Miksi naiset pitävät Teslaa jonain hienona autona?
Johtuuko se hienosta brändistä, joka assosioidaan "parempaan porukkaan", ja sitten naiset kuvittelevat itsekin olevansa hieman parempia, kun ovat muka mieltyneitä noihin muutaman sadan kilsan säteellä operoiviin sähköhöpötyksiin?
Kommentit (49)
Minulle tuollaiset teslat ei sano yhtään mitään. En tiedä mitään autoista, ja minulle ei automerkit kerro mitään.
Tämä nainen on koeajanut Teslaa ja ollut kyydissä. On semmonen tykki, että totta kai siihen tietyllä tapaa ihastuu.
Turha puhua mistään sähköhöpötyksistä, kun useat autovalmistajat ovat ilmoittaneet satsaavansa jatkossa eniten juuri sähköautoihin.
Tesla on isommassa mittakaavassa sama kuin Fisker Karma oli taannoin, eräänlainen eko"tiedostavaisten" imagojuttu. Isäni osti tuon Model X:n ja hintaan nähden laatu on kyllä huono. Ei yllä edes korealaisiin viimeistelyssä. Tykkään kyllä tekniikasta, vaikka vähän överiin asti kaikki toimiikin sähköllä. Ehkä 5-10 vuoden päästä laatu alkaa olla hintaa vastaavalla tasolla. Sitten voin itsekin harkita. Nyt ajan mieluummin saman hintaisella Porschella.
M27
No minä olen nainen ja tykkään teslan ulkonäöstä... toki ympäristöasiat ovat myös tärkeitä. Jos olisi 100 tonnia ylimääräistä autoon niin varmaan ostaisin juuri teslan enkä jotain muuta.
Mun mielestä tuo on hypetetty etupäässä jossain teekkarien ja insinöörien porukoissa, kovin miesvaltaisia ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
onko olemassa naisia, jotka tietäisivät teslan olemassaolosta?
Juuri tätä aioin sanoa.
Minä olen nainen ja ihailen teslaa, koska teslalla on niin hieno logo ja autot on muotoiltu niin tyylikkäästi, hienot logot on harvinaisia. Sähkö- ja ekojutuista en tiedä mitään kun en omista edes korttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä aioin sanoa.
Olen jo 4 vuotta sitten istunut Teslan kyydissä. Ja ihan nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Tesla on isommassa mittakaavassa sama kuin Fisker Karma oli taannoin, eräänlainen eko"tiedostavaisten" imagojuttu. Isäni osti tuon Model X:n ja hintaan nähden laatu on kyllä huono. Ei yllä edes korealaisiin viimeistelyssä. Tykkään kyllä tekniikasta, vaikka vähän överiin asti kaikki toimiikin sähköllä. Ehkä 5-10 vuoden päästä laatu alkaa olla hintaa vastaavalla tasolla. Sitten voin itsekin harkita. Nyt ajan mieluummin saman hintaisella Porschella.
M27
Juuri tätä tarkoitan. Teslan kalleimpien mallien hinta koostuu tällä hetkellä hurjasta määrästä insinöörityötä, jonka ovat joutuneet tekemään kun puhtaalta pöydältä on lähdetty. Rahalle ei itse tuotteessa saa vastinetta, joten imagosta siinä täytyy maksaa. Ympäristön kannalta moni pääsisi melkein samaan hybridiautolla, ja siinä saisi ihan eri tason viimeistelyn autoon pienemmällä rahalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi? Tarviiko olla mulkku että voi olla kiinnostunut autoista? Näköjään.
eipä teida kovin laadukkaista sähköteslat olla , 5v jos kestää osat.ja sittekun sähköt kaput niin millä liikut. melko urveloa hakea statusta jollain hypetekniikalla
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo on hypetetty etupäässä jossain teekkarien ja insinöörien porukoissa, kovin miesvaltaisia ne ovat.
Siinä se ero onkin, että kun insinöörit ylistävät Teslaa, se johtuu heidän teknillistieteellisestä taustastaan. Vähän kuin av-mamma alkaisi kehua jotain todella kallista viiniä vain sen takia, että arvostetuimmat viininmaistajat sitä ylistävät. Ei se Teslan ja kalliin viinin fanittaminen naisista mitään asiantuntijoita tee.
Ap
Tesla on ainoa auto, jolla mies voi yhtä aikaa viestiä olevansa vastuuntuntoinen ja rikas. Yksikään polttomoottoriauto ei tähän imagotemppuun pysty.
Pidän Teslaa hienona autona, koska se on tulevaisuuden auto. Kulkee sähköllä (joo, ongelmallista sekin) ja ajaa itsestään. Bisnes tulee kasvamaan nopeasti eli siinä joku iski oikeaan markkinarakoon.
En tunne naisia, jotka ihailevat Tesloja, mutta luonnontieteistä väitelleitä miehiä kyllä. Ovathan ne omalla alallaan teknistä kärkeä.