Nainen, joka et enään halua miestäsi. Miksi?
Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.
Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.
Kommentit (311)
Kokeileppa seuraavalla kerralla tehdä hyvää vain vaimollesi. Itselläni tilanne oli samankaltainen, ei oikein koskaan haluttanut ja olimme jo jonkun aikaa vähän pulassa asian takia. Sitten mies muutti käyttäytymisessään jotain ja otti seksiin sellaisen lähestymistavan että kosketti minua tavalla jolla ei ennen ollut tehnyt, varmisti ensin että minulla oli kivaa. Yllätyksekseni hän ei sitten "vaatinutkaan"mitään vastapalvelukseksi, eli tästä eteenpäin tiesin ettei minun ole pakko tehdä vastapalveluksia. Tilanne sitten tietenkin johti siihen että minäkin halusin antaa miehelleni hyvää ja molemmat nautimme nykyään usein. Jotenkin minun omassa päässäni ollut kuvitteellinen "pakollinen"tyydyttäminen hävitti halut.
Heh, kun näitä lukee, niin tulee mieleeni että voi, kuinka häilyvä onkaan tuo nainen. Miespolot koittaa kömpelösti olla mieliksi, voi pieniä!
Siinä ne poikaset suhteen aluksi koittaa kehua, muistaa syntymäpäivinä ja olla mieliksi. Sängyssä haparoiden yritetään ottaa selvää naisen sokkeloisesta sukuelimestä ja olla heille hyviä. Yhteisasumuksessa yritetään lähestyä tissiä tööttäämällä ja takaa pökkimällä, kun se oma nainen tiskaa tai imuroi. Sitten kummastellaan, kun iskee arki ja jääkausi, ja naisesta tulee pihtari.
On ne jotenkin lutuisia :-)
Ap, toivottavasti ongelmasi ratkeaa juttelemalla.
"Sä sitten uskot kaikki lehdestä tai netistä lukemasi prosenttiluvut. Ei kannattaisi."
No tuo nyt on kuitenkin täysin totta. Voit pitää pääsi pensaassa mikäli tuollainen tuhoaisi oman maailmankuvasi. Ehkä itse kuulut siihen vähemmistöön mikä ei katso, eikä siinäkään mitään väärää ole.
Aviopuolisot ovat aikuisia miehiä. Onko ymmärryskykysi vaillinainen?
Vierailija kirjoitti:
Heh, kun näitä lukee, niin tulee mieleeni että voi, kuinka häilyvä onkaan tuo nainen. Miespolot koittaa kömpelösti olla mieliksi, voi pieniä!
Siinä ne poikaset suhteen aluksi koittaa kehua, muistaa syntymäpäivinä ja olla mieliksi. Sängyssä haparoiden yritetään ottaa selvää naisen sokkeloisesta sukuelimestä ja olla heille hyviä. Yhteisasumuksessa yritetään lähestyä tissiä tööttäämällä ja takaa pökkimällä, kun se oma nainen tiskaa tai imuroi. Sitten kummastellaan, kun iskee arki ja jääkausi, ja naisesta tulee pihtari.
On ne jotenkin lutuisia :-)
Ap, toivottavasti ongelmasi ratkeaa juttelemalla.
Olen mies joka luki nuorempana näitä neuvoja naisten hyvänä pitämisestä ja noudatti niitä. Lopputulos: en jaksa enää itse ajatella koko seksiä, kun tiedän, että siihen pitäisi valmistautua ja stressata jo kauan etukäteen. Spontaanius katoaa kokemusteni perusteella jossain suhteen vaiheessa joka tapauksessa. Lopputulos seksittömyydestä on siis aivan sama.
"Aviopuolisot ovat aikuisia miehiä. Onko ymmärryskykysi vaillinainen?"
Miten tuo liittyy mihinkään? Onhan toivottavaa etteivät aviopuolisot sentään ole alaikäisiä poikia :D
Joitakin naisia ( opettajia usein jostain syystä mikäli mediaan olisi uskomista ) alaikäisetkin kummasti kiinnostavat. Lähinnä liittyy siihen että opettajista saa parhaimmat jutut ja ovat eniten alaikäisten kanssa tekemisissä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Näitä lukiessa en kyllä enää epäile statistiikkaa, jossa 87% avioliitoista päättyy eroon tai ovat epätyydyttäviä, mutta pystyään yhdessä rahan/lapsien takia.
Vain 13% on oikeasti onnellisia avioliittoja.
Tämä näyttää karusti pitävän paikkansa. Uskon että nykynuorten lapsiperheet tulee nostamaan erotilastoja reippaasti entisestään koska meillä ei ole samanlaista sosiaalista painetta pysyä epätyydyttävissä suhteissa kuin meidän vanhempien sukupolvella tuntuu olevan. Itselläkin jo reippasti yli 75% ystävistä eronneet noin 5n vuoden sisällä lasten saamisesta.
Ei mikään ihme että enenevissä määrin nykynuorten keskuudessa suosiota kasvattaa se että ei edes haluta mennä naimisiin tai tehdä lapsia. Realistisesti katsoen näyttäisi olevan todella pienet todennäköisyydet onnistua oikeasti onnellisessa loppuelämän kestävässä suhteessa.
Jos englantia osaat, niin tässä koko seminaari. Mies on pastori, mutta mielessään voi skipata ne uskonnolliset viittaukset joita on tosi vähän. Koita poimia se pointti.
Ja sitten vieläkin monet ihmettelevät miksi MGTOW -liike ( Men Going Their Own Way ) yleistyy.
En ole ihmetellyt enää vuosiin. Alan olla itsekin valmis liittymään samaan ideologiaan. Pelimiehet hoitakoot naiset kaikin mokomin.
Meillä arki muuttui alun kiihkeyden jälkeen tooooodella tylsäksi. :-(
Mies oli juuri sellaista hidasta jäyhää laatua. Sellaista joka oman veljensä kanssa kävi seuraavanlaista keskustelua:
Mies: Jaaaaa. On se.... ilmoja pidelly.
Veli: (hetken syvän hiljaisuuden jälkeen) Ooon se...
Mies: Sais se sataakin välillä.
Veli: (taas syvän hiljaisuuden jälkeen) Jooo...... se alkaa luontokin olla aika lailla kuiva.
Ja näin se jatkui. Haaarvakseen. Paatoksella. Ja sentään alle 30-vuotiaita kumpikin!
Me miehen veljen vaimon kanssa naurettiin salaa keittiössä.
No se sänkyelämä. Mennään illalla maate. Mies kääntyy minuun päin ja alkaa rapsuttaa kyljestä kuin koiraa. Sitten pitäisi olla valmis seksiin!
Voi ristus!!! Useammin kuin kerran nukahdin siihen. Vähitellen se rapsuttelu alkoi käydä hermoille ja kielsin! Yritin ehdottaa muuta. Ei käynyt. Mies suuttui; ei hän mikään Casanova ole!!! Ihan kuin olisin sitä pyytänyt...
Keskustelu töitten jälkeen kotona: jaaaaa.... huomenna pitäis sitten se valu alkaa.... (työssä rakennusalalla). Kakkohnelosia kannettiin... (tuo h kuuluu tuohon, puhuu murretta). Mestari sano.... kirjuri... timpuri....
Yritän johdattaa puheen muualle. Seuraa hiljaisuus. Ei osaa muusta jutella.
Tällainen arki tappaa takuulla kaiken läheisyyden ja romantiikan! Toinen kuin puupökkelö tai kivipatsas, yritä siihen sitten potkia eloa! Mikään muu ei kiinnosta. Jos kylään mentiin istui hiljaa muutamaa "jaaaaaata" lukuunottamatta.
Tarvinneeko kertoa että olemme eronneet.
Mies oli kyllä hyvin kiltti ja luotettava. Se kai sitten alkuun vetosikin. Hieman eloisampikin oli seurusteluaikoina.
Tämä on tosi tarina.
Ehkä vaimosi ei halua loukata sinua tai lytätä itsetuntoasi, koska rakastaa sinua, mutta suhde muuttunut sisarukselliseksi, jolloin ei voi enää kuvitellakaan seksipuuhia kanssasi. Todennäköisesti kiinnostuu seksuaalisesti vain muista miehistä, mutta kokee tämän niin loukkaavana asiana kertoa sinulle, että haluaisi että sinä tekisit aloitteen suhteen päättämiselle.
Näin meillä.
"
Jos englantia osaat, niin tässä koko seminaari. Mies on pastori, mutta mielessään voi skipata ne uskonnolliset viittaukset joita on tosi vähän. Koita poimia se pointti.
https://www.youtube.com/watch?v=DUNaZinoH_0&t=6919s"
Yli 4 TUNTIA 40 min :D Jos et osaa itse referoida, vaan vain linkata tuntikausien höpinään (josta pitää "poimia se pointti"), niin hoh-hoijaa. Pidä videosi ja kiva keskustelutyyli sinulla. Katsoin jonkun verran enkä usko miehen "asiantuntevuuteen". Noita asiantuntijoita on nähty loputtomiin. Mies videolla on hyvä esiintyjä/näyttelijä ja sen kautta vie eteenpäin ajatuksiaan, mutta so what. Noita on nähty.
Jo 90-luvulla tullut luettua kaikki Miehet marsista ja naiset venuksesta sun muut älyttömyydet senkin jälkeen. Silloin vaikuttivat kokemattomasta vielä suht ok teorioilta, mutta ikä tuo kokemusta. Enkä tosiaan jaksa olla ajatustenlukija tai katsoa liki viiden tunnin jauhantaa komediankaan varjolla, josta palkintona vain että "pääsen maagiselle tasollesi ymmärryksessä" (en kamalasti usko että omaat sen enempää gurutietoja kuin moni muukaan). Kiva että olet itse gurusi löytänyt. Jos helpottaa eloa, niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne, että minua arvostetaan ja himoitaan. Tympeät sanat saa alapään kuroutumaan. Ei kiinosta, kun tietää, että mikään ei muutu. Hetken huuma tuo vaan isomman pettymyksen, kun minia ei arvosteta.
mä kyllä haluan edelleen, mutta samaistun silti jotenkin tähän, etenkin boldattuun kohtaan. tiedän jopa että mieheni arvostaa minua, mutta silti seksin jälkeen tulee aina "tyhjyys", miehen ja naisen psyyke vain on lähtökohtaisesti aika erilainen (?) Mies voimaantuu seksistä ja lähtee entistä reippaampana seksin jälkeen arjen haasteisiin, kun taas minä naisena jään kaipaamaan sitä läheisyyttä ja halailua nimenomaan seksin jälkeen. Jos mies nousee heti pois puuhailemaan jotain, lähtee suoraan kiireellä töihin/lenkille/kauppaan/autoa rassaamaan/keksi itse, tunnen itseni entistä yksinäisemmäksi ja surullisemmaksi -> jotenkin elämän väistämätön yksinäisyys kirkastuu minulle juuri siinä hetkessä ja joskus nuorempana itkin näissä tilanteissa, nyttemmin olen "kovettunut" enkä ota sitä enää niin raskaasti, olen ns. hyväksynyt tämän väistämättömän erilaisuuden tarpeissamme.
pitää nyt kuitenkin sanoa mieheni plussaksi, että hän yrittää myös ymmärtää minua ja on monella tapaa hyvä mies, joten ehkä siksi edelleen tunnen myös halua. Ja sitten haluan pitää myös jotain omia fantasioita, joita en kerro hänelle. Ne ovat vain minun ja saan niistä voimaa ja mielikuvia silloin kun arki tympii.
Mitä väliä sillä on, miksi hän ei halua enää sinua? Oleellista on, ettei hän halua. Jos hän ei pidä tätä ongelmana ja halua ratkaista sitä yhdessä kanssasi, et voi tehdä asialle YHTIKÄS MITÄÄN. Luen jokin verran Redditin DeadBedrooms-osiota, ja siellä kumppanin haluttomuudesta JA omasta haluttomuudesta kärsivien konsensus on se, ettei yksikään tapaus ole koskaan korjaantunut ilman sen haluttoman osapuolen aktiivista panosta.
Oletko liian "kiltti mies". Useimmat naiset eivät pidä siitä (paitsi vanhemmat jossain yli 30 ja etenkin yli 40 eivätkä silloinkaan seksin osalta, vaan muista syistä). Tottakai poikkeuksiakin on, koska ihmisistä on moneksi, mutta pääsääntö tuo on.
Tuollaiset pitäisi opettaa pojille (ja joillekin tytöillekin, jotka eivät sitä itse tajua) viimeistään yläasteella etteivät joutuisi pähkäilemään itse vuosikausien yritys-erehdys sähläilyn kautta. Jotkut huomaavat liian myöhään. Monet naiset itsekin uskovat pitävänsä kilteistä miehistä, mutta biologia sanoo sitten vastaan ja seksi loppuu. Suhde muuten voi toimia toki (talous, lapset, jne.) ilman erikoista seksiä etenkin mikäli miehellä on libido alhainen.
Inhoan itseäni. Olen saanut useaan otteeseen olevani ruma, läski ja tyhmä enkä enää arvosta itseäni lainkaan. Tämä on johtanut siihen, etten enää pahemmin nauti seksistä. Minulla on haaveita ja fantasioita, mutta en pysty toteuttamaan niitä, koska näen itseni niin kamalana. Harmittaa, koska olen aina ollut hyvin seksuaalinen olento, ja aiemmin rakastin seksiä.
Omalla kohdallani miehestä tuli kaveri. Kaveria ei näe seksuaalisesti haluttavana kohteena. Ei mitään halua miestä kohtaan, monia muita kohtaan on.
Aika usein näkee miten nämä 'haluttomat' naiset uusissa suhteissaan ovat hyvinkin halukkaita. Usein se halu naisella vaan loppuu sitä omaa miestä kohtaan.
Itselläni on vuosikausia mennyt ilman seksiä, enkä missään tapauksessa usko enää ikinä sitä mieheni kanssa harrastavani. Toivon vaan, että saisin jostain voimaa aloittaa eroprosessi - ei ole hauskaa elää seksitöntä elämää. Jos jotain suosittelisin Sulle, olisi se sen voiman etsiminen omalla kohdallasi. Jos veikata täytyisi, veikkaisin että seksielämä on nyt vaimosi kanssa nähty. Mutta...kukapas sitä varmaksi tietää.
Mahtavaa miten porukka tulee avautumaan oman suhteensa hämäristä puolista ihan kuin olisi joku yleinenkin asia että mies ei käy suihkussa tai harrasta esileikkiä! :D ;) !
Siinä vaiheessa kun oma kumppani ei sytytä on aika vähän tehtävissä. Suurin osa seksistä tapahtuu pään sisällä joten sen haluttoman osapuolen pään sisältöä pitäisi saada jotenkin hämmennettyä uuteen asentoon.
jotkut lääkkeet esim. citalopram vie haluja
Sä sitten uskot kaikki lehdestä tai netistä lukemasi prosenttiluvut. Ei kannattaisi.