noin vittumainen ja kokoajan vaan vittuilee?? Ja kyllä minä olen aina pelannut minigolfia niin että saa ottaa irti seinästä palloa. Luoja!
Kamala, iljeilevä ja vittuileva hapannaama-mari.
Ei tuossa Aliisan kommunikoinnissa ollut mitään outoa. Ihan tavallisesti puhui ja reagoi.
Johannasta ja Markuksesta välittyy musta ihanasti se että parisuhteen onnistuminen on tahtoa ja toisen hyväksyntää eikä aina täydellistä sielujen yhteen loksahtamista ja harmoniaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi vtun Mari oikeasti!! -,-''
Niinpä. Eikö oikeasti voisi yrittää käyttäytyä edes jotakuinkin sivistyneesti siihen saakka että pääsevät toisistaan eroon.
Aiemmin ajattelin, että Petri on isompi vänkääjä tuossa parissa, mutta tämän perusteella täytyy todeta, että kyllä Mari on negatiivisempi. Petri on vähän relannut, Mari vaan vinkuu.
Marista tulee kyllä sellainen olo, että kelpaakohan sille mikään mitä toinen tekee. Vaikka Petri seisoisi päällään, niin kelpaisiko.
EA-kausien sinkuista vois kehitellä jonkun Vain elämää all stars -kauden ens vuonna.
Siis miten Aliisa nalkutti? Oli ihan normaali. En ole Aliisa-fani, mutta toihan oli perusteeton syytös.
Puheiden ja itsevarmuuden perusteella ajattelin Aliisan olevan sellainen touhukas, omatoiminen henkilö. Mutta vaikuttaakin olevan aika..uusavuton.
Vierailija kirjoitti:
Aliisa on edelleen ärsyttävä, mutta nyt kerrankin tossa mökkikohtauksessa tuntui sellaista rentoutta. Esakin uskalsi sanoa omia mielipiteitä ja Aliisakin oli pilke silmäkulmassa.
Mutt siis, toi Mari. Miten se on noin vittumainen ja kokoajan vaan vittuilee?? Ja kyllä minä olen aina pelannut minigolfia niin että saa ottaa irti seinästä palloa. Luoja!
Mun muistaakseni tuossa radassa (ja monessa muussakin) on sellainen merkki, minkä yli pitää päästä ja jos ei pääse, aloitetaan aina alusta uudelleen eikä siitä, mihin pallo jäi.
Esa oikein tyypillinen savolainen. Ai miksei myrkkyjä maaperään?!
Vierailija kirjoitti:
Siis miten Aliisa nalkutti? Oli ihan normaali. En ole Aliisa-fani, mutta toihan oli perusteeton syytös.
Perunoista nalkutti itselleen, kurkusta Esalle. Tämä minuutin sisällä.
Esa vaikuuttaa vähän hölmöltä. Kenelle tulee edes mieleen kaataa maali maahan.
Symppaan kyllä Esaa ihan täysillä, mutta nyt kyllä miehen pisteet tippui aika rajusti kun meinasi kipata sen terassitökötin (en tiedä mitä se oli :D) maahan!!
Esa, ansaitset parempaa.