Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Tosi vaivaannuttavaa katsoa Maria ja Petriä. Keskustelu on väkinäistä ja keskinäinen yhteenkuuluvuudentunne puuttuu täysin. Aivan kuin molemmat toisivat toisistaan huonommat puolet esille.
Ja minä ainakin olen nyt tuon pätkän nähtyäni Petrin puolella mitä pyörägateen tulee.
Pyöräkeskustelu tuntuu ylimitoitetulta verrattuna siihen miten sitä jaksossa käsiteltiin. Selväähän tuo on ettei pyörä tuohon eteiseen mahdu, ja selvää on myös että Petrin olisi pitänyt selvittää säilytysasia etukäteen. Vaikka ymmärränkin erittäin hyvin, että häntä arveluttaa jättää pyörä ulos.
Sitä en ymmärrä miksei Petri saisi tuoda omia ruokiaan mukanaan. Tuskinpa Marilla noita protskujauheita on. Täällä tuntuu vallitsevan kova antipatia ja ymmärtämättömyys tuollaista urheilevaa miestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin, että miten toi Mari ei tajuu, että tosi arvokasta pyörää ei pidetä ulkona.
Jos pyörä ei mahdu sisälle, se ei vaan mahdu. Petrin olisi kuulunut ottaa etukäteen selvää, millaiset säilytystilat pyörälle on. Ei voi vaan olettaa, että pyörä ilman muuta mahtuu toisen kotiin.
Järkyttävän pienet asunnot kaikilla. Sitä on Suomen asuntopolitiikka. Pääkaupunkiseudulla ja Turussakaan ei rahat riitä kuin onnettomiin luukkuihin. Ei edes makuuhuonetta. Esalla taisi olla isoin asunto, Pieksämäellä! En tiedä nähtiinkö Petrin asuntoa, varmaan myöhemmin.
Vain Johanna ja Markus olivat innoissaan hääkuvasta, muut lähinnä miettivät mihin sen piilottaisivat.
Omg, ompa rakas pyörä jos ei voi sateeseen jättää...
Petrin olisi varmaan kannattanut etukäteen tiedustella onko mahdollista missä säilyttää rakasta, arvokasta pyörää.
Siis tottahan se on, että tollanen pyörä voi helposti maksaa pari tonnia, ei sitä minne vaan viitsi jättää.
Itse en jaksaisi tuollaista pyöräilyhullua.
Vierailija kirjoitti:
Muut miehet tuo kukkia. Petri koittaa tunkea pyöränsä naisen kauniiseen kotiin (mulla olis menny hermo) ja tuo omia ruokia mukanaan "ettei mee vanhaks". Hyi helvetti! Mä en pystyis ton jälkeen kyllä mitenkään lämpenemään.
No tuollaisia miehet ovat Savukoskella, ei ihmetytä yhtään, siellä machoilu on valttia.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, Mari asuu Kalliossa.
Johannan asunto yllättävän pieni (!!)
Aliisan asunnon sisustus vahvistaa kyllä sen hänen äärimmäisen tavallisuutensa.
Aliisan ja Esan kohtaaminen oli ihan poikkeuksellisen jäykkä. Esa jotenkin vesittää tilanteet kertomalla kuinka jännittää, ja sitten ei pääse aiheessa oikein eteenpäin, vaan velloo ja velloo yksityiskohtaisesti kuvailemalla sitä jännittämistään..
Olenko ainoa, jonka mielestä oli ainoastaan positiivinen yllätys, ettei Aliisan kämppä ollu mikään järkky massakämppä, jotain paskoja live laugh love plaa plaa plaata, kuten Marilla?
Huomattavasti kiinnostavampaa tuolla tavalla.
Toivottavasti Aliisa oppis arvostamaan tuota Esaa pikkuhiljaa... Niissä olis potentiaalia!
Huh tuota Marin asuntoa, itse naisenakin alkaa ahdistaa valkoisuus ja tyhmät mietetarrat. Mies EI voi kokea tuota kotoisaksi.
Ei jumaliste jotain "live laugh love" tarroja..
Esa ja Markus toivat vaimoilleen kukkia. Petri toi mukanaan vain proteeinijauheet ja vanhaksi menevät ruoat. Ei apua! ,) On se Petri niin huomaavainen ja antelias kumppani.
Petri: "Aaa, okei." "Aaa, okei." "Aaaa, okei."
Ja symppaan kyl kun hän on huolissaan pyörästään, eikä nuiva sisustusnainen tajuu, että se on oikeesti hintata ja laadukas. Ja se kämppä on Kalliossa, missä pyörän varastusmahdollisuus on melko suuri...
Vaivaannuttavaq katsottavaa. Ovat niin korrektia. Mari ja mies.
Jos mä rahkan tempasen tossa :D
Mä en siedä noita kirjoitussisustushommeleita.
Apua tuo Petri. Käy kyllä Maria sääliksi.
Tuo Aliisa on kyllä jotenkin omituinen. Vai, että perhematkalle ei oma aviomies ole tervetullut... Siinähän olisi ollut hyvä mahdollisuus tutustua sukulaisiin. Jos siis ovat homman suhteen tosissaan, mitä Aliisa ilmeisesti ei ole.
Mitä hittoo, ei voi syödä iltapalaa jos ei oo syöny lämmintä ruokaa?
Esan olemuksessa, puheissa ja tavoissa on sellaista yksinkertaisuutta, että mun kohdalla jäisi juttu viiden minuutin keskustelun jälkeen siihen.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö hän olisi hyvä ihminen ja aviomies, mutta mulla toi loppuisi alkuunsa noilla spekseillä