Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Jääätäväää! Marilla ja Petrillä.
"Se on perhematka, niin sen takia Esa jää vähän niinku rannalle ruikuttamaan." Eikö hän mennyt juuri Esan kanssa naimisiin ja ovat perhettä?
Eli ei selkeästi ole lainkaan tosissaan. Miksi Esa ei voinut tulla matkalle mukaan. Naurettavaa.
Mua ahdistaa jo katsoakin tätä, joka parin takia. No Johanna ja Markus menettelee.
Marin sisustusmaku ei kyllä osu yhtään yksiin mun kanssa... Mutta hetihän tuosta näki, ettei asuntoon vaan mahdu pyörä sisälle.
Bongattu pehmolelu Markuksen kirjahyllyssä
Ehkä tohon alkuun olisi voinut järjestää jotain ohjelmaa tai vaikka tarjota ruokaa niin olisi jotain tekemistä. Nyt toi pelkkä sohvalla nyhjöttäminen taitaa olla hieman vaivaannuttavaa.
Osaako toi Petri sanoa muuta kuin "Ahaa, okei"
Kuka kehui Marin tyyliä?! Ainakin sisustuksesta löytyy kaikki kliseet!!! Aikuisella naisella. Ei mitään persoonaa.
Muut miehet tuo kukkia. Petri koittaa tunkea pyöränsä naisen kauniiseen kotiin (mulla olis menny hermo) ja tuo omia ruokia mukanaan "ettei mee vanhaks". Hyi helvetti! Mä en pystyis ton jälkeen kyllä mitenkään lämpenemään.
Siis ei ole totta. Vielä jauhaa tosta pyörästä. Joo, kyllä ehdottomasti pyörä olisi kannattanut tuoda Marin valkoiseen asuntoon sisälle. Siis mikä tota pyöräilijää vaivaa. Pyörä selkeästi tärkeämpi kuin oma vaimo.
Mee nyt saatana naimisiin sen pyöräs kanssa Petri kun ero Marista on selvä!!!
Petri ja pyörä eikö nyt stana voi jo olla siitä hiljaa!!!
Jestas mikä pyörän rakastaja tuo Petri! 😄
Aliisa puhuu, Esa vastaa jollain aivan ihmeellisellä kommentilla tai toistaa papukaijana juuri kuulemansa hakien epätoivoisesti hyväksyntää...Aliisa ei pysty kestään, vaan hajoilee hiljaa itsekseen. Tämä vaikuttaa murhaavasti näiden kahden väliseen dynamiikkaan ja suhteeseen.
En mäkään tota Esan muikeilua ja jännäämistä jaksais. Ei anna mitään syytä kiinnostua itsestään, jos vaikuttaa siltä, että kaipaa äidillistä huolenpitoa...ryhdistäytyis!
Lämpöä on Johannan ja Markuksen välillä. :) Voi tuota pyörämiestä... Ja voi noita Marin sisustustarroja, ei ole mun juttu. Kumpa Esa ja Aliisa pysyisi ainakin kavereina.
Pikemminkin, että miten toi Mari ei tajuu, että tosi arvokasta pyörää ei pidetä ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Mari ja Petrikin ilahtuivat jälleennäkemisestä verrattuna sitruuna-Aliisan ja jännä-Esan kohtaamiseen
Aattelin just samaa
Onko Petri naimisissa sen pyöränsä kanssa vai mitä ihmettä...