Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisesta musiikista pidät salaa, tai haluaisit pitää, vaikka tuo musiikki on jonkun mielestä noloa?

Vierailija
31.08.2017 |

kerro biisin nimi tai linkitä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tulisi mieleenkään salata jotain musiikkimieltymyksiä siksi että joku pitää niitä noloina

Vierailija
2/10 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvanut jo aikoja sitten tuon nolous -vaiheen yli, joten voin luukuttaa vaikka täysillä autossa juuri sitä musiikkia mistä tykkää. Saatan kuunnella esimerkiksi Tauskia, Anita Hirvosta tai vaikka Mikko Alataloa ja laulaa loilottaa kappaleet alusta loppuun sana sanalta oikein ja ei nolota. Olen hieman yli nelikymppinen ja en ajattele mitä muut minusta ajattelevat. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen Jenni Vartiaista kaikkia hänen levyjä ja näitä uusia biisejä.

Mies 24

Vierailija
4/10 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/10 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivooko ap salaa, että joku sanoisi Robinin tai Benjamin Peltosen..??

Vierailija
6/10 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tulisi mieleenkään salata jotain musiikkimieltymyksiä siksi että joku pitää niitä noloina

Samaa  mieltä. Mulle kun on ihan sama mitä joku mun musamausta on mieltä.

Vierailija
7/10 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, mutta salaisuudeksi kuitenkin jätit. :D

Vierailija
8/10 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nolota mikään enää, mutta joskus kauan sitten ehkä ABBA-yhtye. Todellisuudessa ihan helvetin hyviä säveltäjiä ja laulajia. Ja tuon lauluhommankin moni huomaa vasta kun yrittää oikeasti laulaa niitä biisejä.

Vierailija
9/10 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa tanssimusiikkia, tällaista: https://areena.yle.fi/1-4187704?autoplay=true

Vierailija
10/10 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla häpeämättä, mutta aina jos kerron, että pidän ks musiikista, niin ihmisten naama menee jotenkin mutruun ja mua katsotaan kuin jotain idioottia. Pidetään vissiin jotenkin teininä, jos tykkää sellaisesta musiikista. Täytän kohta kolmekymmentä ja en ulkonäöltäni ilmeisesti vaikuta lainkaan siltä, että kuuntelisin sellaista musiikkia tai ainakin niin mulle aina sanotaan. Pidän siis black metallista. Myös folk metal on mieleeni.