Miehen työpöytä laittoi viimeisen niitin minun eroaikeilleni!!! PRKL!
Nyt haluan hakea eroa, ja olen kyllä niin v*ttumainen, että pudotan eropommin hänen syntymäpäivänään.
Sen verran V*ttumainen hänkin on minulle! Stana Kele!
Kommentit (5)
Taustalla minun mielenterveysongelmat. Nyt vasta tajusin, kuinka kaikki osapuolet vain kärsii tässä. Apua olen hakenut useinkin mielenterveystoimistolta, mutta kovin vähäiseksi on apu jäänyt.
Mulla hajoaa kohta pää! Ja nyt tämä tilanne on vihellettävä poikki.
Mietin kuitenkin vielä, että jospa parisuhdeterapiasta olisi apua, mutta pelkäänpä että on liian myöhäistä.
:(
Olehan kuule rivakka ettei ukkos kerkee ensin...
REPS
meilläkin on joku tytteli tissit pystyssä tietokoneella, mut so what?? on teillä kyl pienet ongelmat!
en tiedä tilannettanne ja sitäkään ei voi sanoa voiko sen parisuhdeterapialla korjata, se on teistä itsestänne kiinni, mutta toki joku kolmas osapuoli voi auttaa teitä selvittämään sotkua.
meillä kävi jokunen aika sitten niin että olin pitkään pohtinut asioita ja päädyin siihen että haluan erota. muutin pois, mutta enpä ehtinyt kahta yötä pitempää olla pois kun menin takaisin.
kenties mies " heräsi" siinä vaiheessa ja tajusi " jotain" .
meidän ongelmat juontaa juurensa pitkälti minun lapsuuteen, sitäkään ei olla ennen tajuttu tai en ole halunnut nähdä asioita kuin ne oikeasti on.
ollaan ihan erilaisista lähtökohdista mutta silti meillä on samat tavoitteet ja arvot elämässä, hieman poiketen kuitenkin.
Nyt vasta tajuttiin hakea apua perheneuvolasta.
Ja kävin siellä nyt ensin yksin.
Täti siellä oli sitämieltä että tosi hyvä kun menin.
Ja seuraavaksi mennään yhdessä.
se ei tule olemaan helppoa, mutta yrittää kannattaa, jos yhtään siltä tuntuu.
onko niillä suhde? : D