Nainen, joka et enään halua miestäsi. Miksi?
Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.
Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.
Kommentit (311)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyminen. Seksi aina samanlaista jyystämistä, en saanut siitä mitään ja tunsin olevani vain väline miehen orgasmille.
Meilläkin seksi oli hyvin samanlaista, siksi, että vaimo torjui kaikki ideani... Kuuntelin herkällä korvalla hänen toiveitaan.. Ja vaimo kyllä sai. Ap
Sulla on nyt sen veran vähemmän menetettävää, että ehkä kannattaa siirtyä tekoihin. Siis kyseletkö sä vaimolta, että tykkäisitkö tuosta ja kiinnostaisiko tämä? Ehkä kannattaa lopettaa ja sanoa jämäkästi, että beibi, nyt mä haluan niin ankarasti, että housut pois (tai lisää päälle, mitenvain) ja x (mitä sitten kaipaatkaan). Eli uusia tuulia ja vaimo saa nähdä sut uudessa valossa. Nykyisin häntä kyllästyttää luultavasti ja hän luulee (virheellisesti ehkä) tuntevansa sut läpikotaisin.
Meillä ei ole enää mitään tunteita toisiamme kohtaan, enkä pysty edes kuvittelemaan seksiä ihmisen kanssa, jota kohtaan en tunne mitään.
Koska mies ei tee mitään esileikin eteen. Perse pystyyn ja sisälle. Mies hoitaa paineet pois ja siinä se. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä tulee aikoja tai jaksoja, joina seksuaalinen aktiivisuus vähenee. Itselläni isoin tekijä on ollut raskauden pelko. Veikkaan sitä, jos hän nimittäin välttelee seksiä niinä aikoina. Ehdota seksiä ilman yhdyntää, jos raskaudenpelko on syy.
Muttakun siitäkin on ollut puhetta, että jos vielä yksi.. Eli tuskin pelkää raskaaksi tulemista... Itsekin haluaisin kolmannen lapsen, mutta jotenkin olen alkanut epäilemään, että kestääkö suhteemme... jos halut minua kohtaan (tai muu ratkaisu) ei pikkuhiljaa ala palailmemaan, niin minulla ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin päättää suhde. Ap
Vierailija kirjoitti:
Juota vaimo humalaan ja laita peruukki ja vieraat vaatteet. Siinä sitten roolihahmosi mukaan vokottelet sitä. "Vieras mies."
Haha, näen sieluni silmillä ap:n puuteroidussa rullaperuukissa ja hovivaatteissa esittämässä kreivi van Reuterhoffia, joka viettelee hovinaista syntiin.
Kuin romanttisesta lukemistosta.
Vierailija kirjoitti:
Koska mies ei tee mitään esileikin eteen. Perse pystyyn ja sisälle. Mies hoitaa paineet pois ja siinä se. Ei kiinnosta.
No enpä ihmettele, jos ei kiinnosta.
Voiko tuollaisia vielä nykyaikana olla olemassakaan?
Ihan jäätävä määrä kirjoitus,- ja yhdyssanavirheitä. Jospa vaimolla on sivistyneen seuran puute.
En tunne, että minua arvostetaan ja himoitaan. Tympeät sanat saa alapään kuroutumaan. Ei kiinosta, kun tietää, että mikään ei muutu. Hetken huuma tuo vaan isomman pettymyksen, kun minia ei arvosteta.
Lopeta vonkaaminen ja ala elämään omaa elämääsi vaimosta riippumatta. Tai oikeastaan lakkaa kiinnittämästä mitään huomiota vaimoosi.
Olet ilmeisesti yrittänyt parantaa tilannettanne tuloksetta, joten nyt voit suosiolla luovuttaa ja alkaa elämään omaa elämääsi. Harrasta sinulle itsellesi mieluisia asioita. Lähde reissuille ilman vaimoasi, hanki rakastajatar ja nauti seksistä hänen kanssaan niin vaimo parka saa olla rauhassa. Jos et saa hankittua rakastajatarta, kokeile yhden illan suhteita, nekin voittavat tyhjän vonkaamisen 100-0. Jos et saa yhden illan seuraa, käy maksullisilla.
Kun vaimo huomaa, että et tarvitse ja kerjää häneltä mitään, hän herää tilanteeseen. Edessä on lähentyminen tai ero.
Oikeat syyt tietää vain vaimosi. Eli puhu vaimosi kanssa asiasta.
Minun veikkaukseni on, että vaimosi ei enää vain halua seksiä. Syitä siihen haluttomuuteen voi olla useita. Lähtien ihan hormonitoiminnan muutoksista. Nihinkin on lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta vonkaaminen ja ala elämään omaa elämääsi vaimosta riippumatta. Tai oikeastaan lakkaa kiinnittämästä mitään huomiota vaimoosi.
Olet ilmeisesti yrittänyt parantaa tilannettanne tuloksetta, joten nyt voit suosiolla luovuttaa ja alkaa elämään omaa elämääsi. Harrasta sinulle itsellesi mieluisia asioita. Lähde reissuille ilman vaimoasi, hanki rakastajatar ja nauti seksistä hänen kanssaan niin vaimo parka saa olla rauhassa. Jos et saa hankittua rakastajatarta, kokeile yhden illan suhteita, nekin voittavat tyhjän vonkaamisen 100-0. Jos et saa yhden illan seuraa, käy maksullisilla.
Kun vaimo huomaa, että et tarvitse ja kerjää häneltä mitään, hän herää tilanteeseen. Edessä on lähentyminen tai ero.
Varma resepti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä mies, jota oma vaimo ei enään halua. Suhde on omasta ja vaimon mielestä kunnossa, mutta Sitä ei ole enään pariin vuoteen ollut, ainakaan minusta riittävästi. Tiedän, että erityisesti ovulaatio aikana vaimo on erittäin halukas, mutta juuri silloin seksiä on kaikkein vähiten (lue, ei lainkaan ja vaimo muutenkin todella etäinen). Yhdessä ollaan oltu 11 vuotta ja vaimo 29 v ja minä 30 v. Sanotaan vielä se, että pikkuvauva arjesta johtuva väsymys ei ole ongelma.
Olen raapinut pääni puhki, enkä keksi mikä mättää, eli kaipaan kaikkia mahdollisia vinkkejä. Erityisesti naisilta, jotka eivät seksuaalisessa mielessä syty miehestää, johon muuten ovat tyytyväisiä.
En tiedä miksi mutta kaikki tässä tekstissä sai minut yökköilemään ääneen. Toivon, että et ole yhtä äklö "livenä". Muuten sulla ei ole toivoa seksin suhteenkaan 😂
Jos mies huomioi ja on imelän hellä vain ja ainostaan silloin kun on seksiä vailla, kylläpä menee halut lopullisesti. Kuka haluaa olla jokin pelkkä kassien kaatopaikka!
Itse kyllästyin siihen, että mies halusi niin harvoin, eikä hän halunnut toteuttaa toiveitani (esim. ei suuseksiä). Eli seksiä oli vain silloin kun hän halusi ja sellaista kuin hän halusi. Torjunta ja vastavuoroisuuden puute turruttivat halut vuosien saatossa.
Jos mies loukkaantuu kun yritän neuvoa hänelle mistä tykkään, niin se on kyllä turn off.
1. Väsymys. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, omasta itsestä huolehtiminen, koira.. siinä paletti missä parisuhde jää usein viimeiseksi.
2. Stressi. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, parisuhde, rahahuolet. Aina jotain mielenpäällä, jostain huono omatunto..
3. Miehen virheliikkeet pikkuvauva-aikana. Teki pitkää päivää töissä, pomppi baareissa ym kun kotona oli rankkaa. Koin että minut jätettiin yksin. Mies koittanut tätä paikkailla jälkeenpäin mutta lähinnä ärsyttää se mielistely ja koiranpentumaisuus. Too little too late.
4. Miehen hygienia ei aina ole kohdillaan kotona ollessa. Töiden jälkeen voisi käydä suihkussa ennen kylkeen hinkuttamista ja p*skalla voisi käydä ovi kiinni. Vaikka ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, KAIKKEA ei tarvitse jakaa kumppanille.
5. Ehkäisyn hankaluus. Hormonit ei sovi, kierukka ei sovi, kondomi ei tunnu miltään.
6. Oman kropan muuttuminen. 2 lasta, 5 vuotta valvomista, 3 vuotta imetystä, stressi... ne tekee tehtävänsä.
7. Seksin tylsyys. Haluaa syttyä mutta kun ei vaan syty. Miehen liian aikainen laukeaminen ei auta asiaa. Vaikea innostua jostain mikä loppuu lähes aina ennenkuin itse ehtii mukaan.
Siinäpä nyt jotain. Varmaan olisi vielä muutakin. Ei kyse tod.näk. ole mistään yksittäisestä tekijästä, vaan kaikesta on muotoutunut pikkuhiljaa suuri möykky, jota ei itsekkään osaa selvittää tai edes selittää.
Mies torjui minut stressinsä ja masennuksensa takia pari vuotta, käytännössä kaikkiin aloitteisiini sanoi ei, ja seksiä oli vain pikaisesti harvoin hänen aloitteesta. Lakkasin haluamasta häntä koska hän oli torjunut minut niin monta kertaa. Nyt hän haluaisi, mutta en tiedä miten haluaisin häntä taas. Hänen pitäisi jotenkin saada minulle sellainen olo, että olen hänen silmissään seksikäs nainen, koska se olo katosi kokonaan hänen torjumisten takia.
Mies laukeaa aina nopeasti vaikka ei haluaisi niin tehdä. Mutta en ehdi koskaan mukaan.. Yhdyntä ei jaksa enää kiinnostaa minua, koska se kestää vain 15 sekuntia enkä sen takia saa siitä irti mitään muuta kuin pakollisen suihkussakäynnin sen jälkeen.
N30 kirjoitti:
1. Väsymys. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, omasta itsestä huolehtiminen, koira.. siinä paletti missä parisuhde jää usein viimeiseksi.
2. Stressi. Lapset, työt, kotityöt, kaverit, sukulaiset, parisuhde, rahahuolet. Aina jotain mielenpäällä, jostain huono omatunto..
3. Miehen virheliikkeet pikkuvauva-aikana. Teki pitkää päivää töissä, pomppi baareissa ym kun kotona oli rankkaa. Koin että minut jätettiin yksin. Mies koittanut tätä paikkailla jälkeenpäin mutta lähinnä ärsyttää se mielistely ja koiranpentumaisuus. Too little too late.
4. Miehen hygienia ei aina ole kohdillaan kotona ollessa. Töiden jälkeen voisi käydä suihkussa ennen kylkeen hinkuttamista ja p*skalla voisi käydä ovi kiinni. Vaikka ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, KAIKKEA ei tarvitse jakaa kumppanille.
5. Ehkäisyn hankaluus. Hormonit ei sovi, kierukka ei sovi, kondomi ei tunnu miltään.
6. Oman kropan muuttuminen. 2 lasta, 5 vuotta valvomista, 3 vuotta imetystä, stressi... ne tekee tehtävänsä.
7. Seksin tylsyys. Haluaa syttyä mutta kun ei vaan syty. Miehen liian aikainen laukeaminen ei auta asiaa. Vaikea innostua jostain mikä loppuu lähes aina ennenkuin itse ehtii mukaan.
Siinäpä nyt jotain. Varmaan olisi vielä muutakin. Ei kyse tod.näk. ole mistään yksittäisestä tekijästä, vaan kaikesta on muotoutunut pikkuhiljaa suuri möykky, jota ei itsekkään osaa selvittää tai edes selittää.
3, 4 ja 5 ei osu muhun, mutta muut kohdat täsmää meilläkin. Lisäksi mulla menee halut myös miehen nalkutuksesta. Se nalkuttaa lapsille, mikä ärsyttää suunnattomasti mua ja iltaisin olen niin v#ttuuntunut koko nalkutuksen, että haluan vain mennä nukkumaan. Mulle mies on tosi ihana ja huomaavainen, mutta ei se tajua, että turha nalkutus lapsille on sama kuin nalkuttaisi suoraan mulle.
Onko sillä joku toinen?