Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ällöttävät seksialoitteet

Vierailija
01.09.2017 |

En enää kestä aviomieheni oksettavia aloitteita. Tyyliin mennäänkö vällyn alle ja inhottava virne päälle. Pitäskö vähän paneskella? No arvaa.. Ja vetoaa aviollisiin velvollisuuksiini kun ei ole suuremmin kiihottanut nuo ehdotukset.
Nuorempana ei tarvinnut ehdotella kun oltiin ihastuneita, mutta nyt tökkii urakalla. Hän ei tietenkään edes kuvittele, että vika olisi hänessä.. Voi jösses...

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä! Lipooko vielä kieltä? ettäs kehtaa.  Moukka!

Vierailija
42/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on marista täällä sensijaan, että kertoisi miehelle miten se aloite tulisi tehdä, jotta Ap:n saisi innostumaan. Neuvot kelpaisivat luultavasti muillekkin. Usein tuskin kuitenkaan on siitä aloitteesta kiinni, jos on kyllästynyt suhteeseen ja seksi ei kiinnosta. Silloin voi jo miettiä, haluaako olla suhteessa, ja mitä on valmis tekemään sen eteen. Kovin hyvää suhdetta ei ilman seksiä yleensä ole helppo ylläpitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, puistatti lukea miten joidenkin kommentoijien eksät ehdotti seksiä.

Vierailija
44/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se pitää äkkiä saada sinne reikään." "Haluuks panna." jne. :D Mitä nämä miehet oikein ajattelee, vai ajatteleeko mitään? Itse tykkään seksistä ja haluan sitä usein, mutta tuollaiset puheet kyllä tuhoaa innostuksen aivan kokonaan. Aina ei tarvi edes sanoa mitään, voisi ihan vaan hyväillä, pussailla ja saada naisen kiihottumaan esileikillä. Mutta kun ei.

Vierailija
45/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin teen aloitteet. Ja olen siis nainen. Yksi ex ei tykännyt, olisi pitänyt olla hienovaraisempi. Etsi selvästi tyttöystävää jota kontrolloida, minä en sopinut siihen muottiin. (Oli myös petollinen, joten selkeästi halusi jakaa naiset huoriin ja madonniin). Nykyiselle mun aloitteet sopii ihan hyvin :)

Vierailija
46/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä annetaan vaikka nopea suikkari jos ei itseä juuri silloin kiinnosta kun toisen tekisi mieli. Mies taas vastavuoroisesti hieroo käsin/leluilla jos ei satu olemaan sillä päällä että käyttäisi nahkasauvaansa :).

Tällaisen naisen kanssa kun pääsisi naimisiin... t. Mies

Vierailija
47/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä annetaan vaikka nopea suikkari jos ei itseä juuri silloin kiinnosta kun toisen tekisi mieli. Mies taas vastavuoroisesti hieroo käsin/leluilla jos ei satu olemaan sillä päällä että käyttäisi nahkasauvaansa :).

Näitä vastauksia lukee, niin tulee mieleen, että ilmeisesti kaikki ihmiset eivät koskaan ole kokeneet sitä tunnetta, kun ei haluta. Se ei ole sitä, että juuri nyt ei ole sellainen olo, että on pakko saada seksiä, vaan sitä, että juuri nyt en_halua_mitään_seksuaalista tapahtuvaksi ja ajatuskin seksistä turhauttaa tai jopa ahdistaa. Jos se oma halu löytyy kumppanin ehdottaessa ja ajatus edes suihinotosta tuntuu hyvältä, silloin et ole haluton.

Vierailija
48/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan suoraan sanonut että tuontyyppinen ehdottelu tökkii?

....

Onko siis kaikilla muilla niin paljon seksikkäämmät miehet, ollaan oltu 20v naimisissa ja tätä tämä on ollut. Olen ajatellut että suomalaiset miehet nyt vaan on tällaisia perusjuntteja.

...

Ellet nyt itse sitten näytä Jennifer Lopezilta eikä kroppasi ole kiinteä ilman suonikohjusääriä ja sellupersettä ja rintasi sojottavat edelleen eteen niin sinulla ei ole varaa arvostella. Itse olet miehesi valinnut. Käytöstavat olivat jo silloin joskus samat ja sinusta ne varmaan olivat silloin hauskat. Kerro miehellesi miten haluat aloitteet tehtävän. Vielä parempaa on että teet itse aloitteen.

Vierailija
49/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä esittelen samalla tavalla miehelle ja joskus käyn ihan suoraan muniin kiinni ja kysyn kelpaisko pillu. Miestä vaan huvittaa ja yleensä päädytäänkin sinne vällyjen väliin jos ei ole muuta tärkeämpää.

En halunnut tietää, että miten alotteita tehdään wt-perheissä, mutta nyt tiedän.

Vierailija
50/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehelle lista pyynnöistä, jotka innostavat sinua.

Hän toimii omalla ällöttävällä tavallaan. Ehdota sinä sinun (mahdollisesti) ällöttävää tapaasi. 

Vierailija
51/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli aika pitkälle samanlainen juntti-Einari. Asumme Helsingissä ja jotenkin kasvoin tuosta junttiudesta ulos ja se alkoi tökkiä ja pahasti. En vaan enää kyennyt avaamaan haaroja, hänellä myös oli koko aktin ajan tuo virne naamalla ja en nauttinut seksistä yhtään, se oli tosi epämiellyttävä kokemus aina. Pitkään olimme lasten takia yhdessä, kunnes viimein sain eron hänestä.

Kauhulla muistelen niitä aikoja ja vieläkin joskus näen unta että olen tuon juntin kanssa sängyssä.

Nyt minulla on ihana mies jonka kanssa seksi on upeaa ja nautinnollista. Luulin, että kaikkien miesten kanssa seksi on ällöttävää, koska ensimmäinen mieheni oli ensimmäinen seksikokemukseni. No, eipä todellakaan pidä paikkaansa. Minulla oli muutama lyhyt suhde ennen toista aviomiestäni, kaikkien kanssa seksi oli tosi hyvää, toisin kuin vastenmielisen juntin. Vieläkin suututtaa.

Mutta, tiedoksi ap:lle, kyllä kuule vaihtamalla paranee, et ole vankilassa, etkä ilmainen seksityöläinen. Heitä jo se juntti jorpakkoon siitä rankkumasta!

Meillä oli vähän samalaista. On ennestään vanhoja avioliittoja ja kokemusta että naiset jotenkin vaan yleensä harvoja poikkeuksia lukuunottamatta muuttuu haluttomiksi ja vittumaisiksi miestään kohtaan.

Sitten opin että pitää ihan avoimesti pitää ottaa puheeksi vaimon kanssa ja kertoa että runkkaaminen ei käy laatuunsa ja jos ei seksi maistu niin pitää mennä "maisan" luokse, koska olen mies ja haluan seksiä.

Yleensä kun olen esittänyt "maisan" tai "kenet vaan" niin pari päivää on murjotettu ja sitten itketty perään ja seksi tilanne korjaantunut.

Siis en uhkaile vaan sanon suoraan miten asiat on. Kyllä maailmasta naisia löytyy jotka haluavat minua kovasti, jos ei rakkaalle vaimolle maistu niin "maisalle" maistuu kyllä.

T. kolmen lapsen isä vantaalta

Vierailija
52/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tää ole Provo!

Vierailija
53/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kikkaroitaisko?"

Vierailija
54/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yleensä tuollaista kunnes mies saa ihailijan ja sitten minäkin aina innostun vanhasta miehestäni. Tavallaan kaipaan kilpailua. Pelko siitä että mies lähtee pettämään saa minut innostumaan.

Kokeilkaa siten että annat miehesi mennä johonkin viettämään iltaa ja annat hänen kertoa illan jälkeen markkina-arvostaan.

Vierailija
55/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh...

Mun mies lähestyy niin että suutelee niskaan tai nipsaisee hampailla korvanlehdestä. Tai ottaa sängyssä kainaloon.

Jos hän sanoisi että jörnitäänkö, niin epäilisin että talonmies on päässyt livahtamaan meidän makuuhuoneeseen.

Joo, ei kaikkea ole pakko sietää jos ällöttää. Tai siis en ymmärrä miten olet jaksanut noin pitkään?

Ööö jos mun mies tulisi suutelemaan tai näykkimään korvia ilman lupaa niin tekisin ilmoituksen seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Vierailija
56/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yleensä tuollaista kunnes mies saa ihailijan ja sitten minäkin aina innostun vanhasta miehestäni. Tavallaan kaipaan kilpailua. Pelko siitä että mies lähtee pettämään saa minut innostumaan.

Kokeilkaa siten että annat miehesi mennä johonkin viettämään iltaa ja annat hänen kertoa illan jälkeen markkina-arvostaan.

Tämäkin voi toimia hienovaraisissa määrin hyvin, mutta myös todella tuhoavasti. Jos toiselle lopulta antaa seksiä siksi, että pelkää tämän pettävän, niin arvostus itseä kohtaan syöpyy lopulta olemattomiin.

Vierailija
57/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle suoraan että tarvitset vähän enemmän romantiikkaa ja esileikkejä ennen kuin rupeat panopuuhiin.

Tai sitten on oikeasti aika erota.

Vierailija
58/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä saat suusi auki ja osaat kertoa hänelle, ettet halua tuollaisia aloitteita?

Se on kyllä hyvä alku jos saa suunsa auki. :D Ihan oikeasti hyvä se on kertoa mistä tykkä. Muttei sitä tarvi olla naama norsunmutkalla ehdotuksista. Tuskin meilläkään olisi ollut härskejä leikkejä jos en olisi ehdottanut.

Vierailija
59/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti parisuhteen sisäinen raiskaus saadaan dekriminalisoitua ensi vaalikaudella. Elisa Siekkinen on kirjoittanut ansiokkaasti perustellen aiheesta. Miehesi ei tarvitse sitten tehdä tuollaisia iljettäviä ja vastenmielisiä ehdotuksia vaan toimittaa asiansa parhaaksi katsomallaan tavalla.

Vierailija
60/105 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särähti silmään "kun oltiin ihastuneita". Et taida enää rakastaa vai oletko koskaan rakastanut? Jos yhteys puuttuu niin ei seksikään kyllä kiinnosta. Eroonhan tai syrjähyppyihin tuollainen johtaa ennen pitkää.