Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
2801/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa siis onko avioseksi tabu, vai miksi enempi nuolia alaspäin kuin ylöspäin edellisessä :O ?

Suomessa ihan kaikki seksiin liittyvä on tabu sekä osallistujien ja katsojien kannalta. Kysyin viime kaudella varmaan jotain samaa (seksiin liittyvää), mutta eihän se nyt käy päinsä, että siitä voitaisiin puhua normaalisti ja asiallisesti, sen kummemmin hekumoimatta. USA:n versiossa käydään ylimalkaisesti läpi sitä, onko ollut jotain sutinaa vällyjen välissä vai ei, mutta täällä siitä ei haluta hiiskahtaakaan (ainakaan kameroille). Toisaalta tämä on pieni maa, joten leimautuminen on helpompaa, sinänsä siis ymmärrettävää tämä hiljeneminen.

Minun mielestä yksi kiinnostavimmista aihepiireistä tässä formaatissa itse asiassa on se, että syntyykö sängyssä kemiaa, ja miten seksi sujuu ihmisen kanssa, jota et itse valinnut. Ja että onko molemminpuolista halua siihen edes ja kuinka pian? Minä ainakin osaisin helposti elää arkea kenen tahansa noista kanssa, koska olen harvinaisen joustava ja voin tulla vastaan niin siisteydessä kuin sotkussa ja niin rahkan syömisessä kuin lattekahviloissa jne. Mutta en usko, että minulla natsaisi sängyssä kenenkään noista kanssa.

Vierailija
2802/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa siis onko avioseksi tabu, vai miksi enempi nuolia alaspäin kuin ylöspäin edellisessä :O ?

Suomessa ihan kaikki seksiin liittyvä on tabu sekä osallistujien ja katsojien kannalta. Kysyin viime kaudella varmaan jotain samaa (seksiin liittyvää), mutta eihän se nyt käy päinsä, että siitä voitaisiin puhua normaalisti ja asiallisesti, sen kummemmin hekumoimatta. USA:n versiossa käydään ylimalkaisesti läpi sitä, onko ollut jotain sutinaa vällyjen välissä vai ei, mutta täällä siitä ei haluta hiiskahtaakaan (ainakaan kameroille). Toisaalta tämä on pieni maa, joten leimautuminen on helpompaa, sinänsä siis ymmärrettävää tämä hiljeneminen.

No siis nolompaa on se, jos eivät ole panneet, kuin se että jos ovat panneet. Onhan tuon tarkoitus kuitenkin olla ihan normaali aviosuhde, jossa on sekä rakkautta, seksiä että arkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari bongattu eilen myöhään illalla Helsinginkadulta jonkun ystävättären kanssa aika tälläytyneenä. Ei mitään erityistä pointtia tässä kommentissa!

Vierailija
2804/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkoi kiinnostaa, että mitä ovat mahtaneet selvittää noiden hakijoiden seksiasioista ennakkoon. Entä jos joku on hirveän estynyt ja ujo sängyssä? Entä jos jollain on paha potenssiongelma tai vulvodynia? Voiko "saada rahat takaisin", jos toinen ei edes tykkää seksistä tai on aseksuaali?

Vierailija
2805/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei haloo, nuo parit on naimisissa! Ettei kai väitä, että heppoisesti ovat lähteneet ihan avioliittoon asti? Hirveän surullista, jos joku noista on lähtenyt kepeästi koittamaan onneaan, ja ajatuksella et jos ei tunnu täydelliseltä niin lähtevät etsimään "sopivampaa".  Ei, kyllä mä haluan uskoa, että nuo ovat ihan vakavissaan. Nyt jengi suuttuu mutta sanon silti näinkin äärimmäisen kuuloisesti: Oikeasti ohjelmassa ei pitäisi olla mitään viiden viikon "kokeilu"aikaa jonka jälkeen kysytään että jatketaanko. Kun on kerran avioon menty niin kai siinä nyt sitten hemmetti soikoon voisi pysyä. Kun kerran on sen riskin halunnut ottaa,  ja mennyt ottamaan sian säkissä. Itse en juuri liian ison riskin vuoksi menisi ikinä ohjelmaan, mutta jos joku on niin hullu että menee, niin ottakoon liiton sitten kanssa vakavasti ja eläköön loppuikänsä puolisonsa kanssa. Ja etsiköön keinot sietää toista. Siinähän hioutuu särmät, kun vaan tarpeeksi tahtoa ja joustoa löytyy, puolin ja toisin.

Homman ja pelin nimi on kaikki tai ei mitään. Mitä sellaisella välimuodolla kukaan tekee kärsitään liitossa ja nimellisesti ollaan aviossa. Avioerot sentään sallittu nykyään. Kyllä sen ovat tienneet kun ovat lähteneet mukaan. Pieni prosentti onnistuu näissäkin kokeiluissa. Ei sellaista asiantuntijaa ole joka osaisi parittaa täydellisen mätsin. Luulot ja käsitykset omasta itsestä ja parisuhteesta voivat olla ihan vääristyneet, ohjelma voi saada heräämään ja katsomaan peiliin. Ei parisuhde synny niin että asiantuntija etsii puolison ja sitten kaikki sujuu kuin rasvattu ja happy end. Jokainen pariutunut tietää kuinka on ylä ja alamäkiä vaivaa on nähtävä, oma ylpeys on monesti nieltävä. Oma ukkoni ei seuraa sarjaa mutta kun kerroin Petrin ja Marin suhteesta ja halusin vähän tunnustella mitä ajattelee, niin sanoi heti että pitäisi ukko (Petri) vaan mölyt mahassaan ja kysyi joko on homma taputeltu.

Vierailija
2806/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus ei ollut häämatkalla järin onnellisen näköinen. Vakava koulupoika enemmänkin. Ihan kuin olisi harkinnut, mitä hittoa tuli tehtyä.

Vierailija
2807/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaudella tulee pysyviä avioliittoja 1/3: Johanna & Markus

Aliisa ei ajan kanssakaan syty Esasta ja kolmannesta "parista" ei tarvitse sanoa mitään..

Vierailija
2808/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esa on koittanut uittaa melaansa Aliisan mekossa, mutta vielä ei oo portit auenneet. Mari nukkui häämatkankin mahdollisimman kaukana Petristä, viimeisen yön hotellihuoneen sohvalla, sillä ei voi sietää äijästä lähtevää ominaishajua, kun fiilikset latistui. Lisäksi Petri kuorsaa tukkoisesti. Johanna taas on yrittänyt kyhnyttää Markusta, mutta pettynyt, kun Markus ei osannutkaan vastata kutsuun miehekkäin ottein, vaan rupesi nyhveröimään, kun olisi ollut aika tarttua kiinni kuin sika limppuun.

T. Meedio

Vierailija
2809/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kauden aikana tuotanto kommentoi, ettei utele parien seksielämästä, vaan he saavat itse ottaa asian esille, jos siltä tuntuu.

Olettaisin, että sinkut ovat vastanneet myös seksiä koskeviin kysymyksiin tyyliin "tärkeää, ei tärkeää; jne.,ja toivon mukaan ottaneet myös tämän huomioon, jottei viisi kertaa päivässä haluavalle ole naitettu kerran kuussa tyyppiä.

Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka toimiva seksi saisi Marin ja Petrin vähemmän kireiksi... Tosin vaikea uskoa, että he päätyisivät vällyjen väliin. Kahden muun parin kohdalla luulisi helpommin tapahtuvan.

Vierailija
2810/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petristä tulee mieleen joku jääkiekkovalmentaja, joka monotonisesti kertaa ääni robottimaisena taktiikkakuvioita. Hyvin on leikattu ohjelma, jos oikeasti suhde on edennyt, koska nyt ei ainakaan minkäänlaista lämpöä tai kiinnostusta toiseen tunnu Marin ja Petrin välillä olevan. Tuli mieleen lähinnä jokin erojärjestely, kun olivat syömässä ja Mari aloitti "pitäisi varmaan alkaa puhua asumisesta tjsp". Ymmärrän, että tilanne on aivan eri kuin tavallisesti ihastuksesta etenevä parisuhde, mutta kyllä yhteenmuuton pitäisi olla kutkuttava, ihana elämänmuutos. Nyt näytti lähinnä ikävältä velvollisuudelta. Ensitreffeillä avioeroon sopisi paremmin otsikoksi tälle ohjelmalle.

Aivan. Mari on niin tympiintynyt että tekee pahaa seurata ohjelmaa. Veikkaan että oikeassa seurassa osaa nauttia elämästä. Puhuvat kaikesta kuin välttämättömästä pahasta hampaat kiristellen. Liekki tai sen kipinä on sammunut aikaa sitten. Nyt pitäisi saada nopeasti aikalisä ja asiantuntijat kehiin ottamaan ohjat käsiin. Missä nuo luuraa? Muistaakseni sanoivat viime kauden ja Heidi&Mikko episodin jälkeen että tulevat hanakammin jatkossa seuraamaan mahdollisia konflikteja, ja samalla puolustelivat etteivät mukamas olleet tietoisia että Heidin ja Mikon ongelmista ja selvisi kun ohjelma tuli ulos. Kamalaa kun parit jätetään ihan yksin kärsimään. On kuin ihmiskoe niin kuin täällä on sanottu.

Vierailija
2811/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kans, miksei asiantuntijat oo kyselleet noilta (vai ovatko) jo tossa vaiheessa, miten menee, onko ongelmia/ristiriitoja ym? Mari ja Petri on alusta asti vaikuttanu suunnilleen vihaavan toisiaan. Jotain tolle pitäis tehä, muuten ollu varmaan aika karseet viis viikkoa niillä kärvistellä toistensa seurassa.

Vierailija
2812/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt edes sitä työn vatuullisuutta ja ansiotasoa katsotaan, niin veturinkuljettajan ammatti ei ole mikään vain. Veturinkuljettajan tulotaso on erinomainen.

Ja edelleenkään Esa ei aja junia, vaan siirtelee kauko-ohjatusti kalustoa ratapihalla, kuten ketjussa on aiemmin käyty läpi.

Ja siinäkin työssä on nollatoleranssi, joten ei voi ryypätä, käyttää huumeita eikä hankkia kaljamahaa.

Ei se nollatoleranssi vapaa-aikaa kata. Ihan hyvin voi vapaalla ryypätä, kunhan töihin mennessä on promillet nollissa. 

Vierailija
2813/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla mahdollista, että esim. Marilla ja Petrillä menee oikeasti tautisen hyvin, mutta ovat päättäneet, että esittävät kunnon draamaa kameroille? Kuulostaa meinaan nuo kommentit toiselle tyyliin "yksi salaatinlehti" niin korneilta,,, Jos päättivät keskenään , että mä sanoisin tästä pillistä jotain homoihin liittyvää, ja sä sitten nakkelet niskoja ja esität loukkaantunutta.:D Mä melkein toivon jotain totaalista vedätystä! 

Vierailija
2814/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri asuu teltassa pyöränsä katolla.

Vierailija
2815/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi Petriä ei kestä kukaan muu kuin toinen yhtä pihi joka ei niin välitä käytöstavat,koska Petrillä ei ole niitäkään.

Vierailija
2816/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla mahdollista, että esim. Marilla ja Petrillä menee oikeasti tautisen hyvin, mutta ovat päättäneet, että esittävät kunnon draamaa kameroille? Kuulostaa meinaan nuo kommentit toiselle tyyliin "yksi salaatinlehti" niin korneilta,,, Jos päättivät keskenään , että mä sanoisin tästä pillistä jotain homoihin liittyvää, ja sä sitten nakkelet niskoja ja esität loukkaantunutta.:D Mä melkein toivon jotain totaalista vedätystä! 

Sehän olisi mahtavaa. =D Hyvin epätodennäköistä, mutta mahtavaa.

Vierailija
2817/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain esitystä on, väitän, että se on ennemmin tuotannon/käsikirjoituksen sanelemaa kuin osallistujien keksimää. 

Vierailija
2818/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari varmaan osti ja tarjosi ne pillidrinkitkin ja kiitos siitä oli pillihomottelu.

Vierailija
2819/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kans, miksei asiantuntijat oo kyselleet noilta (vai ovatko) jo tossa vaiheessa, miten menee, onko ongelmia/ristiriitoja ym? Mari ja Petri on alusta asti vaikuttanu suunnilleen vihaavan toisiaan. Jotain tolle pitäis tehä, muuten ollu varmaan aika karseet viis viikkoa niillä kärvistellä toistensa seurassa.

Tulee katsojillekin karseat 5 viikkoa. Tulee mieleen aikaisemman kauden Pia&Jussi joiden arkielämä oli yhtä hammasten kiristelyä. Niin jäinen tunnelma kuin olla ja voi, ei mitään yhteistä.

Vierailija
2820/9874 |
23.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin klippi katsomossa on kauhea. :( Voi Petri Petri.

Ketju on lukittu.