Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlistä ei saa ruokatarpeita edes pariksi päiväksi!

Vierailija
31.08.2017 |

Näin iltiksessä joku toimittaja mielipiteilee.
Mitä sieltä Lidlistä ei saa?
Itse käyn välillä jos sattuu matkanvarrelle, ja aina sieltä on kalaa, lihaa, perunoita, salaattiaineksia ym perusruokaa ainakin saanut. En ole tarkemmin valikoimaa syynännyt.
Ihmettelen vaan mitä siellä ei myydä?

Kommentit (287)

Vierailija
141/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi jäi puuttumaan ainakin:

inkivääri (joskus on ollut)

selleri (ei ole koskaan näkynyt)

ja muutama muu ostos, jota en enää muista.

Ärsyttää heti, jos jotain uupuu.

Viimeeksi näin kävi mulla cittarissa. Ei sieltäkään aina kaikkea löydy.

Vierailija
142/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jää puuttumaan Lidlistä aina maito. Lidlin UHT maito ei vaan maistu hyvälle :/

Muutoin saa tarpeellisen. Mutta joudutaan kyllä aina käydä kahessa kaupassa kun käydään Lidlissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mistä pidän näissä Lidleissä halpuuden lisäksi on vaivattomuus ostoksilla. Melkein jokainen lidli on identtinen toisen kanssa, tavaroita ei liiemmin tarvitse etsiä kun ne löytyvät aina samasta paikasta. Meidän lähellä on tässä Lidl ja Prisma, ja samat ostokset suorittaa Lidlissä puolet nopeammin, kuin Prismassa, jossa joutuu etsimään aina jokaista tuotetta. Toki Prismassa on tietyt asiat halvempia ja paljon laajempi valikoima, mutta noin perusruokakauppana Lidl toimii mainiosti. Yleensä mitä Lidlistä ostetaan on Jogrutit, margariini, kermajuusto, vuohenjuusto, maito, liha, leipä, linssi- ja papusäilykkeet, pasta ja vissyt. Loput sitten Prismasta. Opiskelijan kukkaro kiittää.

Ja en silti ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että kaikki tykkää ostostella eri tavoin. Joku haluaa ostaa kaiken yhdestä paikasta, toinen haluaa päästä halvimmalla. Molemmat on ihan yhtä hyviä.

Vierailija
144/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä jää puuttumaan Lidlistä aina maito. Lidlin UHT maito ei vaan maistu hyvälle :/

Muutoin saa tarpeellisen. Mutta joudutaan kyllä aina käydä kahessa kaupassa kun käydään Lidlissä.

Siellä on ainakn ihan normaali laktoosillinen/laktoositon maito? Pohjolan maito tms

Vierailija
145/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lidlissä välillä, kävisin useammankin jos se olisi sopivasti matkalla, mitä se ei nyt ole. Mutta sitä en ymmärrä jos joku sanoo ettei käy lidlissä, niin ihmiset ottaa sen herkästi itseensä? Millä tavalla se loukkaa juuri sinua ettei joku käy lidlissä, eikä saa sieltä mitä itse haluaa ostaa?

Onko loukkaantujat lidlissä töissä vai mistä tämä johtuu? Mua ei ainakaan haittaa jos naapurin pera ei käy cittarissa.

Vierailija
146/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn lidlissä välillä, kävisin useammankin jos se olisi sopivasti matkalla, mitä se ei nyt ole. Mutta sitä en ymmärrä jos joku sanoo ettei käy lidlissä, niin ihmiset ottaa sen herkästi itseensä? Millä tavalla se loukkaa juuri sinua ettei joku käy lidlissä, eikä saa sieltä mitä itse haluaa ostaa?

Onko loukkaantujat lidlissä töissä vai mistä tämä johtuu? Mua ei ainakaan haittaa jos naapurin pera ei käy cittarissa.

Missä on otettu itseensä?

Pikemminkin ihmetelty tuota omituista lehtijuttua ja sen väitteitä. Samanlaisia kuin tähänkin on tullut. Kuinka Lidlissä käyvät on maatuskakokkaajia, joille riittää tarveaineiksi vehnäjauho ja makkara. Tai väitteitä että sitä ja sitä ja sitä ei mula olisi Lidlissä, kun takuulla on.

Vierailija
147/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tässä on enemmän kyse tosta aloituksen taustalla olevasta kolumnista, jossa toimittaja menee aina välillä Lidliin, mutta ei löydä sieltä "edes pariksi päiväksi ruokaa perheelleen", vaan joutuu aina poistumaan suklaan ja heräteostosten kanssa.

Mutta ei sitten yhtään avannut, etttä MITÄ heillä oikeen syödään jos ei edes pariksi päiväksi löydä syötävää tuolta.

Itse käyn välillä Lidlissä, välillä muualla. Vähän senkin mukaan missä päin olen muuten. Mua tossa jutussa ja tässä ketjussakin lähinnä ihmetyttää se, että julistetaan ettei sieltä saa sitä eikä tuota, vaikka kuuluu ihan perusvalikoimaan. Kuten vaikka broileri tai mascarpone tai kala ("siellä on vaan lohta" - viimeksi kun vilkaisin, oli lohifileen lisäksi muikkua, ahventa, kuhaa, turskaa, savustettua lohta, lohimedaljonkeja ja savusiikaa)

Vierailija
148/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi epäselväksi missä Lidlin myymälässä ko toimittaja asioi. Niissä kun on Helsingissä tosi isoja myymäläkohtaisia eroja. Ja esim myymäläpäälliköstähän suoraan riippuu, loppuuko jotkin tuotteet.

Vierailija
149/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

DIAPAMEJA EI SAA? 1000mg. t. tr, jns,

Vierailija
150/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän missään ole taattu että joka kaupassa aina on kaikkea. Itse olen mm etsinyt joskus epätoivoisesti racletteen juustoa ja gluteenittomaan juustokakkuun gluteenittomia digestive-keksejä. Ravasin ties kuinka monessa kaupassa...

Vierailija
151/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa jossa asun, ei ole Lidliä mutta joku vuosi sitten Suomessa käydessäni kävin Tampereella keskustan Lidlissä.

Olen kasvissyöjä, joten vihanneksia katselin mutta en kyllä ollut tyytyväinen laatuun. Ruisleipää taisin ostaa, kun sitä nyt kerran sain. Ei oikein osunut minun makuuni se liike. Olihan siellä halpaa. Kyllä. Jotain kasvovoidetta ostin jota oli kehuttu ja siihen olin tyytyväinen.

Joten summa a; Lidliä en jäänyt kaipaamaan.

Vierailija
152/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on kyllä taattua av:ta. Kysymys kuuluu, mitä Lidlistä ei löydy. Kun jotkut onnettomat vastaavat kysymykseen, jänkhätään, ettei tuotetta tarvitse tai se löytyy kausituotteena kampanjassa (jos ei ole sattunut silloinkin loppumaan.

Seuraa muiden keskustelijoiden tyhmyydestä/junttiudesta/lihavuudesta vihjailua puolin ja toisin.

Go on!

Vierailija
153/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on kyllä taattua av:ta. Kysymys kuuluu, mitä Lidlistä ei löydy. Kun jotkut onnettomat vastaavat kysymykseen, jänkhätään, ettei tuotetta tarvitse tai se löytyy kausituotteena kampanjassa (jos ei ole sattunut silloinkin loppumaan.

Seuraa muiden keskustelijoiden tyhmyydestä/junttiudesta/lihavuudesta vihjailua puolin ja toisin.

Go on!

Ai kuuluiko? Ja täällähän on vain vastattu että tuote löytyy Lidlistä...

T. Lihava tyhmä pihtiputaalainen perinneruoan laittaja

Vierailija
154/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oivariini puuttuu, hyvät jogurtit puuttuu,  mausteita puuttuu...

Lidlissä on erittäin hyvät jogurtit! Ihan parhaat.

Kyllä! Ne Milbonan(?) mansikka ja persikkajugurtit on ihan parasta mitä suomesta saa.

Vierailija
155/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisjuttuja on tullut paljon lisää, valitettavasti vain osassa on kananmunaa ym. Mutta iso kehitys jo ollut! Paria maitoa ei saa lai kaan joota käytän, siis kasvimaitoja, mahani ei kestä edes hylaa..

Vierailija
156/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on ainakn ihan normaali laktoosillinen/laktoositon maito? Pohjolan maito tms

Joo mutta mies juo vaan uht maitoa. Sitä makeampaa ihan maun takia :D Se Lidlin ei maistu ollenkaa samalta. Tosi tunkkasen makuista. Laktoosittomat ei ole sama asia.

Vierailija
157/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta mies juo vaan uht maitoa. Sitä makeampaa ihan maun takia :D Se Lidlin ei maistu ollenkaa samalta. Tosi tunkkasen makuista. Laktoosittomat ei ole sama asia.

Ok. Mun lapsetkaan ei tykkää sen kestomaidon mausta paljaltaan. Tuo laktoositon Lidlin maito heille kelpaa. Kestomaito menee kyllä ruoanlaitossa ja leivonnassa.

Vierailija
158/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käydään lidlissä koska tarvitaan melkein aina kissanruokaa mutta sitä sielä ei ole.

Vierailija
159/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin kasvovoidetta käyttää meillä koko perhe. Vessapaperit yms on hyviä.

Niillähän se nälkä lähteekin...

160/287 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin kaipaamaan parmesania, kun viimeksi kävin Lidlissä. Löytyi perusjuustoja jos jonkinmoisia, samoin mozzarellaa ja fetaa/salaattijuustoja ja sulatejuustoja mutta ei parmesania.

Mieluummin käyn ruokakaupassa, josta löytyy kaikki haluamani. Lidlissä kävin, kun ohi ajoin. Viilejä tuolta tulee tosin ostettua. Huomattavasti halvempia kuin muualla.