Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miten ihastuneet pystyvät välttelemään ihastustaan

Vierailija
29.08.2017 |

Olen ihastunut työkaveriini ja kuvittelin hänenkin olevan minuun. Kun mietin asiaa tarkemmin, niin ymmärsin, että se olen lähestulkoon aina minä, joka laittaa viestiä tai hakeutuu seuraan. No, lopetin sitten sen reilu viikko sitten ja olen siitä lähtien vältellyt tätä miestä, jotta pääsisin tunteistani eroon. Olen kuitenkin törmännyt tähän mieheen päivittäin sattumalta kahvihuoneessa tai käytävällä useamman kerran päivän aikana, mikä on todella ärsyttävää. En haluaisi olla tämän miehen kanssa missään tekemisissä. Mies on yrittänyt kerran jutella käytävällä, muuten olemme vaan moikanneet. Mitään viestiä hän ei ole oma-aloitteisesti laittanut eikä muutenkaan ole tullut kun kerran käymään työpisteelläni yhden työasian puitteissa (jonka olisi kyllä voinut hoitaa myös sähköpostilla).
Takokaa järkeä päähäni ja sanokaa, että mies kyllä hakeutuisi seuraani ja pyytäisi lounaalle yms., jos olisi minuun ihastunut. Hän on kyllä paljon ujompi kun minä, mutta silti.
Kauankohan tunteiden sammumisessa kestää, en jaksaisi tällaista välttelyä kovin kauaa..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tismalleen sama juttu. Yritän vaan unohtaa koko miehen, koska ei selkeästi ole yhtä kiinnostunut kuin minä hänestä. Minkäs teet.

Vierailija
2/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni punastumispelko aika hyvä syy vältellä. Ja se että kammoan jos meillä ei olekaan mitään puhuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni punastumispelko aika hyvä syy vältellä. Ja se että kammoan jos meillä ei olekaan mitään puhuttavaa.

Mutta etkö sitten ikävöi jatkuvasti? Musta tää jatkuva ikävä on raastavaa..

Ap

Vierailija
4/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välttelen aina ihastuksiani. Ihan aina.

Vierailija
5/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus ei oo samassa työpaikassa. Joten vältyn häneltä kun en mene hänen työpaikkaan. Kun joudun menemään en huomioi koko ihmistä mitenkään. Tietenkin tervehdin. Tietenkin se sattuu minuun mutta mitä muutakaan voin?

Ja kotona peitonalla taas voin kuvitella vaikka mitä hänestä, ei hän sinne tule eikä sieltä näy tunteeni. Ja vaikka välttelevästi toiminkin silti pienenpieni toive vastakaiusta pyörii mielessä.

Vierailija
6/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tottuu

Vierailija
7/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina jännittää ihastukseni niin paljon että välttelen häntä tai yritän olla hänen lähellään kuin en piittaisi hänestä ollenkaan.

Vierailija
8/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää kun kuvittelen että työkaveri ois kiinnostunut mutta kun mitään ei tapahdu niin tilanne on tosi outo.

Vierailija
9/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta etkö sitten ikävöi jatkuvasti? Musta tää jatkuva ikävä on raastavaa..

Ap

Kyllä häntä näen päivittäin kun työskennellään samassa yksikössä. Porukassa on helpompi olla kuin kahdestaan. Enkä esim hakeudu hänen seuraansa.

Vierailija
10/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas ärsyttää kun kuvittelen että työkaveri ois kiinnostunut mutta kun mitään ei tapahdu niin tilanne on tosi outo.

Just sama tilanne meillä oli muutaman kuukauden. Mutta sitten kyllästyin odottamaan miehen aktiivisuutta. Ja samalla ymmärsin, että ehkä olinkin vaan kuvitellut kaiken.

Ap

Vierailija
11/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttely on ihan helppoa kun on välimatkaa 500 kilometriä. Mutta silti unohtaminen on todella vaikeaa. Tammikuulla viimeksi nähtiin ja yritin unohtaa. Noin kuukausi sitten mies laittoi viestiä ja koko pakka levisi taas käsiin.. 

Vierailija
12/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan tai ehdota treffejä niin saat tietää onko hän ihastunut sinuun.

Jotkut miehet ei vaan ikinä laita viestiä eka mutta odottaa kyllä viestiä.

Vierailija
13/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Mun tietääkseni kiinnostunut mies kyllä laittaa viestiä, jos on siis ihan oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
14/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ihastus vaan kehiin.

Vierailija
15/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ihastumista ei voi hyväksyä ja olla tekemättä asialle mitään? Minun mielestäni helpointa. Tulee niitä uusia ihastuksia silti, jos vain tapaa tarpeeksi ihmisiä.

Vierailija
16/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ollut niin tyrkyllä, että siihen olisi ollut helppo tarttua vaikka olisi kuinka ameeba.

Vierailija
17/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin? Mun tietääkseni kiinnostunut mies kyllä laittaa viestiä, jos on siis ihan oikeasti kiinnostunut.

Kaikki miehet eivät ole aloitteellisia. Voi hyvinkin olla kiinnostunut, mutta arka näissä asioissa, vaikkei muuten arka olisikaan.

Vierailija
18/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ihastunut yhteen mieheen jolle soittelin ja viestittelin ja aina se olin minä joka ehdotti tapaamista.

Lopulta kyllästyin kun hän ei ikinä tehnyt aloitetta ja lopetin viestittelyn.

Jälkeenpäin hän ihmetteli että miksi lopetin. Että hän olisi halunnut jatkaa kanssani.

Hän jopa odotti enemmän viestejä kun enkehdannut viestitellä kokoaikaa.

Jos olisin tämän tiennyt niin ei tiedä vaikka oltais yhdessä vielä.

Vierailija
19/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran ihastunut yhteen mieheen jolle soittelin ja viestittelin ja aina se olin minä joka ehdotti tapaamista.

Lopulta kyllästyin kun hän ei ikinä tehnyt aloitetta ja lopetin viestittelyn.

Jälkeenpäin hän ihmetteli että miksi lopetin. Että hän olisi halunnut jatkaa kanssani.

Hän jopa odotti enemmän viestejä kun enkehdannut viestitellä kokoaikaa.

Jos olisin tämän tiennyt niin ei tiedä vaikka oltais yhdessä vielä.

Sanoo toista mutta tekee toista.

Vierailija
20/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taas sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi