Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Miehet on just tollasia kaikkien jätteiden kanssa. Huokaus.
Dunder - erilaisuus - kiinnostus
EI LUO KIINNOSTUSTA, LUO ÄRSYTYSTÄ
Miten voi olla näin paljon mainoksia. Missään muussa ohjelmassa ole näin paljon.
Risti seinään, Esa on tehnyt av-mammojrn mielestä ekan virheensä 😂... mihin tämä johtaa, joukkolynkkaukseen?
Olenko ainoa jonka mielestä oli aika törkeää että joko Aliisa tai Aliisan vanhemmat odottaa että Esa tekee tuolla mökillä jotain "miesten töitä". Itse juoksisin karkuun jos menisin tuoreiden appivanhempieni mökille ja mieheni sanoisi että äitinsä on järjestänyt minulle mökille kasan _naisten_ töitä. Hirveän ahdistavaa.
Ihan karmeaa jos vieraana toisten ihmisten mökillä omalla vapaa-ajalla pitää varautua töitä tekemään. Ehkä en vaan ole mökki-ihminen?
Voi noita Markuksen vanhempia. Niin jäykkiä ja niin suomalaisia. :) onneksi omassa anoppilassani ei ole tuota muodollista pöydässä istumista ja ruuan tuputtamista, ei ollut edes ekalla tapaamisella. Lapsuuden kodissani sitä kyllä on joten tuttu on sekin laji.. :) Esan pisteet on laskenut mun silmissä, tai siis olin ajatellut sitä vähän sivistyneemmäksi kuin se on. Mutta symppis tyyppi edelleen.
Esalla ei ole peukalo keskellä kämmentä, on kaikin puolin toiminnan mies ja esim. tuossa kurkun huuhdonnassa samanlainen kuin minä, en minäkään pesisi kelmuun pakattua kurkkua.
Esalle iiiiso miinusta tuosta pyrkimyksestä heittää kemikaalit maaperään. Maalaisten juttuja. Mitenkäs se nyt tolleen? Ja vähän tää kermaperseilykin tuli yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä oli aika törkeää että joko Aliisa tai Aliisan vanhemmat odottaa että Esa tekee tuolla mökillä jotain "miesten töitä". Itse juoksisin karkuun jos menisin tuoreiden appivanhempieni mökille ja mieheni sanoisi että äitinsä on järjestänyt minulle mökille kasan _naisten_ töitä. Hirveän ahdistavaa.
Ihan karmeaa jos vieraana toisten ihmisten mökillä omalla vapaa-ajalla pitää varautua töitä tekemään. Ehkä en vaan ole mökki-ihminen?
Ehkä se oli ihan tämän ohjelmankin kannalta vähän mielenkiintoa, kun tekevät jotakin yhdessä.
Toki olishan sitä voinut mennä viakka kalastamaan tms. mutta ei sekään nyt niin aktiivista tekemistä.
Miten tällä kaudella noi naiset on niin negatiivisen stereotyypin mukaisia, nalkuttavia ja valittavia tyyppejä. Tekis mieli itse hypätä kesken kaiken jonkun naisen tilalle tai heittää sinne joku tuntemistani mukavista naisista mukaan. Ei nuo miehet ansaitse kuulla tuollaista mäkätystä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliisa on edelleen ärsyttävä, mutta nyt kerrankin tossa mökkikohtauksessa tuntui sellaista rentoutta. Esakin uskalsi sanoa omia mielipiteitä ja Aliisakin oli pilke silmäkulmassa.
Mutt siis, toi Mari. Miten se on noin vittumainen ja kokoajan vaan vittuilee?? Ja kyllä minä olen aina pelannut minigolfia niin että saa ottaa irti seinästä palloa. Luoja!
Mun muistaakseni tuossa radassa (ja monessa muussakin) on sellainen merkki, minkä yli pitää päästä ja jos ei pääse, aloitetaan aina alusta uudelleen eikä siitä, mihin pallo jäi.
Joo niin onkin, mutta tarkoitin että sen rajan jälkeen, jos pallo on ihan kiinni seinässä, niin ollaan otettu sitä jonkun mailan pään verran ulospäin. En toki tiedä onko meidän oma sääntö, mutta kumminin :D
Johannana olisin kokenut tutustumisen Markuksen vanhempiin aika kamalaksi tilanteeksi. Johanna taitaa olla aika erilaisesta perheestä kaikin puolin.
Mari ilmoittaa ohjelman hakuvaiheessa haluavansa alkaa urheilla enemmän. Petri ehdottaa lajeja joka lähtöön, esim. Matalan kynnyksen sulkapalloa mutta Maria ei kiinnosta mikään. Nyt ymmärrän DUnderin kommentin että asiantuntijoita johdettu harhaan..
ps. Petri näyttää tässä jaksossa hotilta
Vierailija kirjoitti:
Siis miten Aliisa nalkutti? Oli ihan normaali. En ole Aliisa-fani, mutta toihan oli perusteeton syytös.
No huhhuh! Onko tollanen jollekin normaalia
"Ihan perseestä!"
"Ala säkin nyt tekemään jotain!"
"Pese kurkku" Jne jne jne
Vierailija kirjoitti:
Esalla ei ole peukalo keskellä kämmentä, on kaikin puolin toiminnan mies ja esim. tuossa kurkun huuhdonnassa samanlainen kuin minä, en minäkään pesisi kelmuun pakattua kurkkua.
Mielestän Esa taas vaikuttaa hieman yksinkertaiselta, vaikkakin mukavalta. Ei ehkä kyse siitä peseekö kurkun vai ei, vaan Esalle ei juolahtanut mieleenkään miksi kurkku pitäisi huuhdella .
Mainoksiamainoksiamainoksia 😫😫😫😫😫
Mari käyttää yllättävän spontaanisti tota p-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Esa vaikuuttaa vähän hölmöltä. Kenelle tulee edes mieleen kaataa maali maahan.
Aivan hyvin voi kaivaa kuopan maahan ja kaataa maalin sinne. Kuka tietää, kuka välittää.
Esa ei tajuu syvempää merkitystä sille, että sipuleita ei aina laiteta muovipussiin. Tai että, miks ylijäämäremonttiöljyä EI kaadeta maahan.
Yksinkertainen mies.