Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlistä ei saa ruokatarpeita edes pariksi päiväksi!

Vierailija
31.08.2017 |

Näin iltiksessä joku toimittaja mielipiteilee.
Mitä sieltä Lidlistä ei saa?
Itse käyn välillä jos sattuu matkanvarrelle, ja aina sieltä on kalaa, lihaa, perunoita, salaattiaineksia ym perusruokaa ainakin saanut. En ole tarkemmin valikoimaa syynännyt.
Ihmettelen vaan mitä siellä ei myydä?

Kommentit (287)

Vierailija
181/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deluxe Parmiggiano Regiano.

Valkomusta kolmionmuotoinen paketti, jossa kultainen leima.

Meillä on sitä aina jääkaapissa ja melkein joka reissulla ostan.

Tiedän kyllä että Parmigiano-Reggiano= parmesani. Joko sitä juustoa ei ollut lainkaan syystä tai toisesta tai sitten en sitä vain huomannut. Jälkimmäinen vaihtoehto on myöskin hyvinkin mahdollista. Eipä tuo nyt maata kaatanut. Ostin juuston muualta.

Se on hyvin todennäköisesti ollut Deluxe-tuotteiden hyllyssä, eikä siellä juustohyllyssä.

Ilmeisesti moni kokee, ettei löydä Lidlissä tuotteita? Sitten taas kun siellä käy säännöllisesti, löytää vaikka mitä.

Vierailija
182/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gluteenittomat tuotteet puuttuu kokonaan. Ihan turha käydä.

Höpöhöpö. Tuotteita on monta metriä.

Siellä on parempi gluteeniton valikoima kuin Cittarissa! 😂

No ei joensuun lidlissä ainakaan ole. S-marketista ja prismasta saa TUORETTA gluteenitonta leipää, mistään muualta et saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelua sieltä ei saa. 

Mä olen täysin eri mieltä. Siellähän on niitä vaihtuvia teemoja jatkuvasti. Tälläkin hetkellä Kreikka muistaakseni.

Vierailija
184/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamppootaakin saa metsästää  isoista marketeista. On paljon sellaisia tuotteita joita ei saa perus s marketista. Pitäiskö kirjoittaa aiheesta juttu. Että menen aina karkkiosastolle tai ostan paljon halpaa bulkkikaljaa enkä muuta löydä. Aikuisten oikeasti.

Vierailija
185/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei joensuun lidlissä ainakaan ole. S-marketista ja prismasta saa TUORETTA gluteenitonta leipää, mistään muualta et saa.

Sitten pitää valittaa sinne myymälään. Lohjalla ja Helsingissä ainakin on vaikka kuinka.

Vierailija
186/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa Lidlistä. Tää on taas näitä, etsitään joitain tuotetta jota yleensä myydään erikoisliikkeissä tai maatilatoreilla, tai ei kelpaa sama tuote eri merkkisenä.

Tehdään he koe. Otetaan ruokajonosta jostain jengiä ja teljetään ne pariks päiväks Lidlin ja kysytään, olivatko onnistuneet löytämään mitään syötävää koko aikana

Viimeksi olisin ostanut jotain aika perusjuttua, olisko ollut mascarponea, mutta eihän siellä sellaisia speciaalihöpsötyksiä tietenkään ollut. Rahkaa olisi ollut ja perus tuorejuustoa.

Onhan siellä mascarponea...

Miten tää ketju kertoo siitä, ettei ihmiset vaan viitsi etsiä yhtään?!

Mä olen löytänyt suunnilleen kaikkea Lidlistä, mitä täällä väitetään, ettei siellä ole. Jonkinlainen sokeus vaivaa ihmisiä?  

Vierailija
187/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelua sieltä ei saa. 

Mä olen täysin eri mieltä. Siellähän on niitä vaihtuvia teemoja jatkuvasti. Tälläkin hetkellä Kreikka muistaakseni.

Kyllä. Ja usein sellaisia teemoj joita ei muilla edes ole. Esim Amerikka-teema on ollut tosi hauska. Parhaat paahdettavat vaahtokarkit laatenkutsuille.

Vierailija
188/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa Lidlistä. Tää on taas näitä, etsitään joitain tuotetta jota yleensä myydään erikoisliikkeissä tai maatilatoreilla, tai ei kelpaa sama tuote eri merkkisenä.

Tehdään he koe. Otetaan ruokajonosta jostain jengiä ja teljetään ne pariks päiväks Lidlin ja kysytään, olivatko onnistuneet löytämään mitään syötävää koko aikana

Viimeksi olisin ostanut jotain aika perusjuttua, olisko ollut mascarponea, mutta eihän siellä sellaisia speciaalihöpsötyksiä tietenkään ollut. Rahkaa olisi ollut ja perus tuorejuustoa.

Onhan siellä mascarponea...

Miten tää ketju kertoo siitä, ettei ihmiset vaan viitsi etsiä yhtään?!

Mä olen löytänyt suunnilleen kaikkea Lidlistä, mitä täällä väitetään, ettei siellä ole. Jonkinlainen sokeus vaivaa ihmisiä?  

Samaa ihmettelen.

Ilmeisesti he ei osaa etsiä tuotteita kuin tietynnäköisessä tietyn valmistajan paketissa ja pienikin määrä ulkomaan kieltä (kuten esim se että italialaisessa juustossa näkyy se italialainen juuston nimi) hämää liikaa.

Vierailija
189/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää valittaa sinne myymälään. Lohjalla ja Helsingissä ainakin on vaikka kuinka.

Ei tuo tarjonta nyt mitään huippua ole:

https://www.lidl.fi/fi/gluteeniton.htm

Vierailija
190/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy kalat, kanat, jauhelihat, vihannekset, leivät, näkkärit, makaronit, jogurtit, juustot, kinkut, vessapaperit ja kaikki mitä tarvitsee.

Tuon iltasanomien toimittajan juttu oli vähän outo, väitti ostavansa sieltä suunnilleen makeisia. Miksi? Sehän on hänen oma valintansa.

Oli tosiaan outo hyökkäys toimittajalta. Mä itse ostan suunnilleen kaiken muun Lidlistä paitsi karkit. En tkkää Lidlin karkeista, ja kun ei jaksa muualle lähteä karkin takia, tulee niitä syötyä vähemmän. Pelkästään hyvä asia sekin.

Vierailija
191/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi on vaan ne niiden omat tuotteet. Lisäksi siellä on Moilasen tuotteita. Ja muita. Ja lisäksi monet tuotteet, joissa muilla ketjuilla on gluteenia, on Lidlissä ilman gluteenia.

Miehellä on keliakia ja tiedän tasan mistä puhun.

Vierailija
192/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan söisi gluteenitonta leipää?! Kuinka ääliö pitää olla? Maailma on täynnä luonnostaan gluteenittomia raaka-aineita niin tietysti geliaakikon täytyy syödä leipää, kääretorttua ja pizzaa ja pastaa ja...

Vierailija
193/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jäit kaipaamaan?

Vierailija
194/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlissä isoin ongelma on vaihtoehtojen puute. Muista ruokakaupoista saa esim useita erilaisia kanasuikaleita ja jauheliha, Lidlissä on se yksi tai kaksi vaihtoehtoa. En halua syödä tiettyä kanaa tai lihaa, siksi ettei ole muutakaan

Kanansuikaleet on kanansuikaleita. jopa yksi valmistaja riittaisi.

cittarissa 30m kanaa hyllyssa ja vain kahta ei oltu lillutettu ripuliliemessa.

Havainto UK, Aldi ja Tesco ei ole paljon marinoituja lihoja.

Vierailija
195/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on juuri naurettavaa että muissa kaupoissa on kymmeniä eri tonnikaloja kun kahdella oikeasti pärjää laatu ja halpa. En kyllä osta/käytä tonnikalaa juuri koskaan mutta aina on hyvä olla laadukas tonnikalapurkki varalla.

Vierailija
196/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan söisi gluteenitonta leipää?! Kuinka ääliö pitää olla? Maailma on täynnä luonnostaan gluteenittomia raaka-aineita niin tietysti geliaakikon täytyy syödä leipää, kääretorttua ja pizzaa ja pastaa ja...

Mun keliaakikkomies syö leipää esim keittoruoan kanssa. Teen töihin meille lounaat mukaan ja se pelkkä kasviskeitto on liian kevyt. Toki voi syödä esim crackereita tai karjalanpiirakoita.

Minä teen leipäkoneella meille tuoretta gluteenitonta leipää. Se tulee itsekseen.

Lidlin gluteeniton valikoima on oikein hyvä.

Vierailija
197/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on siitä hauska kauppa, että aina naurattaa kassalla, se summa on niin oleellisesti pienempi kuin vaikka Alepassa.

Löydän sieltä kyllä enimmäkseen kaiken mitä tarvitsen. Joskus haen tietynlaista tortillamaustetta tai ...  ööö.. no eipä tule mieleen muuta mitä sieltä ei saa... varmaan niitä on paljon, mutta toisaalta suomalaisista kaupuista ei saa niitä asioita mitä Lidlistä saa. Kuten ne pikkupizzat, nam...

Vierailija
198/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä en ole löytänyt paikallisen leipomon leipää, enkä So finen tofukuutioita, enkä Maman täysjyvänuudeleita, hyvää vegejuustoa, alpro soyan riisimaitoa, Yosan kaurajugurttia, tai edes hyviä vegenakkeja nakkikeittoon. Pelkkien kasvisten takia en viitsi lidlissä käydä, kun kaikki muu pitäisi hakea muualta.

Miksi se lidlissä käymättömyys häiritsee joitaki niin kovin? Eikö oo ihan sama missä kaupassa kukin käy, kunhan löytää sieltä mieleisiään tuotteita. Minä en löydä niitä lidlistä, mutta ei mua haittaa vaikka joku muu sieltä jotain löytääkin. 

Vierailija
199/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan joo mäkään en usein käy koska kissat :/

Ainut ISO miinus jonka annan Lidlille.

Vierailija
200/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on juuri naurettavaa että muissa kaupoissa on kymmeniä eri tonnikaloja kun kahdella oikeasti pärjää laatu ja halpa. En kyllä osta/käytä tonnikalaa juuri koskaan mutta aina on hyvä olla laadukas tonnikalapurkki varalla.

Sinä pärjäät kahdella, ehkä joku muu ei. Ja mistä lähtien lidlistä on löytynyt laadukasta tonnikalaa purkissa?