Lidlistä ei saa ruokatarpeita edes pariksi päiväksi!
Näin iltiksessä joku toimittaja mielipiteilee.
Mitä sieltä Lidlistä ei saa?
Itse käyn välillä jos sattuu matkanvarrelle, ja aina sieltä on kalaa, lihaa, perunoita, salaattiaineksia ym perusruokaa ainakin saanut. En ole tarkemmin valikoimaa syynännyt.
Ihmettelen vaan mitä siellä ei myydä?
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on juuri naurettavaa että muissa kaupoissa on kymmeniä eri tonnikaloja kun kahdella oikeasti pärjää laatu ja halpa. En kyllä osta/käytä tonnikalaa juuri koskaan mutta aina on hyvä olla laadukas tonnikalapurkki varalla.
Sinä pärjäät kahdella, ehkä joku muu ei. Ja mistä lähtien lidlistä on löytynyt laadukasta tonnikalaa purkissa?
Montaako itse kerralla tarvitset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on juuri naurettavaa että muissa kaupoissa on kymmeniä eri tonnikaloja kun kahdella oikeasti pärjää laatu ja halpa. En kyllä osta/käytä tonnikalaa juuri koskaan mutta aina on hyvä olla laadukas tonnikalapurkki varalla.
Sinä pärjäät kahdella, ehkä joku muu ei. Ja mistä lähtien lidlistä on löytynyt laadukasta tonnikalaa purkissa?
Tosi kauan. Paloina oliiviöljyssä. John Westikin on ok, auringonkukkaöljyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en käytä tonnikalaa, joten en yhtään. Mutta ymmärrän sen, että ihmiset haluaa eri asioita. Yksi haluaa yhtä, toinen toista ja kolmas voi ihan hyvin haluta sen kolmannen vaihtoehdon. Mutta kiitos ja ylistys lidlille, muita mielipiteitähän sitä ei sallita. Tyydytään siihen mitä Lidl tarjoaa, koska mitään muutahan kukaan ei voi edes kaivata tai tarvita.
Asuuko nää kaiken tarvitsemansa lidlistä löytävät jonkun jättilidlin vierestä vai onko nää vaan tottunut johonkin pikkusiwan valikoimaan? Lidlejä on eri kokoisia ja sitten kun tila loppuu niin jätetään valikoimasta tuotteita pois että ne mainostetut halvat porakoneet ja pilkkihaalarit tjsp saadaan mahtumaan ruokatarvikkeiden sekaan.
Meiltä ei aikanaan löytynyt mascarponea, tuskin löytyy vieläkään. Rahkaa siellä kuitenkin on joten sama asia?!
Huom, kyse oli tuotteista joita hyllyssä on jatkuvasti eikä satunnaisesta kampanjatuotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä en ole löytänyt paikallisen leipomon leipää, enkä So finen tofukuutioita, enkä Maman täysjyvänuudeleita, hyvää vegejuustoa, alpro soyan riisimaitoa, Yosan kaurajugurttia, tai edes hyviä vegenakkeja nakkikeittoon. Pelkkien kasvisten takia en viitsi lidlissä käydä, kun kaikki muu pitäisi hakea muualta.
Miksi se lidlissä käymättömyys häiritsee joitaki niin kovin? Eikö oo ihan sama missä kaupassa kukin käy, kunhan löytää sieltä mieleisiään tuotteita. Minä en löydä niitä lidlistä, mutta ei mua haittaa vaikka joku muu sieltä jotain löytääkin.
Miten käymättömyys häiritsee mielestäsi anna esimerkki? Pointti on että miksi pitää mollata valhein jos ei itse edes käy ettei siltä saa muka ruokaa ja sitä ja tätä? En minäkään valita mitä en saa s marketista tai mitä turhaa minulle siellä on ei siitä tarvitse juttua kirjoittaa erikseen että s marketissa on kymmeniä samoja tuotteita eri kääreissä ja minunko olisi siitä turhasta tilankäytöstä maksettava. En huomaa että käymättömyys häiritsisi, vaan kovaan ääneen vastustaminen ilman oikea pointtia. Asian pitäisi siksi olla juuri noin kuin sanoit, että eikö ole ihan sama missä käy, tarvitseeko sitä kiukutella haukkua ja valittaa sekä tehdä numeroa jos päättää olla käymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en käytä tonnikalaa, joten en yhtään. Mutta ymmärrän sen, että ihmiset haluaa eri asioita. Yksi haluaa yhtä, toinen toista ja kolmas voi ihan hyvin haluta sen kolmannen vaihtoehdon. Mutta kiitos ja ylistys lidlille, muita mielipiteitähän sitä ei sallita. Tyydytään siihen mitä Lidl tarjoaa, koska mitään muutahan kukaan ei voi edes kaivata tai tarvita.
Voi kaunista kun menee oikein tunteisiin. mielipide ei ole haukkua omaa vihaansa lidliä kohtaan tai laittaa sanoja toisten suuhun.
Sanoin vain että on koomista että samaa tuotetta löytyy ei paketissa turhankin paljon. Ja koomista on myös sinun käyttäytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Asuuko nää kaiken tarvitsemansa lidlistä löytävät jonkun jättilidlin vierestä vai onko nää vaan tottunut johonkin pikkusiwan valikoimaan? Lidlejä on eri kokoisia ja sitten kun tila loppuu niin jätetään valikoimasta tuotteita pois että ne mainostetut halvat porakoneet ja pilkkihaalarit tjsp saadaan mahtumaan ruokatarvikkeiden sekaan.
Meiltä ei aikanaan löytynyt mascarponea, tuskin löytyy vieläkään. Rahkaa siellä kuitenkin on joten sama asia?!
Huom, kyse oli tuotteista joita hyllyssä on jatkuvasti eikä satunnaisesta kampanjatuotteesta.
S marketiskaan ei löydy kaikkea miksi oletat että joku löytää kaiken samasta kaupasta?
Vierailija kirjoitti:
Mascarpone on kyl Lidlissä ihan perustuote. Tiedän kun ostetaan usein.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä en ole löytänyt paikallisen leipomon leipää, enkä So finen tofukuutioita, enkä Maman täysjyvänuudeleita, hyvää vegejuustoa, alpro soyan riisimaitoa, Yosan kaurajugurttia, tai edes hyviä vegenakkeja nakkikeittoon. Pelkkien kasvisten takia en viitsi lidlissä käydä, kun kaikki muu pitäisi hakea muualta.
Miksi se lidlissä käymättömyys häiritsee joitaki niin kovin? Eikö oo ihan sama missä kaupassa kukin käy, kunhan löytää sieltä mieleisiään tuotteita. Minä en löydä niitä lidlistä, mutta ei mua haittaa vaikka joku muu sieltä jotain löytääkin.
Niin, Lidlissä myydä oikeea ruokaa eikä noita ruoankorvikkeita joita sä syöt ideologista? syistä.
Vierailija kirjoitti:
Espoon Lidleissä mascarpone on pysyväisvalikoimassa. En sitten tiedä susirajasta..
Olen itsekin kasvissyöjä. En ole koskaan tajunnut miksi kasvissyöjän pitää saada nakkikeittoa tai soijapihviä tai lihapiirakan jäljennöstä tai...
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin kasvissyöjä. En ole koskaan tajunnut miksi kasvissyöjän pitää saada nakkikeittoa tai soijapihviä tai lihapiirakan jäljennöstä tai...
No minä kala-kasvissyöjä haluan ostaa niitä siitä yksinkertaisesta syystä, että tykkään niistä. Mikä sinä olet sanomaan, mitä minun kuuluu ostaa?
Itse asiaan, minäkään ymmärrä,mitä Lidlistä ei saa. Miksi jotain kanasuikaleita pitää olla kymmeniä erilaisia jos kuitenkin ostaa vain yhden? Mascarponea saa Lidlistä ihan pysyvästi, ainakin Karhulasta ja Vammalasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ole kasvissyöjiä siksi etteikö he pitäisi liharuokien mausta tai tekstuurista. Ei kai pihvit ja piirakat mikään sekasyöjien yksinoikeus ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä kala-kasvissyöjä haluan ostaa niitä siitä yksinkertaisesta syystä, että tykkään niistä. Mikä sinä olet sanomaan, mitä minun kuuluu ostaa?
Itse asiaan, minäkään ymmärrä,mitä Lidlistä ei saa. Miksi jotain kanasuikaleita pitää olla kymmeniä erilaisia jos kuitenkin ostaa vain yhden? Mascarponea saa Lidlistä ihan pysyvästi, ainakin Karhulasta ja Vammalasta.
Minä taas kalastan mutta harmittaa vietävästi kun mascarponea ei saa vedestä ongella.
Vierailija kirjoitti:
Asun kävelymatkan päässä isosta ostoskeskuksesta jossa on sekä Prisma ja Citymarket että Stockan herkku. Rahastakaan ei varsinaisesti ole pulaa, mutta silti käyn Lidlissä mielummin.
Mä en ymmärrä kanasuikaleita ollenkaan. Niissä on luvattoman usein roippeita. Marinoituihin en edes koske, niinpä ostan rintafilettä ja leikkaat omat suikaleeni. Hyvähän se tietysti on, ettei tule hukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta haluaako kaikki ostaa sen yhden ja samaisen kanasuikalepaketin? Miksi sitä paketin valintaa ei saisi tehdä esim. valmistajan mukaan? Lidlissähän on otettava se mikä siellä on myynnissä. Mulla ainakin moni seikka vaikuttaa siihen minkä paketin sieltä kaupasta nappaan, vaikka tarvitsisinkin sitä vain yhden. Ei riitä, että on 400g jauhelihaa paketissa. Ja hinta on viimeisin vaikuttava tekijä.
Itse en ota marinoituja jolloin vaihtoehdoksi jää usein yksi tuote. Tosin en juurikaan osta lihaa tai kanaa tai kalaa, kun kalastan. Ja harmitaa ihan törkeästi ettei mascarponea saa kalapaikoilta pitä'ä ehkä alkaa valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta haluaako kaikki ostaa sen yhden ja samaisen kanasuikalepaketin? Miksi sitä paketin valintaa ei saisi tehdä esim. valmistajan mukaan? Lidlissähän on otettava se mikä siellä on myynnissä. Mulla ainakin moni seikka vaikuttaa siihen minkä paketin sieltä kaupasta nappaan, vaikka tarvitsisinkin sitä vain yhden. Ei riitä, että on 400g jauhelihaa paketissa. Ja hinta on viimeisin vaikuttava tekijä.
Lidlissä on kyllä valtava kanavalikoima. Isompi kuin esim Prismassa.
Lidl on niitä harvoja paikkoja joista saa tonnikalaa oliiviöljyssä, eikä auringonkukkaöljyssä. Moni tulee sen perässä Lidliin.