Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi olen kuoleman väsynyt aina hyvinkin nukutun yön jälkeen?

Vierailija
04.04.2006 |

Yleensä varsinkin viikonloppuisin aamupalan jälkeen korostuu tuo väsymys, niin että pitäisi päästä takaisin nukkumaan. Meinaan nukahtaa aina seisaalleni.

Ruokavaliostako kyse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte tulee vielä sellasia väsymyskohtauksia, että yhtäkkiä tuntuu ettei enää silmät pysy auki ja haluais vaan nukkua... Tänä aamunaki heräsin 10tunnin yöunien jälkeen ja silti tuntui että hyvinki voisin nukkua toiset 10tuntia vielä. Aiemmin heräsin vaihtamaan vaippaa tytölle, joskus 5maissa ja olin ihan pirteä. Silti nukahdin hetkessä kun sänkyyn pääsin.

Vierailija
2/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisin olla jo pienenä tämmöinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun yöni kuin tukki ja silti aamulla on olo, että en olis nukkunut yhtään... ei sellasta virkeätä oloa ollenkaan

Veren hB:n kävin vasta mittauttamassa, mutta oli 142 eli ei sekään voi olla syy

Nytkin voisin mennä sänkyyn, ja nukahtasin heti

Vierailija
4/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä ole aamulla pirteä ja reipas vaan ihan kuin zombie, kunnes olen juonut kahvia pari mukia.

Vierailija
5/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole raskaana, kaks lasta joista nuorin vuoden ikäinen. Nukkuvat kohtuu hyvin eli univelkaa tuskin on. Ulkona käyn säännöllisesti, syön b-vitamiinia, hb kai ihan normaali, pitää käydä mittauttamassa. Iltaa kohden mulla tulee myös huimausta, tai enemmänki sellaisia humauksia ja " keikauksia" päässä.

Hartiat myös jumissa, iskias vaivaa yms, tervettä päivää en enää muistakkaan...

Vierailija
6/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuorsaatko, onko sulla uniapneaa, verenpaine ok, diapetes....?

Vierailija
7/7 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en ole raskaana, kaks lasta joista nuorin vuoden ikäinen. Nukkuvat kohtuu hyvin eli univelkaa tuskin on. Ulkona käyn säännöllisesti, syön b-vitamiinia, hb kai ihan normaali, pitää käydä mittauttamassa. Iltaa kohden mulla tulee myös huimausta, tai enemmänki sellaisia humauksia ja " keikauksia" päässä.

Hartiat myös jumissa, iskias vaivaa yms, tervettä päivää en enää muistakkaan...