Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kampaamokäynti from hell (kuvia)

BaconC.
31.08.2017 |

Alunperin mulla oli oma hiusväri johon kävin hakemassa kesän alussa vähäsen vaaleita raitoja.
lähtötilanne: http://aijaa.com/MjQrjy
Sitten loppukesästä halusin jo vähän enemmän päästä muuttamaan väriä kun olin siihen omaan väriin jo kyllästynyt. Se oli ollut mulla jo muutaman vuoden. Kattelin monta päivää erilaisia värimalleja netistä ja kun lopulta menin kampaajalle (uusi paikka, en ollut käynyt aiemmin) niin näytit tätä kuvaa:
http://aijaa.com/6J7rik
ja sanoin että toiveena olisi sellainen luonnollisen näköinen vaalea, lämmin, hiukan kultaan taipuvainen väri ja siihen kevyesti yhteensopivia vaaleampia raitoja. Pohjaväri ei saisi kuitenkaan olla liian vaalea ettei oma juurikasvu ihan heti hyppää silmille.

Kampaaja toi mulle sen väripalettikirjan ja ehdotti kahta eri ruskeaa pohjaksi, ekasta sanoin heti että on ihan liian tumma, mutta kampaaja tokaisi että se tuo silmät paremmin esiin ja että tuo toinen ruskee ei kyllä muuta hiusväriä lähes ollenkaan ja tulisin pettymään siihen kun ei näyttäysi myöhemmin yhtään sitä että olisin ollut kampaajalla. Lisäksi se alkoi levittämään sitä tummaa hiusmallipahkuraa niin että ne yksittäiset haituvat eivät sitten olleet niin tumman näköisiä kuin koko köntti yhdessä. Menin suostumaan..
Kysyin että mites sitten niiden raitojen värin kanssa ja hän vain tokaisi että se tulee olemaan joku "vakio vaalea".. Ööö... ok? Nyt kyllä jo epäilytti tosi paljon että mikä hiton vakio vaalea. Onhan niitä sävyjäkin olemassa!

...
..
.
Lopputulos: http://aijaa.com/THblsK (otettu luonnonvalossa).
Itkin koko loppupäivän. Eka värjäys moneen vuoteen kun olin saanut oman värin kasvatettua ja pidettyä ja halusin etenkin sitä että uusi väri olisi LUONNOLLISEN NÄKÖINEN.

Jos joku haluaa E-P:n alueelta ehdottaa jotain hyväksikoettua kampaajaa niin voi kommentoida tähän :(

Kommentit (236)

Vierailija
181/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2370 kirjoitti:

Ei sinänsä ole kivaa vähätellä toisen kärsimyksiä, mutta eikö nyt ole vähän liioiteltua "itkeä koko päivän" kun ei ole tukka hyvin? :)

Kyllä se taas kasvaa siitä. Ja kaupan väriaineella voi värjätä jos väri häiritsee liikaa.

Jos ajattelee positiivisesti, ehkä tästä saa jotain tyyli-ideoita kuitenkin jatkossa.

(Tämä on ehkä isku vyön alle, mutta ehdotan myös että Googlaat vaikka uutisia Jemenin tilanteesta ja teet pienen lahjoituksen avustusorganisaatiolle.)

Okei, sitten kun istutaan jossain savimajoissa omassa paskassa kahden lampaan välissä pelkäämässä pakkastalvia ni sitkö saa tehdä asiakasvalituksen ketuiksi menneestä palvelusta? Vai saako vielä sittenkään?

Vierailija
182/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa muliksi ja värjää pinkiksi kuten sara forsberg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti! Tuolla kampaajalla ei selvästi ole ammattitaitoa, mutta kysymys kuuluu, onko hänellä edes "ammattietiikkaa"!? Tehdä nyt tuollaista asiakkaalle ja pokkana laittaa kassan kautta kotiin!? Uskomatonta!

Kenties tässä on käynyt paha moka, mutta olen jo pitemmän aikaa miettinyt, esiintyykö kenties tällaista ajattelutapaa kampaajien keskuudessa: "mua kiinnostaa vaan oma tukka ja luukki, ei kilpasiskon saati ton porvarin kaunistaminen", "hyi miten ohut tavis tukka, no mä vaan äkkii hutasen tän". Mun mielestä kampaajan kunniatehtävän pitäis olla tehdä jokaisesta karvapehkosta mahdollisimman kaunis, ja ottaa suomalainenkin hiustyyppi haasteena, eikä väheksyä ja aliarvioida.

Vierailija
184/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella Seinäjoella parturikampaamo Kahden kauppa. Hyvät leikkaukset ja värjäykset, facesta löytyy ko. kampaamon kampauksia ja leikkauksia. Onnistuu sekä luonnolliset FOLK- tyyliset mallit että radikaalimmat tyylit (vaikkapa mermaidhair). Kauniita juhlakampauksia. En ole itse töissä kyseisessä paikassa mutta asiakkaana olen useampia kertoja käynyt, paras tähänastisista kampaamokokemuksista Seinäjoella.

Vierailija
185/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti! Tuolla kampaajalla ei selvästi ole ammattitaitoa, mutta kysymys kuuluu, onko hänellä edes "ammattietiikkaa"!? Tehdä nyt tuollaista asiakkaalle ja pokkana laittaa kassan kautta kotiin!? Uskomatonta!

Kenties tässä on käynyt paha moka, mutta olen jo pitemmän aikaa miettinyt, esiintyykö kenties tällaista ajattelutapaa kampaajien keskuudessa: "mua kiinnostaa vaan oma tukka ja luukki, ei kilpasiskon saati ton porvarin kaunistaminen", "hyi miten ohut tavis tukka, no mä vaan äkkii hutasen tän". Mun mielestä kampaajan kunniatehtävän pitäis olla tehdä jokaisesta karvapehkosta mahdollisimman kaunis, ja ottaa suomalainenkin hiustyyppi haasteena, eikä väheksyä ja aliarvioida.

Tämä. Jos tekijä itse huomaa että nyt meni kunnolla pieleen niin itse tarjoaisi uutta aikaa korjaukseen tai alennuksen, tms. Kyllä kuitenkin varmaan siinä itsekin sen näkevät että nyt ei kyllä kovin hyvältä näytä, kehuvat vain vuolaasti että kyllä siihen silmä tottuu ja oikein on nätti ja sopii hyvin. Hävytöntä.

Vierailija
186/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea, kai sää nyt menit ja vaadit rahat takas? :O aivan järkyttävä, sori..

Ton takia mää en käy kampaajalla, on toki varmaan sen näköinen tukkakin mutta riskinä on saada vielä kamampi 😅

Vierailija
187/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harmi etten minäkään uskalla enä' parturiin. ja ymmärrän hyvin että harmittaa kun kasvatat tukka kauan ja joku pilaa sen yhdellä istumalla. Minulla on myös kynitty pehko, mutta muuta ei nyt voi kun antaa vaan kasvaa. Jos jostain maksaa, rahoille SAA saada vastinetta!!!!

Vierailija
188/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että tuo kampaaja on "erikoistunut" vanhempien maalaisnaisten hiustyyliin, sellaiseen vähän vanhanaikaiseen. Siksi äitisi ja muu vanhempi väki on voinut tykätä, kun haluavat samanlaista tyyliä kuin silloin ysärilläkin. Voi olla hyvä omassa lajissaan mutta kun ei ole perehtynyt nykyaikaan ja uusiin menetelmiin ja päivittänyt koulutustaan edes netistä seuraamalla tähän päivään, niin sinulle ei osannut tehdä mieleistä väriä. Itse olen 35-vuotias ja ammatiltani muuta kuin kampaaja, mutta sen verran roikun netissä seuraamassa hiuksiin ja kosmetiikkaan liittyvää keskustelua että osaisin varmaan värjätä ainakin tuota lopputulosta paremmin ja olisi enemmän silmää katsoa ettei tee tuollaista hirvitystä mitä näki omalla ikäluokallani yläasteella.

Vierailija
189/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi 100, (seniili vanhus, uunikamaa), muijilla edelleen heikko itsetunto ja jatkuva identiteetti kriisi.

Ei tässä mistään "identiteetti kriisistä" ole kyse, vaan todella paskasta asiakaspalvelusta sekä ammattitaidottomuudesta, josta on vielä joutunut maksamaan. Vai pidätkö esim. päin helvettiä tehtyä putkiremonttia josta seuraa homevaurio asunnon omistajan itsetunto-ongelmana?

P.S. identiteettikriisi on yhdys_sana. :p

Vierailija
190/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanen vetoa että oli studio wau Kurikasta!

Vierailija
191/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaamea! Rahat takaisin, sun täytyy reklamoida asiasta ja pyytää korjausta. Sun alkuperäinen oli ok tähän uuteen verrattuna. Miksi muuten kampaajat haluaa aina tunkea jonkun vahvan punertavan kestovärin juureen. Kukaan ei laita minullekaan ikinä kevytväriä, joten laitan nykyään itse ja olen ollut tyytyväisempi lopputulokseen. Raitoja ei kyllä itse saa laitettua.

Tsemppiä! Ymmärrän harmistuksesi :(

Vierailija
192/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia, mulle kävi sama vuosia sitten. Tosin lopputulokseni oli lähes musta tukka vastaavilla vakiovaaleilla raidoilla. :-) Itkeskeltyäni ja pipo päässä kuljettuani värjäsin vain kaupan värillä raidat piiloon ja koetin kestää.

Nyt sulla on kyllä vielä aikaa tehdä öljymuhituksia ja vaikka sitruunamehukäsittely tukkaan, yllättävän hyvin lähtee, kun pian värjäyksen jälkeen tekee. Ja jossakin myydään myös jonkinlaista ColorB4-värinpurkupakkausta. Itse olen yhden aivan liian tumman värin (joo, en oppinut tuosta vuosia sitten sattuneesta haisunäätätukasta mitään) saanut lähestulkoon kokonaan pestyä pois, kun kostutin hiukset kaupan sitruunamehulla, laitoin muovipussin hiusten suojaksi ja annoin vaikuttaa jonkin aikaa (15min-60min). Tein sen muistaakseni varmuuden vuoksi pari kertaa pesten aina kunnolla välissä, lopuksi muhitin samalla tekniikalla rypsiöljyä muovin alla, sekin vielä vähän irrottaa ja samalla hoitaa haposta kärsineitä hiuksia.

Hopeashampoolla tai muilla sävyttävillä hoitoaineilla sitten sain hiuksista hyvin lähelle oman väriset.

Vierailija
193/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen. Ollut toiminnassa vain 11v ja facen kuvien mukaan tehnyt yhdellekin asiakkaalle ihan suht luonnolliset raidat

Vierailija
194/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa :(

Juuri tämän takia käyn aina raidoittamassa hiukseni samalla kun käyn Jenkeissä NYCssä työmatkoilla, varaan etukäteen oman työpäiväni jälkeen ajan coloristeille jotka ovat erikoistuneita nimenomaan hiusten värjäyksiin. Ihailin aina amerikkalaisten hiuksia kun niiden värjätyt hiukset ovat niin monivivahteisia mutta samalla luonnollisia. Oma hiusvärini on maantienvärinen, mutta he laittavat siihen mm. tuhkan ja  vaniljan sävyjä, eikä siihen tule koskaan keltaisuutta joten ei ole enää tarvinnut käyttää hopeashampoita täällä Suomessakaan.

Vierailija
195/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kävin waussa alkukesästä hakemassa ne alkuperäiset raidat mitkä olivat lähtötilanne kuvassa. Oli toinen kampaamo mikä teki tämän katastrofin.

-ap

Vierailija
196/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laps' parka! Toisessa kuvassa, siis siinä ennen tuota skunkkivärjäystä, sinulla oli todella kaunis ja hyväkuntoinen tukka. Miksi piti mennä ylipäätään värjäämään? Toivottavasti saat tukkasi kuntoon.

Vierailija
197/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, mutta näin miehenä en ymmärrä yhtään mistä puhutte, tuollaisia TÄYSIN vastaavia on puolella naisista, mistä ihmeestä sen ulkopuolinen tietää milloin se on haluttu ja milloin se on epäonnistunut.

Eilen näin jopa täysin siniset hiukset, ilmeisesti mennyt värjäys pahasti pieleen,  joku aika vastaan tuli joku jolla oli hiuksissa kaikkia sateenkaaren värejä....ilmeisesti erittäin pahasti pieleen mennyt värjäys.

Totuus on että ainoa, joka tietää että toi on mennyt pieleen olet sinä itse, ihan hyvin joku olisi voinut HALUTA juuri tuollaisen.

Kukaan maailman mies, ei tajua että tuossa on yhtään sen enempää pielessä kuin sinisessä tukassa tai sateenkaari tukassa.

Vierailija
198/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta näin miehenä en ymmärrä yhtään mistä puhutte, tuollaisia TÄYSIN vastaavia on puolella naisista, mistä ihmeestä sen ulkopuolinen tietää milloin se on haluttu ja milloin se on epäonnistunut.

Eilen näin jopa täysin siniset hiukset, ilmeisesti mennyt värjäys pahasti pieleen,  joku aika vastaan tuli joku jolla oli hiuksissa kaikkia sateenkaaren värejä....ilmeisesti erittäin pahasti pieleen mennyt värjäys.

Totuus on että ainoa, joka tietää että toi on mennyt pieleen olet sinä itse, ihan hyvin joku olisi voinut HALUTA juuri tuollaisen.

Kukaan maailman mies, ei tajua että tuossa on yhtään sen enempää pielessä kuin sinisessä tukassa tai sateenkaari tukassa.

Hei mies,

en ole aloittaja, mutta haluan kertoa sinulle ja kaikille maailman miehille jotakin. Naiset tekevät joskus asioita välittämättä tippaakaan, mitä miehet ajattelevat. Naisilla on muitakin syitä olla olemassa, tehdä ja toimia kuin miellyttääkseen miehiä.

Vierailija
199/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kuortane ei ole kaukana, niin käy täällä: 

http://www.kauneussalonkimarilyn.fi/marilyn/

Vierailija
200/236 |
01.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälleen yksi tapaus, jossa kampaaja mokaa ja näitä riittää. Siksi olen jo vuosia sävyttänyt/värjännyt itse. Leikkaan/ohennan itse edestä ja sivuilta, mies takaa ohjeideni mukaan. Ei maksa juuri mitään eikä mene tukka pilalle. Suosittelen!

Itse olen valinnut ammattitaitoisen kampaajan, joka suhtautuu työnsä suurella ammattiylpeydellä, käy alan messuilla ja hankkii lisäkoulutusta säännöllisesti. Rautainen ammattilainen, joka pysyy ajanhermolla. Maksaahan se käynti ammattikampaajalla, mutta minä voin vaikka maksaa siitä, että ammattitaitoinen kampaaja leikkaa ja värjää hiukseni. Teetän myös kampaukset esim. häihin ja pikkujouluihin. 

On valitettavan totta, että läheskään kaikki kampaajat eivät olet lähellekään päteviä tekemään työtään, mutta enpä minä itsekään ole siihen pätevä. Ei myöskään mieheni. 

Ap:lle paljon rohkeutta! Ei tuollaista lopputulosta pidä niellä. Rahat takaisin tai ilmainen korjaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan