Miehen ällöttävät seksialoitteet
En enää kestä aviomieheni oksettavia aloitteita. Tyyliin mennäänkö vällyn alle ja inhottava virne päälle. Pitäskö vähän paneskella? No arvaa.. Ja vetoaa aviollisiin velvollisuuksiini kun ei ole suuremmin kiihottanut nuo ehdotukset.
Nuorempana ei tarvinnut ehdotella kun oltiin ihastuneita, mutta nyt tökkii urakalla. Hän ei tietenkään edes kuvittele, että vika olisi hänessä.. Voi jösses...
Kommentit (105)
Mitäs aloittaja miestään syyttelee, miksei itse hehku ja halua miestään? taittaapi aloittaja haluta virasta. ja Sehän se on suhteen karille ajon edellytyskin, mies hakee vierasta kun himassa ei saa ja nainen hakee Vierasta kun itse ajaa suhteen umpikujaan..niin se vaan on ja kehtaa miestään haukkua ja syyyllistää.
Ei kukaan mies jaksa innostua äreestä muijasta joka ei osoita minkäänlasia haluan ja intohimon merkkejä.
Miehet toivoon naisenkin olevan aloittellinen ja himokas. koitappas asettua mihes asemaan jos pystyt? Mieti miltä se tuntuis koitaa saadaa nainen peti puuhiin joka ei ole innokas vaan elähtänyt usein huonolla Hygieenia käsityksellä varustettu suur netti surffaaja.???
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä annetaan vaikka nopea suikkari jos ei itseä juuri silloin kiinnosta kun toisen tekisi mieli. Mies taas vastavuoroisesti hieroo käsin/leluilla jos ei satu olemaan sillä päällä että käyttäisi nahkasauvaansa :).
Ompa outoa dissaus tätä kommenttia kohtaan. Tuohan on mitä huomaavaisinta toisen huomioon ottamista. Jos suhteessa edes toinen pitää seksiä jokseenkin tärkeänä asiana, suosittelen kaikille samaa silloin tällöin. Nuolen kyllä naisystäväni kuiviin yms., jos oma matalampi libido on hommien tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä esittelen samalla tavalla miehelle ja joskus käyn ihan suoraan muniin kiinni ja kysyn kelpaisko pillu. Miestä vaan huvittaa ja yleensä päädytäänkin sinne vällyjen väliin jos ei ole muuta tärkeämpää.
Ottakaapa naiset tästä mallia, harva mies panee pahakseen, jos kysytään kelpaisiko pillu.
Mun eksä käytti mm. tällaisia:
- Saisinko kosketella vähän pimperoa
- Saanko koskea pippelillä pyllyä
😷
Alussa oli ihan normaali mies kun meillä oli vilkas seksielämä. Raskausaikana seksi vähentyi ja sitten alkoi noi kuvottavat lässytykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan suoraan sanonut että tuontyyppinen ehdottelu tökkii?
Tottakai, olen sanonut että voisit ehdottaa eri tavalla. Katsoo hölmistyneenä, loukkaantuu ja keksii jonkun muun yhtä älyvapaan, kuten mennäänkö takahuoneeseen tai pitäskö vähän jörniä :D Siis oikeesti ihan kauheeta!
Onko siis kaikilla muilla niin paljon seksikkäämmät miehet, ollaan oltu 20v naimisissa ja tätä tämä on ollut. Olen ajatellut että suomalaiset miehet nyt vaan on tällaisia perusjuntteja.
Miehet vois kertoa, jos tänne sellaisia kirjoittelee, että millaisia heidän ehdottelunsa ovat, niin tiedän että paranisiko edes vaihtamalla. Sitä olen jo vuosikausia miettinyt...
Istutte himassa kollareissa ja katotte jotain vain elämää uusintoja, mikä muu tuohon tilanteeseen sopisi? Ei tää normaali elämää oo mitään fifty shades of grey leffaa.. Alkakaa tekemään jotain mielenkiintosempia asioita niinkuin suhteen alussa, kaikki tilanteet oli uutta ja niiden kemia + seuraukset olivat uutta. Veikkaan että jos menisitte ravintolaan syömään ja hotellille nukkumaan niin aloitus ei olisi tuo.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä käytti mm. tällaisia:
- Saisinko kosketella vähän pimperoa
- Saanko koskea pippelillä pyllyä
😷Alussa oli ihan normaali mies kun meillä oli vilkas seksielämä. Raskausaikana seksi vähentyi ja sitten alkoi noi kuvottavat lässytykset.
Buaahh! Repesin. Kysyikö vielä saako imeä tisua? Kuin olisi toinen lapsi, ei kovin miehekästä. Yäk, etovaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, olen sanonut että voisit ehdottaa eri tavalla. Katsoo hölmistyneenä, loukkaantuu ja keksii jonkun muun yhtä älyvapaan, kuten mennäänkö takahuoneeseen tai pitäskö vähän jörniä :D Siis oikeesti ihan kauheeta!
Onko siis kaikilla muilla niin paljon seksikkäämmät miehet, ollaan oltu 20v naimisissa ja tätä tämä on ollut. Olen ajatellut että suomalaiset miehet nyt vaan on tällaisia perusjuntteja.
Miehet vois kertoa, jos tänne sellaisia kirjoittelee, että millaisia heidän ehdottelunsa ovat, niin tiedän että paranisiko edes vaihtamalla. Sitä olen jo vuosikausia miettinyt...
Istutte himassa kollareissa ja katotte jotain vain elämää uusintoja, mikä muu tuohon tilanteeseen sopisi? Ei tää normaali elämää oo mitään fifty shades of grey leffaa.. Alkakaa tekemään jotain mielenkiintosempia asioita niinkuin suhteen alussa, kaikki tilanteet oli uutta ja niiden kemia + seuraukset olivat uutta. Veikkaan että jos menisitte ravintolaan syömään ja hotellille nukkumaan niin aloitus ei olisi tuo.
Katson ajankohtaisohjelmia, en tositeeveetä ja vain kun ehdin. Mies katsoo urheilua. Kyllä ulkomaanmatkoilla on ihan sama vaihde päällä. Jos on lusikalla annettu, ei voi lapiolla vaatia.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli aika pitkälle samanlainen juntti-Einari. Asumme Helsingissä ja jotenkin kasvoin tuosta junttiudesta ulos ja se alkoi tökkiä ja pahasti. En vaan enää kyennyt avaamaan haaroja, hänellä myös oli koko aktin ajan tuo virne naamalla ja en nauttinut seksistä yhtään, se oli tosi epämiellyttävä kokemus aina. Pitkään olimme lasten takia yhdessä, kunnes viimein sain eron hänestä.
Kauhulla muistelen niitä aikoja ja vieläkin joskus näen unta että olen tuon juntin kanssa sängyssä.
Nyt minulla on ihana mies jonka kanssa seksi on upeaa ja nautinnollista. Luulin, että kaikkien miesten kanssa seksi on ällöttävää, koska ensimmäinen mieheni oli ensimmäinen seksikokemukseni. No, eipä todellakaan pidä paikkaansa. Minulla oli muutama lyhyt suhde ennen toista aviomiestäni, kaikkien kanssa seksi oli tosi hyvää, toisin kuin vastenmielisen juntin. Vieläkin suututtaa.
Mutta, tiedoksi ap:lle, kyllä kuule vaihtamalla paranee, et ole vankilassa, etkä ilmainen seksityöläinen. Heitä jo se juntti jorpakkoon siitä rankkumasta!
Meillä oli vähän samalaista. On ennestään vanhoja avioliittoja ja kokemusta että naiset jotenkin vaan yleensä harvoja poikkeuksia lukuunottamatta muuttuu haluttomiksi ja vittumaisiksi miestään kohtaan.
Sitten opin että pitää ihan avoimesti pitää ottaa puheeksi vaimon kanssa ja kertoa että runkkaaminen ei käy laatuunsa ja jos ei seksi maistu niin pitää mennä "maisan" luokse, koska olen mies ja haluan seksiä.
Yleensä kun olen esittänyt "maisan" tai "kenet vaan" niin pari päivää on murjotettu ja sitten itketty perään ja seksi tilanne korjaantunut.
Siis en uhkaile vaan sanon suoraan miten asiat on. Kyllä maailmasta naisia löytyy jotka haluavat minua kovasti, jos ei rakkaalle vaimolle maistu niin "maisalle" maistuu kyllä.
T. kolmen lapsen isä vantaalta
Mulle kävisi oikein mainiosti että mies menisi maisan luokse. Ehkä kertoo turhautumisen määrästä.
Ja muille kysyjille - kyllä, olen edelleen hoikka ja nätti, mies on lihava. Ei se painokaan haittaa, jos ei olisi teoiltaan niin vastenmielinen. Kuin veljensä kanssa olisi naimisissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on lusikalla annettu, ei voi lapiolla vaatia.
-ap
Miten te ihmiset ensin päädytte jonkun kanssa yhteen ja sitten valitatte millainen kumppanisi on.
Jos kirjoitat miehestäsi noin kusipäisen epäkunnioittavasti, et kyllä parempaa ansaitsekaan.
Aloitteet iänikuinen asia varsinkin riitelyssä. Minä olen itse huomannut sen että aika monella suomalaisella naisella puuttuu kokonaan aloitteisuus, tai jos on sitä on suhteen alussa. Sit se vain loppuu. Miehen pitäisi olla jokin mestari näissä ja tietää aina paras tapa/tekniikka joka asiassa mutta , auta armias kun naiselta vaadit samaa kyllä vetää sit keskustelun hiljaiseksi.
Minun mielestäni parisuhteessa ALOITTEELLISUUDEN KUULUU MENNÄ TASAN MIESTEN JA NAISTEN kohdalla.
vierailijakukkofromspace kirjoitti:
Aloitteet iänikuinen asia varsinkin riitelyssä. Minä olen itse huomannut sen että aika monella suomalaisella naisella puuttuu kokonaan aloitteisuus, tai jos on sitä on suhteen alussa. Sit se vain loppuu. Miehen pitäisi olla jokin mestari näissä ja tietää aina paras tapa/tekniikka joka asiassa mutta , auta armias kun naiselta vaadit samaa kyllä vetää sit keskustelun hiljaiseksi.
Minun mielestäni parisuhteessa ALOITTEELLISUUDEN KUULUU MENNÄ TASAN MIESTEN JA NAISTEN kohdalla.
Älä unta näe. Ei ikinä tule olemaan. Naisen halujen pysyminen on ihan sun tekemisistä kiinni. Jos katoaa niin jossain meni pieleen.
Haluaisitko omenaisen olon? Posket punakkoina ja siemenet sisällä.
Naiset on kovia vaatimaan kaikenlaista, mutta se oma suorittaminen tahtoo jäädä puolitiehen. Jos ap tekisikin itse ne alotteet, silloin ei olisi mitään ongelmaa. Tietenkään ei tee.
Pääsisinpä kerrankin suhteeseen naisen kanssa. Minulla on haave että pääsisin suorittamaan hidasta esileikkiä, joka vie naisen halut huippuunsa ja sitten pääsisin vetämään ns. maton alta eli en veisikään tyydyttämistä loppuun asti. Tämä toistuvasti päivien tai viikkojen ajan kunnes nainen suorastaan anelee seksiä. Niin minussa asuu pieni sadisti 😆
M44
Vaikka onkin alunperin vanha aloitus, niin kommentoidaanpa nyt silti.
Nimittäin tyypilliseen naisten tapaan koko ketju on täynnä näitä "meidän Pertti pieras ja sano, et mennäänkö paneen vai pannaanko meneen, iik kauheeta, miten moukkamaista" -kommentteja.
Yksikään nainen ei tainnut kertoa, että mitä vittua sen miehen nyt sitten olisi pitänyt tehdä!
Voisitteko valaista tietämätöntä? Mikä nyt sitten on se oikea tapa tehdä aloite?
Ja P.S. Naisetkin saa tehdä niitä aloitteita.
Siispä nainen on luotu yksinhuoltajaksi tämän ketjun perusteella, koska halut romahtaa lapsen syntymisen jälkeen ja alkaa se aseksuaalinen aikakausi.
Tosin monet miehet tietävät jo tämän yksinhuoltajien määrän perusteella. Minäkin alan tietämään.
Meillä samantyylistä.... toinen perus että alkaa aamulla tökkimään seisokillaan selkää 🙄
Olen sanonut suoraan ja yrittänyt kertoa, millaista lähestymistä toivon, mutta jotenkin ei vaan mene perille... mies ei tunnu tajuavan, että jos hän haluaa seksiä, hänen aloitteensa ei lähtökohtaisesti saisi ärsyttää ja turhauttaa. Kyllä itse aloitetta tehdessäni ainakin pyrin siihen, että oma toimintani on jollain tavalla häntä kiihottavaa...
Lahnoille kaikka aloitukset on liikaa
Eikö sua häiritse, että mies hieroo sua vaikkapa lelulla, mutta ei sinä aikana kiihotu niin paljon, että haluaisi seksiä kanssasi? Minulle toisen halu ja sen näkyminen on tärkeä osa nautintoa.