Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Suomi 2017

Vierailija
01.09.2017 |

Kommentit (9874)

Vierailija
2501/9874 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joukkoon valitaan tahallaan yksi toisilleen sopimaton pari -> draamaa -> katsojalukuja.

Vierailija
2502/9874 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Petri on huumorintajuinen. Olenko ainoa, joka pitää hänen lohkaisujaan hauskoina? Rajataan kysymys niin, että ei nyt oteta kantaa pillijuttuun.

Näyttää myös siltä, etteivät Petri ja Mari ymmärrä toistensa huumoria vaan joutuvat puolin ja toisin selittelemään.

Oon niin puusilmä, etten ole huomannut Petrin huumorintajusta jälkiä. Väännätkö rautalangasta, mikä hänen jutuissaan on ollut huumoria niin minäkin saattaisin hoksata.

Kyllä mä ainakin tulkitsin sen pilliheiton vitsiksi. Ei se kovin onnistunut ollut, mutta toisaalta en usko, että sellaista vitsiä onkaan, jolla Marin saisi nauramaan. Minusta hän vaikuttaa tuomitsevalta, kuivalta ja kylmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/9874 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Petri on huumorintajuinen. Olenko ainoa, joka pitää hänen lohkaisujaan hauskoina? Rajataan kysymys niin, että ei nyt oteta kantaa pillijuttuun.

Näyttää myös siltä, etteivät Petri ja Mari ymmärrä toistensa huumoria vaan joutuvat puolin ja toisin selittelemään.

Oon niin puusilmä, etten ole huomannut Petrin huumorintajusta jälkiä. Väännätkö rautalangasta, mikä hänen jutuissaan on ollut huumoria niin minäkin saattaisin hoksata.

Minä pidän myös Petrin huumorista, tultaisiin hyvin juttuun. Petri on niitä ihmisiä, joka ihan normaalissa puheessa laukoo niitä (ns. piilovitsejä) ja samantyyppiset ihmiset kyllä tajuavat ne. Vähän sama kuin sarjakuva Fingerpori tai Konttori tv-sarja, ne eivät välttämättä aukea sinunkaltaisille puusilmille.

Vierailija
2504/9874 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä multakin olisi mennyt maku siitä Petrin "läpästä". Todella lapsellista. Tulee mieleen juuri sellainen epävarma teinipoika. "En halaa kun kaikki sanoo että se on ihan homoa!" Jne.

Vierailija
2505/9874 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään matkustaa paljon, mutta ymmärrän ihan hyvin että jotkut taas eivät tykkää.

Vierailija
2506/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on täällä arvostelleet Esan pukeutumista. (Itse en kyllä sitä ymmärrä. Minusta Esan pukeutumisessa/tyylissä ei mitään vikaa, ehkä korviksen ottaisin pois;) Mutta mitä mieltä olette Aliisan tyylistä? Esim. kävelyretkellä? Minusta molemmat ovat suloisia ja mukavia, mutta ei Aliisa mitenkään silmiinpistävän paremman tyylinen ole, jos sellaisella mittarilla haluaa mittailla. Tietysti vaatteet ja tyyli on juttuja, jotka toisille ihan ykkösprioriteetti, toisille ei. Aliisan ja Esan tyyleissä ei mun mielestä ole mitään vikaa ja mukiinmenevän näköisen parin muodostavat.

Vierailija
2507/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän myös Petrin huumorista, tultaisiin hyvin juttuun. Petri on niitä ihmisiä, joka ihan normaalissa puheessa laukoo niitä (ns. piilovitsejä) ja samantyyppiset ihmiset kyllä tajuavat ne. Vähän sama kuin sarjakuva Fingerpori tai Konttori tv-sarja, ne eivät välttämättä aukea sinunkaltaisille puusilmille.

Fingerporit tajuan kyllä, mutta Petriä en. Saisko sitä huumoria nyt aukikirjoitettuna, kiitos. Pillijuttu ei minusta ollut huumoria vaan toteamus. Jos olisi sanonut pillin olevan neitimäinen, ei olisi ehkä pahentanut yhtä paljon.

Vierailija
2508/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millään kaudella ei ole ollut

- yhtään seksuaalivähemmistön edustajaa (esimerkiksi biseksuaali)

- yhtään muunsukupuolista

- yhtään vammaista (esimerkiksi liikuntavammaista, näkövammaista, kuulovammaista tai kehitysvammaista)

- yhtään työelämän ulkopuolella olevaa (esimerkiksi pitkäaikaistyötöntä tai nuorta työkyvyttömyyseläkeläistä)

- yhtään rodullistettua (esimerkiksi romania, saamelaista tai maahanmuuttajaa)

- yhtään vanhusta

- yhtään asumispalveluyksikössä asuvaa

- yhtään huoltajaa/vanhempaa

- yhtään suomea toisena kielenä puhuvaa

- yhtään lyhyttukkaista naista

Jeps. Vähän odotin että olisi esim. seksuaalivähemmistöön kuuluva uuden avioliittolain voimaanastumisen myötä, mutta ei. Tai mistä minä tiedän, onko joku biseksuaali tai pan, mutta asiaa ei ainakaan ole tuotu esille ja koko asetelma asiantuntijoiden välispiikkeineen (korostuu ehkä eniten D:n puheissa) on vähän turhan heteronormatiivinen. Sarja kaipaisi lisää moninaisuutta näin kolmannella kaudella.

Suomi on niin vähäväkinen maa, että lienee työn ja tuskan takana saada edes "normipareja" syntymään tuo vaadittu määrä siitä joukosta, joka ohjelmaan uskaltautuu hakemaan. Pahoin pelkään, että nämä kohtalaisen pahat yhteensopivuusongelmatkin voivat johtua osittain tästä. Jos sinne vaikkapa nyt kolme homomiestä on tälle kaudelle hakenut, niin ei sellaisesta joukosta todennäköisesti löydy sellaista paria, jonka asiantuntijat voisivat allekirjoittaa. Sama koskee muita mainitsemiasi ryhmiä, tuo lyhyttukkainen nainen ja vastaavat poisluettuna, mutta sellaisella perusteella ei kyllä kannata osallistujaa valita. Valinta tehdään sillä perusteella, kenelle hakjoista löytyy sopivan oloinen pari - ei suinkaan hiusten pituuden tai muun vähämerkityksisen seikan perusteella.

Ohjelmaan ei oteta hakijoita, joilla on lapsia, mikä on ihan oikein, mutta karsii ilmeisesti melkoisen osan vanhemmista hakijoista.

Vierailija
2509/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on nyt klippi Marista ja Petristä. He riitelevät ruuasta ja Mari sanoo miksi et koskaan jousta. Petrille ei kelpaa paikan pöperöt ja hänellä hotlassa omat ruuat. Huh siunakkoon miten pienestä riita. Onneksi en ole tuolla tulee taas myötähäpeän tunne. Tuossako on pari joka ottaa toisensa parhaansa mukaan huomioon? Itse ottaisin kyllä äkkiä jalat alle ja sanoisin heippa ikuisesti.

Vierailija
2510/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä on nyt klippi Marista ja Petristä. He riitelevät ruuasta ja Mari sanoo miksi et koskaan jousta. Petrille ei kelpaa paikan pöperöt ja hänellä hotlassa omat ruuat. Huh siunakkoon miten pienestä riita. Onneksi en ole tuolla tulee taas myötähäpeän tunne. Tuossako on pari joka ottaa toisensa parhaansa mukaan huomioon? Itse ottaisin kyllä äkkiä jalat alle ja sanoisin heippa ikuisesti.

Katsoin tuon klipin ja voi apua. Noi kyllä kinastelee kaikesta kun eivät edes pysty yhdestä syömisestä löytään kompromissia. Ne on siis kyllä jo kotosuomessa tossa klipissä ja ne paremmat ruoat hänelle on siellä kotona (ei siis niin että P olisi laittanut molemmille sinne kotiin paremmat ruoat). Mutta jos naisella on nälkä ja on jo lähtiessä sovittu että naiselle ruokaa ulkona ravintolassa niin kyllä olisi kohteliasta jotain pientä miehen siihen seuraksi tilata, vaikka edes pieni salaatti. 

Vierailija
2511/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eih :D . Olisi romanttista ja eleganttia ja vaihtelua syödä ulkona. Mutta kun ravintolasta ei saa riittävän terveellistä ruokaa! Salaatti ei ole riittävän terveellistä! Onko tuo P niitä bodarimiehiä, jotka laskevat tarkkaan jokaisen syömisen, ja niiden on saatava päivässä 230 g proteiinia 140 g rasvaa jne ja kaikki mitataan ja punnitaan. Ja syödään "puhtaassa" muodossa eli kananmunina ja proteiinijauheina. Ja sitten luullaan, että jos kohteliaisuudesta vaimoa kohtaan syötäisiin yksi pieni salaatti ulkona, niin KOKO treeniohjelma on aivan tuhoontuomittu, lihakset rapistuvat sillä sekunnilla 21,99 % ja harjotustehot 12,3 % !!

Vierailija
2512/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tuon klipin ja voi apua. Noi kyllä kinastelee kaikesta kun eivät edes pysty yhdestä syömisestä löytään kompromissia. Ne on siis kyllä jo kotosuomessa tossa klipissä ja ne paremmat ruoat hänelle on siellä kotona (ei siis niin että P olisi laittanut molemmille sinne kotiin paremmat ruoat). Mutta jos naisella on nälkä ja on jo lähtiessä sovittu että naiselle ruokaa ulkona ravintolassa niin kyllä olisi kohteliasta jotain pientä miehen siihen seuraksi tilata, vaikka edes pieni salaatti. 

Tämä voi olla sitä rahankäytön erilaisuutta. Mies on niin pihi, ettei voi syödä kuin kotona.

Olin uudessa suhteessa ja olimme lähdössä ekalle risteilylle yhdessä. Kuvittelin rentoa ja mukavaa matkaa ja lähtöpäivänä mies alkoi selittää, että ei aio syödä laivalla vaan ottaa hyttiin omat eväät ja odotti minun tekevän samoin ja valtava paheksunta siitä, että käyttäisin rahaa syömiseen laivalla.

Vierailija
2513/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eih :D . Olisi romanttista ja eleganttia ja vaihtelua syödä ulkona. Mutta kun ravintolasta ei saa riittävän terveellistä ruokaa! Salaatti ei ole riittävän terveellistä! Onko tuo P niitä bodarimiehiä, jotka laskevat tarkkaan jokaisen syömisen, ja niiden on saatava päivässä 230 g proteiinia 140 g rasvaa jne ja kaikki mitataan ja punnitaan. Ja syödään "puhtaassa" muodossa eli kananmunina ja proteiinijauheina. Ja sitten luullaan, että jos kohteliaisuudesta vaimoa kohtaan syötäisiin yksi pieni salaatti ulkona, niin KOKO treeniohjelma on aivan tuhoontuomittu, lihakset rapistuvat sillä sekunnilla 21,99 % ja harjotustehot 12,3 % !!

Voihan sillä toki olla joku tarkka ohjelma, mutta ei sitä habituksesta huomaa.

Vierailija
2514/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eta kirjoitti:

Eikö sama ollut viime kaudella Kimmon ja Millan kanssa? Näytettiin jotain kohtauksia, joista tuli fiilis, että kiukuttelua ja erimielisyyksiä. Mutta ihana pari tuli.

Minä en kyllä viime kauden lopetusjaksossakaan ollut sitä mieltä, että ihana pari tuli. Mutta mikäs minä olen sanomaan, puhun vain siitä, mitä näen. Sarjan perusteella en kyllä mitenkään päin saanut Kimmosta ja Millasta ihanaa paria. 

Milla ja Kimmo pääsivät lopulta kompromissiin lastenhankinnasta. Milla: "Kompromissi oli se että mennään minun tavalla." Tuli vaan heti mieleen tosta "ihanasta parista". Mutta silloinhan se on ihanaa jos molemmille sopii se että toinen tykkää kyykyttää minkä ehtii ja toinen olla kyykytettävänä.

Vierailija
2515/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi olla sitä rahankäytön erilaisuutta. Mies on niin pihi, ettei voi syödä kuin kotona.

Olin uudessa suhteessa ja olimme lähdössä ekalle risteilylle yhdessä. Kuvittelin rentoa ja mukavaa matkaa ja lähtöpäivänä mies alkoi selittää, että ei aio syödä laivalla vaan ottaa hyttiin omat eväät ja odotti minun tekevän samoin ja valtava paheksunta siitä, että käyttäisin rahaa syömiseen laivalla.

Samaa mietin. Mutta Mari olisi varmaan kyllä maksanut sen oman ruokansa, ja tuolla hernesaaressa salaatti maksaa noin 15 €, joten voi apua jos ei edes tällaisissa poikkeusoloissa (tv-ohjelmassa) voi sitä rahaa maksaa. Tiedämme ohjelman perusteella, että P on töissä eli ei työtön ja vieläpä it-alalla, jossa palkat on vähintään 3800 € kuussa. Eli hän ei ole absoluuttisesti todella köyhä. 

Mutta on aivan mahdoton olla liitossa sellaisen kanssa, joka on äärimmäisen pihi. Koska hänen kanssaan ei voi ikinä tehdä yhtään mitään muuta kuin ilmaisia asioita, esim. pyöräillä, ja silloinkaan ei voi pysähtyä kahville merenrantakahvilaan, vaan pitää juoda kotona täytetystä vesipullosta.  

Vierailija
2516/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petristä näkee, että on on erittäin epämukavuusalueella tuossa tilanteessa. Ihan kuin hänen koko keho huutaisi että ei ei ei en halua ostaa täältä mitään ruokaa ja lähes kuolen jos ostan. Mutta hän yrittää vieraskoreuden vuoksi jotenkin kiemurrella tilanteesta pois ilman että sanoo pahasti.

Vierailija
2517/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fingerporit tajuan kyllä, mutta Petriä en. Saisko sitä huumoria nyt aukikirjoitettuna, kiitos. Pillijuttu ei minusta ollut huumoria vaan toteamus. Jos olisi sanonut pillin olevan neitimäinen, ei olisi ehkä pahentanut yhtä paljon.

Kuten hyvin tiedät, Fingerporia ei kannata aukikirjoittaa, jos ei tajua, ei tajua. Sama juttu Petrin puheissa, en jaksa sinun vuoksi katsoja jaksoja uudelleen ja kirjoittaa niitä vitsejä tähän. Sinä olet tosielämän tosikko, yritä pärjätä.

Vierailija
2518/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on pakko suostua kompromisseihin, jotta se suhde voi olla onnellinen. Jos ei suostu mihinkään kompromisseihin, niin suhde päättyy. On tietenkin asioita, joista ei edes tarvitse joustaa (esim. viina, huumeet, väkivalta, pettämiset jne), mutta arjen asiat, niistä on pakko tehdä kompromisseja. Esimerkiksi jokapäiväinen syöminen on tällainen arjen asia. 

Vierailija
2519/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari päällimmäisenä mieleen tulevaa skenaariota:

Petri on proteiini- ja rasvagrammoja neuroottisesti laskeva urheiluravintohifisti. Ei voi syödä kuin tiukan ennalta laatimansa ravintosuunnitelman mukaan, ettei tule läskiä ja lihasten kasvu vaarannu. Kotona on tarkkaan viilattu karppausravintovalikoima.

Petrillä tulee vastaan Marin puheissa mainittu ero rahankäytössä. On saita ja miettii, montako euroa menettää verrattuna siihen, että söisi kotona.

Vierailija
2520/9874 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten hyvin tiedät, Fingerporia ei kannata aukikirjoittaa, jos ei tajua, ei tajua. Sama juttu Petrin puheissa, en jaksa sinun vuoksi katsoja jaksoja uudelleen ja kirjoittaa niitä vitsejä tähän. Sinä olet tosielämän tosikko, yritä pärjätä.

Ohiksena, mutta sinä Petrin huumorin ymmärtäjä, katsoitko sen uusimman terassiklipin? Onko siinäkin huumoria?

Ketju on lukittu.