Lidlistä ei saa ruokatarpeita edes pariksi päiväksi!
Näin iltiksessä joku toimittaja mielipiteilee.
Mitä sieltä Lidlistä ei saa?
Itse käyn välillä jos sattuu matkanvarrelle,  ja aina sieltä on kalaa, lihaa, perunoita, salaattiaineksia  ym perusruokaa ainakin saanut. En ole tarkemmin valikoimaa syynännyt.
Ihmettelen vaan mitä siellä ei myydä?
Kommentit (287)
Prototyyppi kirjoitti:
Itse jäin kaipaamaan parmesania, kun viimeksi kävin Lidlissä. Löytyi perusjuustoja jos jonkinmoisia, samoin mozzarellaa ja fetaa/salaattijuustoja ja sulatejuustoja mutta ei parmesania.
Mieluummin käyn ruokakaupassa, josta löytyy kaikki haluamani. Lidlissä kävin, kun ohi ajoin. Viilejä tuolta tulee tosin ostettua. Huomattavasti halvempia kuin muualla.
Siellä on erittäin hyvää aitoa italialaista parmesaania. Se on vain Deluxe-tuote, joten ehkä etsit sitä väärästä paikasta.
Prototyyppi kirjoitti:
Itse jäin kaipaamaan parmesania, kun viimeksi kävin Lidlissä. Löytyi perusjuustoja jos jonkinmoisia, samoin mozzarellaa ja fetaa/salaattijuustoja ja sulatejuustoja mutta ei parmesania.
Mieluummin käyn ruokakaupassa, josta löytyy kaikki haluamani. Lidlissä kävin, kun ohi ajoin. Viilejä tuolta tulee tosin ostettua. Huomattavasti halvempia kuin muualla.
Parmesan ja muut italialaiset juustot ovat eri hyllyssä kun perusjuustot. Löytyvät parmankinkkujen yms. kanssa samasta.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Siellä on erittäin hyvää aitoa italialaista parmesaania. Se on vain Deluxe-tuote, joten ehkä etsit sitä väärästä paikasta.
Saattaapi olla, että etsin väärästä paikasta. Ei löytynyt kyllä sieltä parmankinkkujenkaan vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä jäänyt saamatta:
juuriselleri
palsternakka
yksittäin pakattu sitruuna
tofu
tacot
Lidlin savustettu jalotofu on loistavaa ja tacoja ym on hyllymetreittäin.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi jäi puuttumaan ainakin:
inkivääri (joskus on ollut)
selleri (ei ole koskaan näkynyt)
ja muutama muu ostos, jota en enää muista.
Ärsyttää heti, jos jotain uupuu.
Olen saanut molempia Lidlistä. Selleriä on ollut pussissa jossa on mm. punajuurta pari sellerin kanssa, ja taisi olla muutama porkkana myös.
Vierailija kirjoitti:
Prototyyppi kirjoitti:
Kaveri etsi juuri viime viikolla parmesaania ja löysi, mutta vähän eri nimellä.
quote]
"Lidlistä jäänyt saamatta:
juuriselleri
palsternakka
tofu
tacot"
Ovatko nuo ruokatarpeita joita ilman ei päivää paria päivää??
Riittää kananmunat, leipä, kala ja maito hyvinkin kahdeksi päiväksi ja vettä saa hanasta. Uskomatonta minkälaiseen yltäkylläisyyteen Suomessa on totuttu kun ei paria päivää pärjää ilman palsternakkaa tai juuriselleriä. Mitä tapahtuu ellei niitä nyt saa päivittäin??
Deluxe Parmiggiano Regiano.
Valkomusta kolmionmuotoinen paketti, jossa kultainen leima.
Meillä on sitä aina jääkaapissa ja melkein joka reissulla ostan.
lidlin hot wings on perusruokaani,halvempaa kuin samanlaiset muualla
1,79 e paketti
Vierailija kirjoitti:
juuriselleri
palsternakka
tofu
tacot"
Riittää kananmunat, leipä, kala ja maito hyvinkin kahdeksi päiväksi ja vettä saa hanasta. Uskomatonta minkälaiseen yltäkylläisyyteen Suomessa on totuttu kun ei paria päivää pärjää ilman palsternakkaa tai juuriselleriä. Mitä tapahtuu ellei niitä nyt saa päivittäin??
Entä jos ei syö kananmunia tai juo maitoa? Pitäisikö pariksi päiväksi ihan periaatteesta tyytyä Lidlin höttöleipään? Vai eikö voisi mennä vaan muuhun kauppaan? Mä käytän mieluummin vaikka lähi k-markettia kuin lidliä, koska tiedän että saan sieltä kaiken sen mitä tarvitsen, eikä tarvitse juosta monessa kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juuriselleri
palsternakka
tofu
tacot"
Entä jos ei syö kananmunia tai juo maitoa? Pitäisikö pariksi päiväksi ihan periaatteesta tyytyä Lidlin höttöleipään? Vai eikö voisi mennä vaan muuhun kauppaan? Mä käytän mieluummin vaikka lähi k-markettia kuin lidliä, koska tiedän että saan sieltä kaiken sen mitä tarvitsen, eikä tarvitse juosta monessa kaupassa.
Mitä sinä tarvitset?
Ongemahan se nähtävästi on kun ei löydä ruokaa kaupasta. Kannattaisiko kysyä onko teillä ruokaa jos on vaikeuksia hahmottaa. Minusta monella on jokin trauma tästä lidlistä niin että täytyy sepustaa mitä vaan negatiivista ko kaupasta. Käyn harvoin itsekkin lidlissä mutta en osta ikinä mitään puolivalmisteita enkä karkkia haen ne tismalleen samat munat, kasvikset, leivät, juustot, kahvit, öljyt jne halvemmalla. Toki tiedän ettei kaikki aina ole halvempaa vaan kannattaa tietää mitä mikin maksaa. Olen huomannut että sekään ei monelle varakkaammalle merkitse mitään tai sitten he ovat niin köyhästä perheestä alunperinkin että heillä on traumoja nuukailusta(ko kirjoittaja pitää nolona) eivätkä he halua aikusina tietää mitä mikin maksaa. Kuitenkin kun rahat on vähissä lidl on se josta sitä ruokaa saa halvemmalla.
Iso osa s marketista on myös minulle aivan turhaa tavaraa täynnä mutta pitääkö siitäkin kirjoittaa juttu erikseen. Tarvitsen aika vähän kuitenkin kaupan valikoimista kerralla.
Tätä varmaan kohta tullaan sanomaan lidl uskovaisuudeksi vaikka totuus on että asia on toisinpäin, minulla ei vain ole tarvetta päivitellä yhtä kauppaketjua ja sellaisen tekeminen on jonkin sortin uskontoa ennemmin.
Useammassa kaupassa joutuu joka tapauksessa käymään vaikka haluasi ihan perustuotteita niitä ei välttämättä lähikaupasta löydy esim chilikastiketta saa metsästää isommista marketeista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat ei syö Lidlin omia ruokia. Niiden merkkien lisäksi meidän Lidlissä ainoastaan yhdenlainen latzpaketti märkää ruokaa. Että kissanruuat on pakko hakea marketista.
Mikset tilaa niitä zooplussasta isompaa erää kerralla? Meidän kissoille ei mitkään markettisafkat maistu. Kissat myös barffaavat eli syövät ihan tavallista maustamatonta possua, kalaa ja kanaa.
Kyse on siitä, että markettisafka kelpaa mutta Lidlin ei. Ei mun tarvi niille eläinkaupan ruokia tilata. Syövät kyllä possua, kalaa ja kanaakin, vaan kuka kokkaa kissoille päivittäin? En Mä nyt ihan tollo ole.
Moni mitä on tässä sanottu ettei löydy Lidlistä, on löytynyt meidän paikkakunnan Lidleistä. En oikein keksi mitään mitä meidän Lidleistä ei löytyisi, jota tarvitsisin itse. Piparkakkumauste ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Gluteenittomat tuotteet puuttuu kokonaan. Ihan turha käydä.
Höpöhöpö. Tuotteita on monta metriä.
Siellä on parempi gluteeniton valikoima kuin Cittarissa! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat ei syö Lidlin omia ruokia. Niiden merkkien lisäksi meidän Lidlissä ainoastaan yhdenlainen latzpaketti märkää ruokaa. Että kissanruuat on pakko hakea marketista.
Itse en todellakaan osta kissoilleni ruokaa yhtään mistään marketista. Välitän heistä sen verran, että ostan kunnon ruokaa.
No mulla on 3 hyväkuntoista parikymppistä kissa. Marketin ruuilla hyvin terveenä pysyneet, saavat myös tuoretta lihaa, kalaa ja kanaa. Ei sieltäkään ole pakko niitä halvimpia nappuloita kantaa, valikoima on hyvä ainakin isoissa marketeissa. Nimenomaan Lidlissä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Deluxe Parmiggiano Regiano.
Valkomusta kolmionmuotoinen paketti, jossa kultainen leima.
Meillä on sitä aina jääkaapissa ja melkein joka reissulla ostan.
Tiedän kyllä että Parmigiano-Reggiano= parmesani. Joko sitä juustoa ei ollut lainkaan syystä tai toisesta tai sitten en sitä vain huomannut. Jälkimmäinen vaihtoehto on myöskin hyvinkin mahdollista. Eipä tuo nyt maata kaatanut. Ostin juuston muualta.
Toimittaja valitti ettei perheenemäntänä löydä sielä kuin suklaata ja pähkinöitä.
Minä löydän paitsi perheen ruoat myös esim just ton kasvovoiteen. Se maksoi viimeksi alle kaksi euroa purkki. Kahden teinitytön huushollissa jo tää tekee ison säästön.
Samaten plen saanut sieltä kaikki koulutarvikkeet jo monta vuotta. Laadukkaat.