Oliko prinsessa Diana nyt erityisen kaunis vaiko enemmänkin tavis?
Kommentit (164)
Minua sanottiin nuorempana Dianan näköiseksi. Taisin olla tosiaan sitten kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kertakaikkisen upea, nyt myöhemmällä iällä vasta tajuan tämän.
Muut kuninkaalliset on mitättömiä Dianaan verrattuna.
No ei se nyt todellakaan niinkään ole. Charles on älykkötyyppi ja erittäin älykäs ja näillä nörtähtävillä on usein vaikea rakkauselämä. Willian ja Harry ovat upeita miehiä , Kate on omistautunut roolissaan ihailtavasti.
Kuningatar on ammattikuningatar ja käyttäytyy kuin ammattiroolissa hirveän vaativatkin tilanteet aina nolaamatta jne.
Kaikissa on hyviäkin puolia. Tietysti Diana oli unelmien prinsessatyyppi koska oli sydän. Siksi tulee olemaan ykkönen aina.
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä harvinainen ketju. Voiko tämä olla totta? Tuntuu kuin olisin jossain kevyessä pilvimaailmassa, kun täällä niin ihanasti kerrankin puhutaan tunnetusta naispuolisesta ihmisestä.
Ettei tämä vain olisi harhaa, jonkun hauskan henkilön läppää? Ei, eihän vain...
Sellainen Diana oli. Häntä fanittivat sekä naiset että miehet.
Hyvin tavallisen näköinen jota sitten meikeillä ja kauniilla vaatteilla yritettiin kaunottareksi muuttaa. Muutenkin vastenmielinen sängystä sänkyyn hyppijä.
Vierailija kirjoitti:
Minua sanottiin nuorempana Dianan näköiseksi. Taisin olla tosiaan sitten kaunis.
No vautsi olit!!!! Mahtoi riittää vientiä?
kukaan kuninkaallisista ei ole herättänyt samanlaisia tunteita briteissä kuin Diana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi valittaa.
No nyt olen jo vanha ja rupsahtanut. Diana olisi varmasti vanhentunut paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi valittaa.
En usko ettet olisi upea vieläkin! Oliko sinulla hiukset kuten Dianalla siis sama kampaus?
Olisip kiva sellainen leikkimielinen kuvakisa Suomesta josko löytyisi Diana meiltäkin vaikka noilta ajoilta:)? Diana kiinnostaa aina vaan jopa enemmänkin! Tehkää pliis sellainen kuvakisa ja sinä pistät sitten vaikka taitelijanimelläsi kuvan sinusta siihen :) ? Jotkut onnekkaat saivat näyttääkin tuolta....
NO oli todella kaunis ja olisi tämän päivänkin kriteereillä.
Täytyy muistaa, että aika harvaa tuo kasarityyli kauheasti puki, oli aika tanttamaista.
Itse olin pikkutyttö, mutta äitini ikäiset naiset ihailivat hänen hiustyyliään ja se oli ikoni, "Diana cut" - aivan vastaava kuin "Rachel cut" . Äidilläni (ja ziljoonalla muulla naisella) oli just samanlainen leikkaus hiuksissa - tai siis ainakin oli yritetty kopioida.
Kaunistui kyllä vaan edelleen vanhetessaan, kun hiustyylikin aikakauden mukaan oli vähemmän pöyheä ja muotikin muuttui röyhelöisistä mekoista ja olkatoppauksista vartaloa nuolevammaksi - mikä sopi Dianalle hyvin.
Dianan kasvoissa oli jotain poikkeuksellista. Täydellistä kauneutta, mutta kiinnostavalla tavalla. Monet ns. täydellisen symmetriset kasvot ovat jo tylsät, Dianan kasvot olivat puolestaan vangitsevat. Olin pikku tyttö, kun Dianasta oli paljon juttua lehdissä, ja joka ikisen jutun luin hänestä. Muistan tuijottaneeni hänen kuviaan aina pitkään ja hartaasti, kun sain uuden hänestä kertovan jutun käsiini. Hankala kuvailla, mistä moinen vaikutelma syntyy, mutta jotain todella erityistä Dianassa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertakaikkisen upea, nyt myöhemmällä iällä vasta tajuan tämän.
Muut kuninkaalliset on mitättömiä Dianaan verrattuna.
No ei se nyt todellakaan niinkään ole. Charles on älykkötyyppi ja erittäin älykäs ja näillä nörtähtävillä on usein vaikea rakkauselämä. Willian ja Harry ovat upeita miehiä , Kate on omistautunut roolissaan ihailtavasti.
Kuningatar on ammattikuningatar ja käyttäytyy kuin ammattiroolissa hirveän vaativatkin tilanteet aina nolaamatta jne.
Kaikissa on hyviäkin puolia. Tietysti Diana oli unelmien prinsessatyyppi koska oli sydän. Siksi tulee olemaan ykkönen aina.
Monella kuninkaallisella on toki hyviä puolia, mutta jos Diana olisi siinä rinnalla, huomio kiinnittyisi kyllä häneen. Sen verrqn ainutlaatuista karismaa ja kauneutta hänessä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi valittaa.
En usko ettet olisi upea vieläkin! Oliko sinulla hiukset kuten Dianalla siis sama kampaus?
Olisip kiva sellainen leikkimielinen kuvakisa Suomesta josko löytyisi Diana meiltäkin vaikka noilta ajoilta:)? Diana kiinnostaa aina vaan jopa enemmänkin! Tehkää pliis sellainen kuvakisa ja sinä pistät sitten vaikka taitelijanimelläsi kuvan sinusta siihen :) ? Jotkut onnekkaat saivat näyttääkin tuolta....
Oli. 😊 Minulla on ollut tuollaiset hiukset ihan lapsesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi valittaa.
Lasse Virenin vaimo Päivi VIren oli nuorena todella paljon Dianan näköinen. Sama hiustyylikin.
Vierailija kirjoitti:
Dianan kasvoissa oli jotain poikkeuksellista. Täydellistä kauneutta, mutta kiinnostavalla tavalla. Monet ns. täydellisen symmetriset kasvot ovat jo tylsät, Dianan kasvot olivat puolestaan vangitsevat. Olin pikku tyttö, kun Dianasta oli paljon juttua lehdissä, ja joka ikisen jutun luin hänestä. Muistan tuijottaneeni hänen kuviaan aina pitkään ja hartaasti, kun sain uuden hänestä kertovan jutun käsiini. Hankala kuvailla, mistä moinen vaikutelma syntyy, mutta jotain todella erityistä Dianassa oli.
Hänen äitinsä oli myös todella kaunis, Diana jotenkin siitä aitten vielä hioutui näyttävämmäksi. Dianan siskot on sitten taas aika taviksen näköisiä.
Minusta Dianan kauneuden salaisuus oli sielullinen kauneus, mikä ei ole esillä läheskään kaikissa virallisemmissa portraiteissa. Jotenkin viralliset muotokuvat ovat KAIKKI epädianamaisia- ja uskonkin että sielu oli niissä virittynyt eri tavoin kuin vapaissa otoksissa joissa hän on huikean kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi valittaa.
Lasse Virenin vaimo Päivi VIren oli nuorena todella paljon Dianan näköinen. Sama hiustyylikin.
Kyllä. Hän oli kaunis - ja on edelleen todella hyvännäköinen.
Symmetriset kasvot, kauniit hampaat, aina huoliteltu. Kaunis oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi valittaa.
No on todellakin paljon näköinen ehkä eniten näistä ikinä :)!
Tämäpä harvinainen ketju. Voiko tämä olla totta? Tuntuu kuin olisin jossain kevyessä pilvimaailmassa, kun täällä niin ihanasti kerrankin puhutaan tunnetusta naispuolisesta ihmisestä.
Ettei tämä vain olisi harhaa, jonkun hauskan henkilön läppää? Ei, eihän vain...