Mitä haluaisit ostaa/tehdä, muttet kehtaa, koska se on massaa?
Kommentit (9)
En ole enää 15v edgypetteri joka ei voi tehdä asioita sen vuoksi että ne ovat "massaa". Ostan sellaisia tuotteita mistä tykkään, riippumatta siitä ovatko ne muodissa vai ei.
Eipä sellaista taida olla. Teen mitä haluan.
Oletko 14-vuotias, kun tuollaisia mietit? Minua ei kiinnosta pätkääkään, onko jokin asia muiden mielestä massaa vai ei. Tai että olisi jotenkin kamalaa olla "massaa". Minä teen, mitä tykkään.
Ei sellaista asiaa olekaan. Teen mitä haluan. Edes 16-v ei mieti tuollaisia.
Hah. Tulin mielenkiinnolla lukemaan mitä nämä asiat ovat kun en itse niitä keksinyt. Epäselväksi jäi.
Haluaisin ostaa Toyota Corollan, mutta kun en millään kehtaa...
Eipä tule mieleen. Miksi en kehtaisi? Olen yli 50 vee. Kehtaan mitä vain.
Ainakin vaatteissa mietin, haluanko jonkin asian siksi, että pidän siitä vai siksi, että muut pitävät siitä. Muoti on aivopesua ja en halua lähteä siihen mukaan.
Olen harkinnut valkoisia tennareita, mutta ei sellaiset ole käytännöllisiä. Likaantuvat helposti vaikka ilmeisesti niitä pestään pesukoneessa. Täysin vieras ajatus pistää kengät koneeseen. Eli en osta.
Olen siis 30 -vuotias ja ikäkriisiä pukkaa. Pyrin silti pukeutumaan ajattoman tyylikkäästi ja harkitsen massamuotia, sillä haluan pitkään käytettäviä vaatteita. Ei ole järkeä ostaa jotakin tiettyä vaatetta vain yhdeksi kesäksi tai yhtä talvitakkia vain yhdeksi talveksi. Massamuodista löytyy toki monia itselleni sopivia juttuja ja jos valitsee niissäkin ns. oikein, ostama asia jää pitkään käyttöön.
Karsastan ihmisiä, jotka ovat jämähtäneet selkeästi vaikkapa 80 -luvulle. Eli sitä haen takaa, etten ole kävelevä vuosiluku vaan tyylikäs nainen.
En tiedä kuinka tämä liittyi alkup. kysymykseen, mutta kunhan pohdiskelen.
Monissa asioissa en kulje massan mukana esim. en osta uutta puhelinta tai autoa siksi, että muillakin on. Tai käy lomamatkalla kohteissa, joissa muutkin käy. Teen ja meen omien mieltymysten mukaan.
Huh, onneksi olen ohi iästä, jolloin tuollaisia mietitään.