Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Ärsyttävä tuon Petrin puhetapa. Ihankuin puhuisi jotekin ylikohteliaasti ja teenäisesti koko ajan. En saa mitään otetta tosta ukosta.
Ja toi pyöräintoilu on niin turnoff. Ei ihme että sinkku.
Enkä kyllä ihmettele että tiukkis Marikaan on sinkku, ei pysty yhtään rentoutumaan.
Voi Esa-parkaa. Ei tuo Aliisa sitä halua tai ota edes tosissaan. Maksimissaan kaverisuhteeseen, mutta that's it. Tosi epäreilua Esaa kohtaan. :(
Petri siis ei kaikesta päätellen ollu kysynyt Marilta etukäteen, mahtuuko pyörä sisälle. Ei noin Petri, ei noin!
Ei ole kyllä tällä kaudella parivalinnat erityisen onnistuneita.
No nytkö se pyöräkeskustelu vasta tosissaan pääsi käyntiin. Johan sitä on lämmitelty parikymmentä sivua...
Taas mainoksia!
Johanna ja Markus ainoat, joilla menee edes siedettävästi nyt. Hiukan kyllä ihmetyttää, miten pareilla on noin nihkeää, onko oikeasti valittu huonosti yhteensopivia tyyppejä vai annetaanko vain ymmärtää niin.
Katsotteko te ollenkaan samaa ohjelmaa kuin mä? Aliisa ja Esahan suutelivatkin kun tapasivat, kun taas Mari ja Petri väkinäisesti halasivat nopeasti.
Ihan nätistihän Petri ihmettelee pyöränsäilytystä...voihan olla et sille on niin itsestään selvää et pyörää säilytetään sisällä, ettei vaan tullut ajatelleeksi ettei se sovi. Etenkin kun toisella on mietelauseilla varustettu valkoinen koti.
Mari vaikuttaa joka tapauksessa vapautuneemmalta, vielä toistaiseksi :)
Mari ja petri, ei hemmetti mikä myötähäpeä! Käsi otsalla katsoen :D
Eipä uskonut raati - enkä kyllä minäkään, että Johanna ja Markus on ne onnistujat... Ainakin nyt näyttää todella hyvältä, ovat oikeasti ihastuneita toisiinsa. Herttaista katsoa! Johanna arvostaa paljon Markusta, varmaan yrittää hillitä päsmäyshalujaan tuon vuoksi. Sen sijaan kaksi muuta paria, oi voi...
Vierailija kirjoitti:
Muut miehet tuo kukkia. Petri koittaa tunkea pyöränsä naisen kauniiseen kotiin (mulla olis menny hermo) ja tuo omia ruokia mukanaan "ettei mee vanhaks". Hyi helvetti! Mä en pystyis ton jälkeen kyllä mitenkään lämpenemään.
Mua kyllä nauratti aika paljon sen kaukaa Espoosta täysi reppu selässä pyörällä raahaamat vanhentuvat ruoanjämät :D . Se on selvästi tarkan markan miehiä... Ei se Petrin muutto pyörä-gateineen NIIN paha sentään ollut kuin kuvittelin.
Mua jopa vähän säälittää Petri :( Kun hän on niin huolissaan pyörästä joka on selkeesti tärkeä ja varmasti kalliskin. Ja toinen on et "kyllä se pärjää" :D
Ja Marin voimaanuttavat sisustustekstit on niiiiin noloja. Ja arvokas osista koottu alumiinipyörä (auton tilalla) säilytetään turvallisessa, kuivassa paikassa.
Tulee tästä Petrin pyörähössötyksestä vähän viime kauden Äijä-kissaan liittyvät draamat mieleen
Petri, missä kukat tai joku muu huomioiva lahja Marille? Miten aikuinen mies olla noin pihi. Mari oli ostanut hänelle vaikka mitä tarvikkeita, jotta tuntisi olonsa kotoisaksi kodissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä tuon Petrin puhetapa. Ihankuin puhuisi jotekin ylikohteliaasti ja teenäisesti koko ajan. En saa mitään otetta tosta ukosta.
Ja toi pyöräintoilu on niin turnoff. Ei ihme että sinkku.
Enkä kyllä ihmettele että tiukkis Marikaan on sinkku, ei pysty yhtään rentoutumaan.
voi olla kameroiden takia..
Vierailija kirjoitti:
Osaako toi Petri sanoa muuta kuin "Ahaa, okei"
No puhuuhan se vaikka mitä, esimerkiksi "Niin, aivan!"
Ei hemmetti, Petrin ja Marin yhteenmuutto muistuttaa minun ja avopuolisoni yhteenmuuttoa 6 vuotta sitten! :D
Miehen on TODELLA innokas pyöräilijä. Maantiepyörät ovat kalliita (useampi tuhat/ pyörä) ja niitä hifistellään niin että ei mitään järkeä. No, missäs näitä sitten säilytetään? Ei tietenkään muuallakaan kuin 2 kpl sängyn vieressä ja yksi seinällä olohuoneessa. Voi sitä sisustamisen iloa.
Nyt koko juttu naurattaa ja olen oppinut elämään pyörien kanssa. Ymmärrän jopa Petriäkin, että jos pyörä on oikeasti kallis, niin itsekin ottaisin sen sisälle.
Kuten työkaverini sanoi mieheni ja minun suhteesta - on sen oltava tosirakkautta, kun suostuu ottamaan pyörätkin makuuhuoneeseen. :D
Mari ja Petri nihkeitä. Esa ihana ja Aliisa vähä tönkkö. Johanna ja Markus söpö pari!