Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
3281/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esan olemuksessa, puheissa ja tavoissa on sellaista yksinkertaisuutta, että mun kohdalla jäisi juttu viiden minuutin keskustelun jälkeen siihen.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö hän olisi hyvä ihminen ja aviomies, mutta mulla toi loppuisi alkuunsa noilla spekseillä

Vierailija
3282/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaivaannuttavaa katsoa Maria ja Petriä. Keskustelu on väkinäistä ja keskinäinen yhteenkuuluvuudentunne puuttuu täysin. Aivan kuin molemmat toisivat toisistaan huonommat puolet esille.

Ja minä ainakin olen nyt tuon pätkän nähtyäni Petrin puolella mitä pyörägateen tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3283/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräkeskustelu tuntuu ylimitoitetulta verrattuna siihen miten sitä jaksossa käsiteltiin. Selväähän tuo on ettei pyörä tuohon eteiseen mahdu, ja selvää on myös että Petrin olisi pitänyt selvittää säilytysasia etukäteen. Vaikka ymmärränkin erittäin hyvin, että häntä arveluttaa jättää pyörä ulos. 

Sitä en ymmärrä miksei Petri saisi tuoda omia ruokiaan mukanaan. Tuskinpa Marilla noita protskujauheita on. Täällä tuntuu vallitsevan kova antipatia ja ymmärtämättömyys tuollaista urheilevaa miestä kohtaan.

Vierailija
3284/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin, että miten toi Mari ei tajuu, että tosi arvokasta pyörää ei pidetä ulkona. 

Jos pyörä ei mahdu sisälle, se ei vaan mahdu. Petrin olisi kuulunut ottaa etukäteen selvää, millaiset säilytystilat pyörälle on. Ei voi vaan olettaa, että pyörä ilman muuta mahtuu toisen kotiin.

Vierailija
3285/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän pienet asunnot kaikilla. Sitä on Suomen asuntopolitiikka. Pääkaupunkiseudulla ja Turussakaan ei rahat riitä kuin onnettomiin luukkuihin. Ei edes makuuhuonetta. Esalla taisi olla isoin asunto, Pieksämäellä! En tiedä nähtiinkö Petrin asuntoa, varmaan myöhemmin.

Vierailija
3286/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Johanna ja Markus olivat innoissaan hääkuvasta, muut lähinnä miettivät mihin sen piilottaisivat.

Vierailija
3287/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg, ompa rakas pyörä jos ei voi sateeseen jättää...

Vierailija
3288/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrin olisi varmaan kannattanut etukäteen tiedustella onko mahdollista missä säilyttää rakasta, arvokasta pyörää.

Siis tottahan se on, että tollanen pyörä voi helposti maksaa pari tonnia, ei sitä minne vaan viitsi jättää.

Itse en jaksaisi tuollaista pyöräilyhullua.

Vierailija
3289/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut miehet tuo kukkia. Petri koittaa tunkea pyöränsä naisen kauniiseen kotiin (mulla olis menny hermo) ja tuo omia ruokia mukanaan "ettei mee vanhaks". Hyi helvetti! Mä en pystyis ton jälkeen kyllä mitenkään lämpenemään.

No tuollaisia miehet ovat Savukoskella, ei ihmetytä yhtään, siellä machoilu on valttia.

Vierailija
3290/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, Mari asuu Kalliossa.

Johannan asunto yllättävän pieni (!!)

Aliisan asunnon sisustus vahvistaa kyllä sen hänen äärimmäisen tavallisuutensa.

Aliisan ja Esan kohtaaminen oli ihan poikkeuksellisen jäykkä. Esa jotenkin vesittää tilanteet kertomalla kuinka jännittää, ja sitten ei pääse aiheessa oikein eteenpäin, vaan velloo ja velloo yksityiskohtaisesti kuvailemalla sitä jännittämistään..

Olenko ainoa, jonka mielestä oli ainoastaan positiivinen yllätys, ettei Aliisan kämppä ollu mikään järkky massakämppä, jotain paskoja live laugh love plaa plaa plaata, kuten Marilla?

Huomattavasti kiinnostavampaa tuolla tavalla.

Toivottavasti Aliisa oppis arvostamaan tuota Esaa pikkuhiljaa... Niissä olis potentiaalia!

Vierailija
3291/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh tuota Marin asuntoa, itse naisenakin alkaa ahdistaa valkoisuus ja tyhmät mietetarrat. Mies EI voi kokea tuota kotoisaksi.

Vierailija
3292/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumaliste jotain "live laugh love" tarroja.. 

Vierailija
3293/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa ja Markus toivat vaimoilleen kukkia. Petri toi mukanaan vain proteeinijauheet ja vanhaksi menevät ruoat. Ei apua! ,) On se Petri niin huomaavainen ja antelias kumppani.

Vierailija
3294/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri: "Aaa, okei." "Aaa, okei." "Aaaa, okei."

Ja symppaan kyl kun hän on huolissaan pyörästään, eikä nuiva sisustusnainen tajuu, että se on oikeesti hintata ja laadukas. Ja se kämppä on Kalliossa, missä pyörän varastusmahdollisuus on melko suuri...

Vierailija
3295/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaannuttavaq katsottavaa. Ovat niin korrektia. Mari ja mies.

Vierailija
3296/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä rahkan tempasen tossa :D

Vierailija
3297/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siedä noita kirjoitussisustushommeleita.

Vierailija
3298/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tuo Petri. Käy kyllä Maria sääliksi.

Vierailija
3299/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Aliisa on kyllä jotenkin omituinen. Vai, että perhematkalle ei oma aviomies ole tervetullut... Siinähän olisi ollut hyvä mahdollisuus tutustua sukulaisiin. Jos siis ovat homman suhteen tosissaan, mitä Aliisa ilmeisesti ei ole.

Vierailija
3300/9874 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoo, ei voi syödä iltapalaa jos ei oo syöny lämmintä ruokaa?

Ketju on lukittu.