Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pitävät Teslaa jonain hienona autona?

Vierailija
30.08.2017 |

Johtuuko se hienosta brändistä, joka assosioidaan "parempaan porukkaan", ja sitten naiset kuvittelevat itsekin olevansa hieman parempia, kun ovat muka mieltyneitä noihin muutaman sadan kilsan säteellä operoiviin sähköhöpötyksiin?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuuko se hienosta brändistä, joka assosioidaan "parempaan porukkaan", ja sitten naiset kuvittelevat itsekin olevansa hieman parempia, kun ovat muka mieltyneitä noihin muutaman sadan kilsan säteellä operoiviin sähköhöpötyksiin?

Minun kokemukseni mukaan nimenomaan miehet hinkuvat Teslaa, naisia se ei kiinnosta. En ymmärrä mistä sä väitteesi repäiset.

Vierailija
42/49 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullinen käyttää, mutta toisaalta ostohinta on kova. Jos tyytyy sadantonnin Teslan sijaan esim. n. viidenkymmenentonnin E-Mersuun, niin sillä hintojen erotuksella ostaa polttoainetta loppuiäkseen ja todennäköisesti saa paremman ja toimintavarmemman auton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tesla on kyllä mun makuun liian öky. Prius on meidän perheelle sopiva haave.

Mies teki muhun vaikutuksen ihan sillä, että lahjoitti (ja lahjoittaa) Unicefille joka kuukausi. Biologinen kello alkoi suorastaan päristä siitä tietoisuudesta, että miestä kiinnostaa muidenkin maiden lasten hyvinvointi. Eikä autot.

Vierailija
44/49 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo on hypetetty etupäässä jossain teekkarien ja insinöörien porukoissa, kovin miesvaltaisia ne ovat.

Siinä se ero onkin, että kun insinöörit ylistävät Teslaa, se johtuu heidän teknillistieteellisestä taustastaan. Vähän kuin av-mamma alkaisi kehua jotain todella kallista viiniä vain sen takia, että arvostetuimmat viininmaistajat sitä ylistävät. Ei se Teslan ja kalliin viinin fanittaminen naisista mitään asiantuntijoita tee.

Ap

Mua kiinnostaa Teslan autoa enemmän ne kattotiilet. Lisäksi tunnen viinit enkä tykkää  mistään  tai osta mitään vain siksi että joku muu sitä ylistää vaan haluan itse ottaa selvää ja kokeilla.Mulla ei tiedossa yhtään  miespuolista jota pitäisin auktoriteettinä.

Sulla on kovin suppea käsitys täällä palstailevista naisista, mikä  kertoo sinusta enemmän kuin  muista täällä oletettavasti palstailevista.

Vierailija
45/49 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi kun se maksaa 100k€.

En laittaisi autoon tuota summaa. Mieluummin osakkeisiin. Ne ovat assets, eivät liability kuten Tesla.

Sijoittava nainen

Vierailija
46/49 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaista en ole kyllä ikinä kuullut.

Kyseessä on muotoilultaan aika ruma sämpylä.

Vierailija
47/49 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on miehet jotka ihannoi Tesloja. Nuoret miehet. Niihin AP ei taida kuulua

Paskapuhetta.

Et taida itse olla mies ensinkään. Äläpä tuppaa ajatuksia miesten päihin.

miehet tykkäävät moottorin äänistä ja niitähän ei Teslasta lähde.

Vierailija
48/49 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoista upein! Muotoilu mahtava, the auto :)

Vierailija
49/49 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoista upein! Muotoilu mahtava, the auto :)

Sisältä on yhtä mukava kuin Toyota Corolla.