Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markuksen Adidaksen verkkaritakki ja Johanna viimeisen päälle tyylikäs vieressä 🙄
Todella onkin tyylikkäät nuo rikkinäiset farkut....
Kauheet teinifarkut, polvesta auki. Ei sovi hänen tyyliin ja ikää on liikaa käyttää risoja farkkuja. Haluaa kai enimmäkseen olla ladylike. Mutta haluaa myös olla kaikkea ja mitä vaan. Tuiskun Antilla on hyvännäköiset viilutetut farkut, mut Johanna. Nou, nou.
Ja Tuiskun Antilla ei ole ikää liikaa käyttää risoja farkkuja??? Anatude on 33v!
En tiennytkään, että vaatteillakin on joku parasta ennen käyttöpäivä.
Kommenttina tuohon että tuotantotiimi vetää meitä katsojia kuin pässiä narussa: ymmärrän mitä tarkoitat ja samoja muistutuksia tulee täällä joka vuosi ja joka jakso, leikkaukset ym ohjaa mielikuviamme jne. Mutta toisaalta sen kommentoiminen on vähän (karrikoiden) sama kuin sanoisi Kauniiden ja rohkeiden käänteisiin eläytyvälle että haloo, noi on vaan näyttelijöitä ja tuottajat haluaakin että suutut/järkytyt/ihastut. Eli tottakai tämä on viihdettä eikä kuvaa todellisuutta kaikkine puolineen, mutta silti on homman suola imeytyä sarjan pyörteisiin ja tunnelmiin :)
Mun tuli siitä pyöräilyjutusta, että Petri halusi tavallaan "kasvattaa" Maria omalla elämäntavallaan: sinä menet töihin ratikalla, hyi hyi, minä pyöräilen töihin suvet talvet, näin sinunkin pitäisi tehdä.
On eri asia jutella ja jutella asioista, mutta aikuiselle tuoollainen opettava tai itseään korostava tyyli on ärsyttävä. Näinhän myös Mari tekee ajoittain.
Varsinkin kun ollaan alkuvaiheessa ja ei tunneta toisiaan.
Voihan olla, että Petri sanoi näin ihan tahallaankin, koska oli huomannut että huumorit ei natsaa. Huonoa kuitenkin sen "avioliiton" kannalta.
Mari sekä Petri ovat tosikkoja, nuivia ja kummatkin haluavat olla se joka on oikeassa tai se, jonka mielipiteet ja elämäntapa on oikea.
En osaa jatella, että kumpikaan haluaa tehdä suurempia kompromisseja jos ovat parisuhteessa.
Eri asia, jos se yhteinen sävel löytyy ja alkavat tykätä enenmmän toisistaan.
Johanna on paljastunut yllättävän tunteelliseksi, ja jotain hellyttävää hänessä on, en oikein osaa selittää... Jotenkin tuntuu, että kriiseilee nyt ihan muodon vuoksi ja tottumattomuuttaan pitkän sinkkukauden päätöstä. Hyvä tuosta tulee, kunhan Markus on kärsivällinen eikä ala ylianalysoida Johannan mahdollisia tuittuiluja.
Vierailija kirjoitti:
Huomenlahjoista!
Esa oli tehnyt itse tuollaiset korut. Iso hatunnosto!
Muut miehet: Mitä ihmeet halpoja hopeatilpehöörejä huomenlahjaksi! Huh, kyllä on pihiä meininkiä. Anteeksi epätasa-arvoisuuteni ja perinteisyyteni. Kyse on panostuksesta, ei rahasta.
Eiköhän nuo huomenlahjatkin ole sponsoroiden ja tuotannon maksamia, ehkä joku yläraja, kuinka kalliita saavat olla, tässä on mielestäni enemmän kysymys mausta kuin rahasta.
Ei tuotantotiimi sentään saa ihmisistä esiin olemattomia ilmeitä ja tunnelmia, niiden on pitänyt tapahtua oikeasti jotta ne voisi leikata mukaan materiaaliin.
Maria on kamala hapannaama tosikko, Johannasta paljastuu vähitellen pomottava draamailija ja Aliisan prinsessaunelmat kaatuvat epävarmuuteen.
Olipa todella ankea jakso. Ärsyttävää, että on oikein hakemalla haettu kaikesta materiaalista kaikkein ankeimmat pätkät ja lytätty yhteen jaksoon! Nyt koitetaan antaa kuva, että jokaikinen pariskunta on tuhoon tuomittu ennen kuin homma on kunnolla alkanutkaan. Katsomisen ilosta ei ollut kyllä eilen tietoakaan =( Kiitti, tuotanto.
ps. Esa on ainut, joka ei ärsyttänyt eilen, muuten kuin kummallisilla asuvalinnoillaan ;)
Tulen hyvin juttuun ihmisten kanssa, mutta oman petrini kanssa olin takakireä. Ongelma oli siinä, etten koksaan tuntenut tulevani kohdatuksi ihmisenä. Hänellä oli oma agendansa ja hän opetti minua ja lisäksi kertoi minulle, mitä minä ajattelen (tulkinnat ihan vääriä eikä oma oikaisuni asiaan mennyt perille). Sitten olen ollut suhteessa, jossa on kohdattu keskimääräistä paremmin toinen ihmisenä ja yksilönä ja toista muuttamatta niin kaikki on ollut tuhat kertaa parempaa.
Mari on joko lukossa tilanteesta tai sitten vaan takakireä vanhapiika. Jotenkin vaan tuntuu, että rento ja lämmin mies saisi hänestä enemmän hyviä reaktioita irti.
Mun mielestä tuo Johanna vaikuttaa symppikseltä ja mukavalta naiselta, joka kriiseilystä huolimatta asennoituu tosi myönteisesti hänelle nyt arvottuun puolisoon ja haluaa vilpittömästi katsoa voisiko siitä jotain tulla.
Hänhän on ulkoisesti hyvin huoliteltu ja käytökseltään hillitty, mistä moni täälläkin päätteli, että Markus ei hänelle tule kelpaamaan, ja samoin tuon ensivaikutelman perusteella tehtiin oletuksia että hän olisi jotenkin viileä ja vaativa nainen.
Ei kaikki omaan ulkonäköönsä ja vaatteisiin, laukkuihin, ja muuhun panostavat naiset kuitenkaan edellytä että puolisokin olisi sliipattu pukutyyppi. Johanna vaikuttaa näistä naisista asenteeltaan aikuisimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eroaa, tää kausi oli tässä
Sitten tää ohjelma oli tässä, katsojillekin jää kakka maku ja mainostajat vetäytyvät, tuotanto lakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa todella ankea jakso. Ärsyttävää, että on oikein hakemalla haettu kaikesta materiaalista kaikkein ankeimmat pätkät ja lytätty yhteen jaksoon! Nyt koitetaan antaa kuva, että jokaikinen pariskunta on tuhoon tuomittu ennen kuin homma on kunnolla alkanutkaan. Katsomisen ilosta ei ollut kyllä eilen tietoakaan =( Kiitti, tuotanto.
ps. Esa on ainut, joka ei ärsyttänyt eilen, muuten kuin kummallisilla asuvalinnoillaan ;)
Olen samaa mieltä, jotenkin ankeaa ja vähän ahdistavaa katsottavaa. Minua ei kyllä ärsyttänyt Esan asut (tai muidenkaan). Minusta niissä ei ollut mitään kummallista, jokaisella on oma tyylinsä. Kiinnitän vaatteisiin ehkä huomiota vain silloin, kun jollain on jotain tosi kivaa päällä. Esim. Marin paita, joka hänellä oli matkalle lähdettäessä oli tosi kaunis ja sopi hänelle.
Oli nihkeä jakso eilen. Oikea pettymys. Saas nähdä parantuuko meno. Yhtä ikävä tunnelma jäi nyt kaikista pareista, mitä viime kaudella Heidistä ja Mikosta häämatkajakson jälkeen. :(
Vierailija kirjoitti:
Petri on just tommonen...äh. Mainitisi et "täällä on ainakin hienoja autoja".. jotenkin tuohon tyyliin, kun joku muka hieno avoauto meni ohi. Mari ei kai es sitä huomannut ja sanoi et niin, mä niin tykkään tommosesta ja näytti pientä vaaleaa autoa parkissa...en nyt muista tarkkaan mikä se puhui, mut jotenkin, et tommonen söpö (auto siis). Petri oli vähän kummissaan, et aijaa...ja koitti vitsailla, et pääseeköhän sillä kahtakymppiä enempää. Ei yhtään natsaa tuossakaan yhteen tämä pari. Mari ei varmaan pahemmin välitä mistään hienoista autoista jne. Petri taas vähä "juntti" tossa(kin) asiassa, kun on autojen perään. En tykkäis itsekään, kun en välitä hölkäsen pöläystä mistään avoautoista sun muista muka hienoista ja kalliista autoista. Muistan joskus kun olin jossai suomi24 deittipalstalla, niin joku mies poseerasi jonku muka hienon avoauton kanssa.. arvaa vastasinko.. kertoo aika paljon ihmisestä jo sekin, et semmonen kuva profiilikuvana. Hyi :P Hah :D ..no ei hyi, mut ei yhtään mun tyyppiä.
Vähän tuli Marinkin kommentista tunne, että pitikö näpäyttää Petriä "sinun automieltymyksesi ovat vääriä, enkä ole ollenkaan samaa mieltä". Jos Petri otti sen noin ja lähti nokitteluun, niin huono kyllä sekin.
Mari tykkäsi pikkuautosta ja Petri avoautosta. Kumpikaan ei tullut toista puolitiehen vastaan ja sanonut että hauskan näköinen, tuollaisella voitaisiin sit ajella yhdessä vaikka Cannesin rannoilla tai Lapin tuntureilla. Illalliselle Petri halusi kuolleen setänsä. Vähän repesin. No, Mari tiesi että oikea vastaus olisi ollut Mari. Mari tykkäsi pillidrinkeistä ja Petri jostain syystä sit otti kanssa sellaisen vaikka olutta olisi tehnyt mieli. Kummallakin on passiivis-aggressiivista käytöstä josta puuttuu toisen huomiointi ja jossa korostuu oma itse. Siinä on ammattilaisetkin kovilla kun tälle parille aletaan selittää että ei se elämä ole siitä kiinni tykkääkö pillidrinkeistä vai avoautosta, on isompiakin juttuja...
Vierailija kirjoitti:
Oli nihkeä jakso eilen. Oikea pettymys. Saas nähdä parantuuko meno. Yhtä ikävä tunnelma jäi nyt kaikista pareista, mitä viime kaudella Heidistä ja Mikosta häämatkajakson jälkeen. :(
Kovin erilailla voi jakson näköjään nähdä. Minusta Aliisasta ja Esasta (erityisesti Esasta) jäi oikein positiivinen kuva. Tuntuivat viihtyvän yhdessä ja näyttivät iloisilta. Esa jopa sanoi olevansa ihastunut. Samoin Johannasta ja Markuksesta jäi hyvä tunne, vaikka Johanna puhuikin epävarmuuksistaan. Markus tuntui ottavan puheet hyvin, joten en nähnyt tilanteessa mitään ongelmaa. Vain Marista ja Petristä jäi kiusaantunut tunne, mutta en heidänkään kohdallaan ihan vielä luvuttaisi.
NäinOn kirjoitti:
Aliisasta ja Esasta tulee pitkäaikainen pari. Sopivat hyvin yhteen. Aliisa saa Esasta kiltin ja huomaavaisen miehen.
Mutta haluaako Aliisa (vielä) kilttiä miestä, vai sittenkin vauhdikkaamman jännämiehen?
SuomiPopin aamussa puhuttiin ohjelmasta ja Jaajo haukkui kaikki ohjelman naiset :D
Tuossa lopussa, jossa näytettiin tulevaa... Mari sanoi Petrille jotenkin, että ihanko totta, heippa ja lähti pois. ???
Ja voi sellaista miesparkaa, joka on tottunut siihen, että nainen tulee sormia napsauttamalla kun kertoo millainen auto tai talo heillä on. Sitten kun nainen haluaakin siltä mieheltä jotain henkistä niin ovat ihan hukassa eikä heillä ole tarjota mitään.