Oliko prinsessa Diana nyt erityisen kaunis vaiko enemmänkin tavis?
Kommentit (164)
Ei ollut kaunis, mutta säteili karismaa harvinaisen kirkkaasti. Silloin ei kasvonpiirteiden kolhous paljon haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli häikäisevä, sellaisella klassisella kreikkalaisella normannimeiningillä. Piiiiitkät kauniit sääret, ylväs olemus jne.
Pahoittelen, että minua nauratti kuvauksesi: "klassisella kreikkalaisella normannimeiningillä". :)
Mielestäni Diana oli kaunis, ylväs ja piti ihmisistä. Harmi, että hän joutui ikämiehen kanssa naimisiin.
En ikinä ymmärtänyt hänen "kauneuden" hehkutusta. Ehkä brittien mittapuulla kaunis, mutta Hollywoodin mittapuulla perusmamma.
Vierailija kirjoitti:
Noista Middletonin sisaruksista olen saanut pyrkyrimäisen käsityksen.
Pyrkyrimäisin lienee tyttöjen äiti.
Pippakin "järkevöityi" viimein, ja nai multimiljonäärin. Tylsännäköinen honkkeli, mutta raha lieventänee pieniä ulkonäköpuutteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista Middletonin sisaruksista olen saanut pyrkyrimäisen käsityksen.
Pyrkyrimäisin lienee tyttöjen äiti.
Pippakin "järkevöityi" viimein, ja nai multimiljonäärin. Tylsännäköinen honkkeli, mutta raha lieventänee pieniä ulkonäköpuutteita.
Pippa ei saanut parempaa joten tyytyi tuohon vanhaan heilaan.
Mitä pahaa on pyrkyryydessä? Huimaa jälkeä on rouvalta syntynyt. Miljoonabisnes, tyttäristä toinen nai monimiljonäärin ja toinen kuninkaan. Ei paha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli häikäisevä, sellaisella klassisella kreikkalaisella normannimeiningillä. Piiiiitkät kauniit sääret, ylväs olemus jne.
Pahoittelen, että minua nauratti kuvauksesi: "klassisella kreikkalaisella normannimeiningillä". :)
Mielestäni Diana oli kaunis, ylväs ja piti ihmisistä. Harmi, että hän joutui ikämiehen kanssa naimisiin.
Hän edustaa brittien ihailemaa normannikauneutta oikein puhtaimmillaan. Profiili, vähän jylhät piirteet, pitkä olemus, pitkät kauniit raajat, upea iho, silmät. Brittiblondit on parhaimmillaan tuollaisia.
Ja kreikkalaista veistoksellisuutta hänessä on myös. Särmää. Sellaista arvokkuutta.
Pidin aikoinaan Dianaa aika vaatimattoman näköisenä morsiamena. Nyt kun katson kuvia ja näitä ohjelmia, huomaan että hän oli myös silloin todella kaunis. Ihana yksinkertainen kampaus.
Jos menisi tänään naimisiin, päässä ois varmaan hiuspidennys jos toinenkin, tekoripset ja luonnottoman näköiset iilimatokulmakarvat.
Tai no, tuskin Dianalla sentään.
Vierailija kirjoitti:
Toki pitkä ja upeavartaloinen, mutta jotenkin transumainen ja usein nyrpeän näköinen. Tästä älköön nyt kukaan vetäkö hernettä nenään.
Kehtaatkin puhua kuolleesta noin.
Ylväs mutta ei mielestäni kaunis. Upean karismaattinen kyllä myös.
Middletonien äiti tulee sikarikkaasta Goldamithien klaanista. Ei nämä mitään ns pyrkyreitä ole. Herttaisia kunnon tyttöjä joille kuuluu hyvä elämässä. Eivät ole ilkeitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunishan tuo oli. Nimenomaan kaunis, ei mikään söpö tai pikkusievä.
Korkeat poskipäät, kauniit silmät, symmetriset ja sopusuhtaiset kasvonpiirteet. Lisäksi hän oli pitkä ja hyvävartaloinen.No nimenomaan ei kaunis, korkeintaan pikkusievä. Yleiseen kauneusihanteeseen naisella eivät kuulu: Iso nenä, lupottavat silmät, alta kulmain -katse ja huono ryhti.
Eivät iso nenä, lupottavat (?) silmät, alta kulmain katse ja huono ryhti ihan pikkusievän määrityksiltä kuulosta.
Minustakaan ei ollut kaunis (ei kyllä rumakaan) mutta jotenkin jylhä, veistoksellinen ja se kai teki vaikutuksen moniin.
Minusta hän ei ollut androgyyni kuten jotkut ovat sanoneet vaan enemmän maskuliininen.
haist sää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki pitkä ja upeavartaloinen, mutta jotenkin transumainen ja usein nyrpeän näköinen. Tästä älköön nyt kukaan vetäkö hernettä nenään.
Kehtaatkin puhua kuolleesta noin.
Ei ollut minun kommenttini mutta miksi ei saisi? Elävästä saa mutta ei edesmenneestä?
Eihän tuo ollut mitenkään loukkaavaa, jonkun mielipide ja ihan ok.
Diana oli valtava siro ja kapoinen käykääpä katsomassa pukujaan - teistä ei yksikään juntta mahtuisi niinhin pukuihin! Pää oli pieni vaikka lehtikuvissa näyttää muulta. Erittäin erittäin siroluinen nainen! Olette kaksi kertaa niin paxuja kuin hän ikinä! Hän oli balettitanssija alkuaan siitä saatte osviittaa. Hän vaan kasvoi PITUUTTA yli sen tanssija - ideaalin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelin samaa. Yhdeksäntoistavuotias nainen ja melkein isänsä ikäinen ruttuinen mies.
Todella kaunis, ja täysin luomu, ei ollut tekoripsiä, hiusten jatkeita tms..
Hyvä sydän ja upea luonne saivat hänet loistamaan.
Diana oli kauneimmillaan ihan viimeisenä elinvuotenaan. Katsokaa esim. Mario Testinon ottamat kuvat. Dianan ulkonäköä ei voi jäljitellä kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ihmettelin samaa. Yhdeksäntoistavuotias nainen ja melkein isänsä ikäinen ruttuinen mies.
13 vuotta ikäeroa nyt ei ole erityisen paljon vaikka olihan Diana tietysti hyvin nuori tuolloin.
Dianalla oli komea klyyvari. Kuuluu aatelisille, mutta vähän minusta pilasi kauniita kasvoja.
En sanoisi niinkään. Esim Edward ja Sophie on todella miellyttäviä ja charmantteja. Prinsessa Anne on suorastaan huimapäinen työmyyrä, kuningataräiti oli Churchillin veroinen taktikko ja valtiomies.
Sodan aikana ja sen jälkeen kunnioitus kuningasperhettä kohtaan oli suurta ja Elisabetin isää rakastettiin syvästi.
Me nuoremmat vain näemme Charlesin hörökorvat ja jahkaamisen ja mokailut...