Nainen, joka et enään halua miestäsi. Miksi?
Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.
Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.
Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.
En tiedä miksi mutta kaikki tässä tekstissä sai minut yökköilemään ääneen. Toivon, että et ole yhtä äklö "livenä". Muuten sulla ei ole toivoa seksin suhteenkaan 😂
Niin. Ymmärrän, ettei vässykkä miehet sytytä...En minä ole mikään vässykkä ja jokainen varmaan ymmärtää, että nämä kirjoitukset eivät anna oikeaa kuvaa minusta kokonaisuutena. Olen miettinyt sitäkin, että kun torjutuksi tuleminen syömiestä ja vetää "selkää kumaraan" ja toisaalta kukapa selkä kumarassa kävelevästä miehestä syttyisi. Eli tavallaan tässä on tällainen lumipalloefekti...
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
1. Väsymys. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, omasta itsestä huolehtiminen, koira.. siinä paletti missä parisuhde jää usein viimeiseksi.
2. Stressi. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, parisuhde, rahahuolet. Aina jotain mielenpäällä, jostain huono omatunto..
3. Miehen virheliikkeet pikkuvauva-aikana. Teki pitkää päivää töissä, pomppi baareissa ym kun kotona oli rankkaa. Koin että minut jätettiin yksin. Mies koittanut tätä paikkailla jälkeenpäin mutta lähinnä ärsyttää se mielistely ja koiranpentumaisuus. Too little too late.
4. Miehen hygienia ei aina ole kohdillaan kotona ollessa. Töiden jälkeen voisi käydä suihkussa ennen kylkeen hinkuttamista ja p*skalla voisi käydä ovi kiinni. Vaikka ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, KAIKKEA ei tarvitse jakaa kumppanille.
5. Ehkäisyn hankaluus. Hormonit ei sovi, kierukka ei sovi, kondomi ei tunnu miltään.
6. Oman kropan muuttuminen. 2 lasta, 5 vuotta valvomista, 3 vuotta imetystä, stressi... ne tekee tehtävänsä.
7. Seksin tylsyys. Haluaa syttyä mutta kun ei vaan syty. Miehen liian aikainen laukeaminen ei auta asiaa. Vaikea innostua jostain mikä loppuu lähes aina ennenkuin itse ehtii mukaan.
Siinäpä nyt jotain. Varmaan olisi vielä muutakin. Ei kyse tod.näk. ole mistään yksittäisestä tekijästä, vaan kaikesta on muotoutunut pikkuhiljaa suuri möykky, jota ei itsekkään osaa selvittää tai edes selittää.
3, 4 ja 5 ei osu muhun, mutta muut kohdat täsmää meilläkin. Lisäksi mulla menee halut myös miehen nalkutuksesta. Se nalkuttaa lapsille, mikä ärsyttää suunnattomasti mua ja iltaisin olen niin v#ttuuntunut koko nalkutuksen, että haluan vain mennä nukkumaan. Mulle mies on tosi ihana ja huomaavainen, mutta ei se tajua, että turha nalkutus lapsille on sama kuin nalkuttaisi suoraan mulle.
Joo sama. Olen monesti sanonutkin etten jaksa olla erotuomarina miehen ja lasten välillä. Mies on lapsille usein mielestäni kohtuuton (vaatii liikaa lasten ikään nähden esim). Nalkuttaa turhasta. Epäjohdonmukainen. Osaa se olla hyväkin isä, mutta päivittäin jostain kömpii esiin se märisevä mörrimöykky. Ja tottakai äitikarhu minussa nousee varpailleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies ei tee mitään esileikin eteen. Perse pystyyn ja sisälle. Mies hoitaa paineet pois ja siinä se. Ei kiinnosta.
No enpä ihmettele, jos ei kiinnosta.
Voiko tuollaisia vielä nykyaikana olla olemassakaan?
Kyllä niitä valitettavasti on... Ex-miehen esileikit oli siinä, että toljotti ensin sohvalla koko illan ilme tyhjänä telkkaria, ja jos satuin hetkeksi istahtamaan viereen, hän pusersi pari-kolme kertaa reidestäni ja mumisi "mentäskös pötkölleen...?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa lomaa ja menkää viikonlopuksi hotelliin. Siis ensin ravintolaan, elokuviin, teatteriin tms. Siitä sitten alkoa ja petiin. Mutta ei liian läpinäkyvästi, ettei tule suorituspaineita.
Alku kesästä teimme tällaisen reissun. Arvaappa jäikö saamatta :(
Vastauksesi "jäi saamatta" kertoo kaiken. Valitettavasti.
Tämä 😂!!
Minä en enää halua koska olen katkera. Katkera siitä kuinka hän hoiti asiat raskausaikana. Kuinka hän jätti minut yksin ja etääntyi. Siitä että minut torjuttiin silloin kun olisin halunnut hellyyttä eniten. Ja sen jälkeenkään ei mitään. Siitä että teen kaiken enkä saa mitään vastalahjaksi. Nyt saa olla minun puolestani,suksikoot vaikka perähikiälle tai jonkun toisen ämmän nilkkoihin,minua ei kiinnosta enää. Ja varmasti räjähdän jos edes yrittää koskea. Susi näytti oikean karvansa kun sai minut "naulittua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies ei tee mitään esileikin eteen. Perse pystyyn ja sisälle. Mies hoitaa paineet pois ja siinä se. Ei kiinnosta.
No enpä ihmettele, jos ei kiinnosta.
Voiko tuollaisia vielä nykyaikana olla olemassakaan?
Kyllä niitä valitettavasti on... Ex-miehen esileikit oli siinä, että toljotti ensin sohvalla koko illan ilme tyhjänä telkkaria, ja jos satuin hetkeksi istahtamaan viereen, hän pusersi pari-kolme kertaa reidestäni ja mumisi "mentäskös pötkölleen...?"
Ai kamala!!! 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä en enää halua koska olen katkera. Katkera siitä kuinka hän hoiti asiat raskausaikana. Kuinka hän jätti minut yksin ja etääntyi. Siitä että minut torjuttiin silloin kun olisin halunnut hellyyttä eniten. Ja sen jälkeenkään ei mitään. Siitä että teen kaiken enkä saa mitään vastalahjaksi. Nyt saa olla minun puolestani,suksikoot vaikka perähikiälle tai jonkun toisen ämmän nilkkoihin,minua ei kiinnosta enää. Ja varmasti räjähdän jos edes yrittää koskea. Susi näytti oikean karvansa kun sai minut "naulittua".
Ota ero. Pääset ainakin katkeruudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Oikeat syyt tietää vain vaimosi. Eli puhu vaimosi kanssa asiasta.
Minun veikkaukseni on, että vaimosi ei enää vain halua seksiä. Syitä siihen haluttomuuteen voi olla useita. Lähtien ihan hormonitoiminnan muutoksista. Nihinkin on lääkkeitä.
Puhuminen auttaa moneen ongelmaan ja sitäkin olen kokeillut. Tässä viimevuosina olemme käyneet ehkä 5-10 kunnon keskustelua aiheesta. Ja jokakerta seksi on mennyt huonommaksi. Itse olen ajatellut, että vaimo kokee minut joka kerta enemmän ja enemmän selkä kumarassa olevana tuollaisen keskustelun jälkeen... ap
N30 kirjoitti:
1. Väsymys. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, omasta itsestä huolehtiminen, koira.. siinä paletti missä parisuhde jää usein viimeiseksi.
2. Stressi. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, parisuhde, rahahuolet. Aina jotain mielenpäällä, jostain huono omatunto..
3. Miehen virheliikkeet pikkuvauva-aikana. Teki pitkää päivää töissä, pomppi baareissa ym kun kotona oli rankkaa. Koin että minut jätettiin yksin. Mies koittanut tätä paikkailla jälkeenpäin mutta lähinnä ärsyttää se mielistely ja koiranpentumaisuus. Too little too late.
4. Miehen hygienia ei aina ole kohdillaan kotona ollessa. Töiden jälkeen voisi käydä suihkussa ennen kylkeen hinkuttamista ja p*skalla voisi käydä ovi kiinni. Vaikka ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, KAIKKEA ei tarvitse jakaa kumppanille.
5. Ehkäisyn hankaluus. Hormonit ei sovi, kierukka ei sovi, kondomi ei tunnu miltään.
6. Oman kropan muuttuminen. 2 lasta, 5 vuotta valvomista, 3 vuotta imetystä, stressi... ne tekee tehtävänsä.
7. Seksin tylsyys. Haluaa syttyä mutta kun ei vaan syty. Miehen liian aikainen laukeaminen ei auta asiaa. Vaikea innostua jostain mikä loppuu lähes aina ennenkuin itse ehtii mukaan.
Siinäpä nyt jotain. Varmaan olisi vielä muutakin. Ei kyse tod.näk. ole mistään yksittäisestä tekijästä, vaan kaikesta on muotoutunut pikkuhiljaa suuri möykky, jota ei itsekkään osaa selvittää tai edes selittää.
Olipa aika lista. Onko miehessäsi mielestäsi mitään hyvää? Miksi olette vielä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Mies laukeaa aina nopeasti vaikka ei haluaisi niin tehdä. Mutta en ehdi koskaan mukaan.. Yhdyntä ei jaksa enää kiinnostaa minua, koska se kestää vain 15 sekuntia enkä sen takia saa siitä irti mitään muuta kuin pakollisen suihkussakäynnin sen jälkeen.
Sama täällä, ei huvita huvittua kun se on ohi ennenkuin alkoikaan, joskus ei ehdi edes kovaksi kun jo tulee, miestä ei tunnu haittaavan, saahan hän joka kerta.
Kiitoksia kaikille kommenteista. Toivottavasti niitä tulee vielä lisää.
Tottakait jokaisen tilanne on erilainen, mutta yksi monelle yhteinen asia on se, että loukkaannuttu/katkeroiduttu jostain, joka on vienyt halut ja sen takia ei vain enää haluta.
Onko joku saanut tällaiset vanhat "kaunat" soviteltua jotenkin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hankkiuduit paksuksi,oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun veikkaukseni on, että vaimosi ei enää vain halua seksiä. Syitä siihen haluttomuuteen voi olla useita. Lähtien ihan hormonitoiminnan muutoksista. Nihinkin on lääkkeitä.
Puhuminen auttaa moneen ongelmaan ja sitäkin olen kokeillut. Tässä viimevuosina olemme käyneet ehkä 5-10 kunnon keskustelua aiheesta. Ja jokakerta seksi on mennyt huonommaksi. Itse olen ajatellut, että vaimo kokee minut joka kerta enemmän ja enemmän selkä kumarassa olevana tuollaisen keskustelun jälkeen... ap
Lähde sitten. Ei sinulla ole kuin yksi elämä. Elä se paremmassa seurassa.
Vahva mutta pehmeä? Siinäkö esileikin salat!
Meillä mies kuin muurahaiskarhu kusiaispesällä! Muista olla hellä, olematta hiirulainen...
Vierailija kirjoitti:
N30 kirjoitti:
Olipa aika lista. Onko miehessäsi mielestäsi mitään hyvää? Miksi olette vielä yhdessä?
Tyhmä kysymys. Lasten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hankkiuduit paksuksi,oma vika.
Siinäpä se. Mies oli se joka vauvan halusi.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies torjui minua masennuksensa takia monta vuotta. Opin olemaan ilman. Nyt hän on saanut elämänsä raiteilleen ja olisi iloinen ja halukas, mutta minä en enää syty. Olen edelleen sisimmässäni se yksinäinen ja torjuttu vaimo enkä kykene enää vapautuneesti heittäytymään petipuuhiin, en edes ajattele sitä enää ollenkaan nykyään.
Taas se huomattiin, tulee miehelle millainen ongelma tai heikkous vain niin nainen kuivuu. Niin empaattisia naiset ovat. Ainakin sinä.
Miehestä tuli liian tuttu. Kaikki hänen tekemisensä lähinnä ärsyttivät. Erosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei vaan halua sua, eikä halua myöskään loukata... sanomalla todellisen syyn. Asia on todennäköisesti sellainen, mitä et voisi korjata. Ja vaikka voisitkin, ei se muuttaisi mitään silti.
Meillä kävi samalla tavalla. Meillä vain ei ollut miehen masennus syynä, vaan mun raskaus. Teki raskausaikana mieli kovasti, mut mies ei halunnut. Jotenkin siitä kasvoi älytön raivo, ja se raivo katosi kun tietoisesti päätin olla haluamatta seksiä ja lopetin vonkaamisen. Sitten roolit kääntyi toisin päin, enkä osannut enää haluta.