Nainen, joka et enään halua miestäsi. Miksi?
Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.
Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.
Kommentit (311)
Mulla
1. Synnytyksen jälkeen kadotin naiseuteni, koin että repeämiset ja arvet olivat inhottavia, minä olin inhottava.
2. Olin aivan liian väsynyt.
3. Inhosin miestä kännissä, krapulassa ja vanhalta viinalta haisevana. Nämä alkoi olla enimmän aikaa.
4. Mies ei koskaan kehunut ulkonäköäni.
Vierailija kirjoitti:
Kehu vaimoasi kauniiksi. Ja hyväksi muutenkin. Huomaa hänen arkipuurtamisensa. Anna hierontaa. Järjestä arkeen pientä kivaa poikkeavaa. Laula vaikka sille aamuherätys. Tuo kukkia tai leivoksia. Vie syömään.
Tai nosta kissa pöydälle ja puhu ongelmasta suoraan.
Miehen pitää olla sirkustirehtööri saadakseen seksiä, normaalisti nainen ei halua?
Vierailija kirjoitti:
Mun haluttomuus johtuu siitä, että seksi ei tunnu hyvälle. Jos se jollekin tuntuu, niin ikävälle se tuntuu. Olin ihan yllättynyt, kun mies kertoi, että kuinka hyvältä seksi tuntuukaan, kuulemma aivan jumalaiselta.
No, mun mielestä parhaimmalta tuntuu niskahartiahieronta.
Ei jaksa olla innostunut jyystämisestä joka ei tunnu ihmeeltä. Mä sain ekan orgasmin viisikymppisenä. Kun erosin, ja uusi mies halusi ja jaksoi tehdä suulla ja käsin.
Aika tuore suhde mutta tyyppi paljastui idariksi. Ihan pakkoraossa tässä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehu vaimoasi kauniiksi. Ja hyväksi muutenkin. Huomaa hänen arkipuurtamisensa. Anna hierontaa. Järjestä arkeen pientä kivaa poikkeavaa. Laula vaikka sille aamuherätys. Tuo kukkia tai leivoksia. Vie syömään.
Miehen pitää olla sirkustirehtööri saadakseen seksiä, normaalisti nainen ei halua?
Niin noi on normaaleja rakkauden ilmenemismuotoja. Moni ihminen haluaa kumppania, jota rakastaa ja joka rakastaa takaisin. Jos toi tuntuu susta sirkukselta, niin tajuan miksi naistasi ei juuri kiinnosta. Oot varmaan ihan ok talonmies, joten ei ole ottanut eroakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat syyt tietää vain vaimosi. Eli puhu vaimosi kanssa asiasta.
Minun veikkaukseni on, että vaimosi ei enää vain halua seksiä. Syitä siihen haluttomuuteen voi olla useita. Lähtien ihan hormonitoiminnan muutoksista. Nihinkin on lääkkeitä.
Puhuminen auttaa moneen ongelmaan ja sitäkin olen kokeillut. Tässä viimevuosina olemme käyneet ehkä 5-10 kunnon keskustelua aiheesta. Ja jokakerta seksi on mennyt huonommaksi. Itse olen ajatellut, että vaimo kokee minut joka kerta enemmän ja enemmän selkä kumarassa olevana tuollaisen keskustelun jälkeen... ap
Lähde sitten. Ei sinulla ole kuin yksi elämä. Elä se paremmassa seurassa.
Niin muttakun muuten ok toimiva parisuhde, lapset jne. Kaikki kunnossa. Vieläkun saisi hyvää seksiä, erityisesti saisi kokea olevansa haluttu...
Itse ajattelen niin, että yritän ratkoa ongelmia niin kauan kun pystyn olemaan tässä suhteessa hyvä isä lapsilleni. Jos tämä meno jatkuu niin veikkaisin, että vuosi max kaksi, niin lapsetkin alkavat jo näkemään/kärsimään siitä etten itse ole elämääni/vaimooni tyytyväinen. Ja siinä vaiheessa ero on ainut vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kaikenlainen yrittäminen vasta ällöttävää onkin. Joillekin tulee parisuhteessakin hyväksikäytetty olo ja kun sinne alueelle on kerran menty, ei paluuta ole... Jotkut miehet onnistuvat torpedoimaan kumppaninsa halut ja se on fakta, minkä kanssa on hyvä opetella elämään.
En halua koska koen olevani ruma, läski, kaikinpuolin etova ja kaikessa epäonnistunut väsynyt äiti. Pelkkä äiti, ei mitään muuta. Mies ei halua koskettaa paitsi silloin kun hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää halua koska olen katkera. Katkera siitä kuinka hän hoiti asiat raskausaikana. Kuinka hän jätti minut yksin ja etääntyi. Siitä että minut torjuttiin silloin kun olisin halunnut hellyyttä eniten. Ja sen jälkeenkään ei mitään. Siitä että teen kaiken enkä saa mitään vastalahjaksi. Nyt saa olla minun puolestani,suksikoot vaikka perähikiälle tai jonkun toisen ämmän nilkkoihin,minua ei kiinnosta enää. Ja varmasti räjähdän jos edes yrittää koskea. Susi näytti oikean karvansa kun sai minut "naulittua".
Mulla ihan tämä sama. Ikinä en pysty antaan anteeksi miten pulaan minut jätti kun olisin eniten tarvinnut tukea. Itsekeskeinen paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa lomaa ja menkää viikonlopuksi hotelliin. Siis ensin ravintolaan, elokuviin, teatteriin tms. Siitä sitten alkoa ja petiin. Mutta ei liian läpinäkyvästi, ettei tule suorituspaineita.
Alku kesästä teimme tällaisen reissun. Arvaappa jäikö saamatta :(
No jäikö myös antamatta?
Ketjuraiskaaja poistaa tästäkin ketjusta kaiken missä naisia arvostellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun haluttomuus johtuu siitä, että seksi ei tunnu hyvälle. Jos se jollekin tuntuu, niin ikävälle se tuntuu. Olin ihan yllättynyt, kun mies kertoi, että kuinka hyvältä seksi tuntuukaan, kuulemma aivan jumalaiselta.
Ei jaksa olla innostunut jyystämisestä joka ei tunnu ihmeeltä. Mä sain ekan orgasmin viisikymppisenä. Kun erosin, ja uusi mies halusi ja jaksoi tehdä suulla ja käsin.
Kyllä mun mies tekee kaikki temput, ihan siis kaikki ja innokkaasti tekeekin. Ei se ole jyystämistä. Mutta siltikään se ei tunnu hyvälle. En tiedä miksi. Eihän kaikki tykkää niskahartiahieronnastakaan, vaikka useimmat tykkää. Kaikki ei tykkää suklaastakaan, vaikka useimmat tykkää. Mä en tykkää seksistä. Mulle parasta seksiä on pikapano, siis mahdollisimman pika. Siinä joutuu kärsimään vähiten.
Jos sä lasket vain mitä saat etkä mitä annat, niin siinä sun syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeat syyt tietää vain vaimosi. Eli puhu vaimosi kanssa asiasta.
Minun veikkaukseni on, että vaimosi ei enää vain halua seksiä. Syitä siihen haluttomuuteen voi olla useita. Lähtien ihan hormonitoiminnan muutoksista. Nihinkin on lääkkeitä.
Puhuminen auttaa moneen ongelmaan ja sitäkin olen kokeillut. Tässä viimevuosina olemme käyneet ehkä 5-10 kunnon keskustelua aiheesta. Ja jokakerta seksi on mennyt huonommaksi. Itse olen ajatellut, että vaimo kokee minut joka kerta enemmän ja enemmän selkä kumarassa olevana tuollaisen keskustelun jälkeen... ap
Lähde sitten. Ei sinulla ole kuin yksi elämä. Elä se paremmassa seurassa.
Niin muttakun muuten ok toimiva parisuhde, lapset jne. Kaikki kunnossa. Vieläkun saisi hyvää seksiä, erityisesti saisi kokea olevansa haluttu...
Itse ajattelen niin, että yritän ratkoa ongelmia niin kauan kun pystyn olemaan tässä suhteessa hyvä isä lapsilleni. Jos tämä meno jatkuu niin veikkaisin, että vuosi max kaksi, niin lapsetkin alkavat jo näkemään/kärsimään siitä etten itse ole elämääni/vaimooni tyytyväinen. Ja siinä vaiheessa ero on ainut vaihtoehto.
Joo ei sua ainakaan rakkaudesta voi syyttää. Jep.
Tähänkään ketjuun ei miehet saa näköjään omia kokemuksia ja mielipiteitä kirjoittaa.
heil ylläpito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kaikenlainen yrittäminen vasta ällöttävää onkin. Joillekin tulee parisuhteessakin hyväksikäytetty olo ja kun sinne alueelle on kerran menty, ei paluuta ole... Jotkut miehet onnistuvat torpedoimaan kumppaninsa halut ja se on fakta, minkä kanssa on hyvä opetella elämään.
Ja naisissa ei ole vikaa kun menettävät halunsa ja kykynsä? Miesten syytä, ihan kaikki.
Mun miehestä on tullut ihan hirveän pahantuulinen valittaja. Siis jo ennen meidän seksielämän lopahtamista. Silloin kun meillä on seksiä, mies kestää vain muutaman minuutin. Miehen mielestä esileikkiä on tissin tööttäily ja takapuolesta puristelu. Joskus tulee nylkyttämään takaapäin ja vielä ihmettelee, jos en innostu.
Jatkuva painostaminenkin vie halut. Voisin ihan mielelläänkin koittaa palauttaa pikkuhiljaa seksielämää suhteeseen, aloittamalla ihan tavallisen läheisyyden lisäämisellä. Että voisi "turvallisesti" vaikka makoilla vierekkäin ihan rennosti ilman, että heti paikalla aletaan ehdottelemaan köyrimistä. Vaan kun ei. Tällä hetkellä mua vaan ällöttää.
Huom. Mun mies aikoinaan pidättäytyi seksistä KOLME VUOTTA PUTKEEN meidän parisuhteen aikana. Siis ihan oikeasti kolme vuotta ilman mitään. Se murskasi mun itsetunnon aika tehokkaasti eikä ole palautunut. Silloin se seksittömyys ei saanut olla ongelma, nyt se on.
N29
Näitä lukiessa en kyllä enää epäile statistiikkaa, jossa 87% avioliitoista päättyy eroon tai ovat epätyydyttäviä, mutta pystyään yhdessä rahan/lapsien takia.
Vain 13% on oikeasti onnellisia avioliittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää halua koska olen katkera. Katkera siitä kuinka hän hoiti asiat raskausaikana. Kuinka hän jätti minut yksin ja etääntyi. Siitä että minut torjuttiin silloin kun olisin halunnut hellyyttä eniten. Ja sen jälkeenkään ei mitään. Siitä että teen kaiken enkä saa mitään vastalahjaksi. Nyt saa olla minun puolestani,suksikoot vaikka perähikiälle tai jonkun toisen ämmän nilkkoihin,minua ei kiinnosta enää. Ja varmasti räjähdän jos edes yrittää koskea. Susi näytti oikean karvansa kun sai minut "naulittua".
Mulla ihan tämä sama. Ikinä en pysty antaan anteeksi miten pulaan minut jätti kun olisin eniten tarvinnut tukea. Itsekeskeinen paska.
Mullakin sama. Liian monta kertaa jättänyt pulaan. Liian monta kertaa nauranut huolilleni kun olisin tarvinnut syliä. Liian monta kertaa hän on sekä fyysisesti että henkisesti minut hylännyt oman onneni nojaan.
Meillä erosta nyt pari päivää puhuttu, mies haluaisi jatkaa kulissiliitossa, mutta se ei minua kiinnosta.