Kuusi treffipalstalta otettua esittelytekstiä. Arvaa mitkä ovat naisen ja mitkä miehen käsialaa!
1. Aluksi voin olla ujo ja ehkä hieman varautuneen oloinen, tosin niin on aina uusien ihmisten kanssa. Kuitenkin, jos kiinnostut tutustumaan enemmänkin löydät avoimen, luovan, lämpimän, ystävällisen, rauhallisen kuuntelijan ja puhujan jolle käy aiheet taivaan ja maan väliltä (ja myös niiden jälkeenkin). Varustettuna sopivalla suhteella outoa höperöhköä huumoria pienellä mustan huumorin vivahteella ja tietenkin sopivalla määrällä vakavuutta. Persoonallisuus testiä kokeilleena tuli INFP joka kyllä on varsin lähellä omaa persoonaa.
2. reipas ja optimistinen..elettyä elämää takana,mutta paljon hyvää myös edessä..oppinut nauramaan itselleen ja virheilleen :D omien rajojen hakeminen ja ylittäminen on mielenkiintoista..sitä on testattu mm.benjihypyin..vielä olis muutama haave toteuttamatta,unelmiahan pitää aina olla eli vauhti ei säikytä..
3. Hei, olisi ihana löytää mukava, samanhenkinen elämänkumppani / ystävä nauttimaan yhdessä elämän pienistä ja suurista asioista. Olen hyvin sosiaalinen, kielitaitoinen ja elämänmyönteinen ihminen. Olen asunut ja työskennellyt myös ulkomailla. Minulla on kolme aikuista lasta. Pidän itsestäni huolta harrastamalla kuntoliikuntaa päivittäin (työmatkat etupäässä pyöräillen)
4. Löydänkö täältä sinut, mukavan, sopivasti urheilullisen, huumorintajuisen vapaan piip. Olen 178 cm pitkä kahden lapsen eronnut piip. Tyttö asuu omillaan ja 17v poika mun kanssa. Harrastan kävelyä, pyöräilyä, hiihtoa, löhöilyä ja vähän golfia. Metsäpolut ovat tuttuja koiralenkeiltä ja sienestysreissuilta.Luonteeltani olen sosiaalinen, iloinen ja huumorintajuinen. Arkipäivät menee töissä ja illat kotihommissa sekä harrastusten parissa. Viikonlopuina rentoudun välillä löhöillen, tapaillen ystäviä ja urheillen. Tähän pakettiin mahdut vielä hyvin ehkä sinä :)
4. Hei täällä hellä,romanttinen,puhuva,pussaava piip.Haen seuraa m mökille,matkalle ja muuhunkin mukavaan,jos kiinnostaa laittanet viestiä.:-))hei
5. Toivoisin että kuva olisi tältä vuosisadalta...Koska se nyt on aika tärkeä!...Kuvattomiin suhtaudun samoin kuin käyttämättömään vessapaperiin! :)
6. Etsin tositarkoituksella elämänkumppania ja vakavaa parisuhdetta. En yhdenyön juttuja enkä mitään säätämisiä/pelejä. Etsin yhden piip piip jolla on menneisyys käsitelty. Jos sinulla ei ole lapsia ja koet sen esteeksi että minulla on niin silloin sun ei kannata ottaa yhteyttä. Toivon löytäväni piip joka lähtisi kanssani luontoon kulkemaan. Tutkimaan ja katselemaan kaikenlaisia luonnon nähtävyyksiä. Ja tykkäisit kuntoilla ja urheilla ja yleensäkin harrastaa yhdessä. Tykkään laulaa karaokea ja viihdyn myös tanssilattialla oikein hyvin. Ja löytyyhän sinulta profiilistasi kuva sillä en vastaa kuvattomiin viesteihin. Kyllähän treffisivulle pitää uskaltaa kuva laittaa ellei ole jotakin salattavaa.
Ehkä ovat liian helppoja :D
Kommentit (27)
Muita vastauksia lukematta heitän oman arvion.
Miehiä: 1, 4, 5
Naisia: 2, 3, 6
Miten meni?
2, molemmat neloset ja 5 ovat miesten omia.
Käyttäjä1849 kirjoitti:
Noniin menen nukkumaan (en sitten paljoa odotellutkaan :D), oikeat vastaukset ovat:
1. mies
2. nainen
3.nainen
4a. nainen
4b. nainen
5. mies
6. miesVastaukset voivat olla yllättäviä, koska ehkä vähän kiusallani otin tekstejä, jotka sopivat molempaan sukupuoleen tai sopivat paremmin toiseen sukupuoleen.
Kiits. Hitsi, mulla meni vain 2 oikein.
Tämä oli kyllä kuitenkin kiva "tehtävä"!
nro 20
Mä olin ihan varma, että nr 2 oli mun ex-mieheni. Kuulosti just siltä ja tuo, ettei pilkun jälkeen välilyöntiä ;)
Käyttäjä1849 kirjoitti:
Noniin menen nukkumaan (en sitten paljoa odotellutkaan :D), oikeat vastaukset ovat:
1. mies
2. nainen
3.nainen
4a. nainen
4b. nainen
5. mies
6. miesVastaukset voivat olla yllättäviä, koska ehkä vähän kiusallani otin tekstejä, jotka sopivat molempaan sukupuoleen tai sopivat paremmin toiseen sukupuoleen.[/quote
Arvaisin, että nuo kaksi viimeistä ovat takuulla miesten, koska niissä kyseltiin kuvan perään, eikä luvattu vastata ilman kuvaa ja toisessa luvattiin jopa pyyhkiä pe**e ttä vastauksella, jos ei ole kuvaa(tekee samaa kuin käyttämättömällä vessapaperilla). Kovin on miehille tärkeätä tuo naisen ulkonäkö, vaikka tässä yhtenä päivänä , joku mies tällä palstalla vinkui setä, että vain naiset ovat ulkonäkökeskeisiä ja heille kelpaa vain komea mies :)
1. mies
2. nainen
3.nainen
4a. nainen
4b. nainen
5. mies
6. mies
Vastaukset voivat olla yllättäviä, koska ehkä vähän kiusallani otin tekstejä, jotka sopivat molempaan sukupuoleen tai sopivat paremmin toiseen sukupuoleen.