Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miten ihastuneet pystyvät välttelemään ihastustaan

Vierailija
29.08.2017 |

Olen ihastunut työkaveriini ja kuvittelin hänenkin olevan minuun. Kun mietin asiaa tarkemmin, niin ymmärsin, että se olen lähestulkoon aina minä, joka laittaa viestiä tai hakeutuu seuraan. No, lopetin sitten sen reilu viikko sitten ja olen siitä lähtien vältellyt tätä miestä, jotta pääsisin tunteistani eroon. Olen kuitenkin törmännyt tähän mieheen päivittäin sattumalta kahvihuoneessa tai käytävällä useamman kerran päivän aikana, mikä on todella ärsyttävää. En haluaisi olla tämän miehen kanssa missään tekemisissä. Mies on yrittänyt kerran jutella käytävällä, muuten olemme vaan moikanneet. Mitään viestiä hän ei ole oma-aloitteisesti laittanut eikä muutenkaan ole tullut kun kerran käymään työpisteelläni yhden työasian puitteissa (jonka olisi kyllä voinut hoitaa myös sähköpostilla).
Takokaa järkeä päähäni ja sanokaa, että mies kyllä hakeutuisi seuraani ja pyytäisi lounaalle yms., jos olisi minuun ihastunut. Hän on kyllä paljon ujompi kun minä, mutta silti.
Kauankohan tunteiden sammumisessa kestää, en jaksaisi tällaista välttelyä kovin kauaa..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan tai ehdota treffejä niin saat tietää onko hän ihastunut sinuun.

Jotkut miehet ei vaan ikinä laita viestiä eka mutta odottaa kyllä viestiä.

Onko näin? Mun tietääkseni kiinnostunut mies kyllä laittaa viestiä, jos on siis ihan oikeasti kiinnostunut.

Kaikki miehet eivät ole aloitteellisia. Voi hyvinkin olla kiinnostunut, mutta arka näissä asioissa, vaikkei muuten arka olisikaan.

Esim. varattu mies voi käyttäytyä näin.

Vierailija
22/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä pitää yhteyttä jos on vakavasti kiinnostunut. Aloitekyvytön mies on muutenkin niin turnoff ettei tosikaan. Yksi tällainen aloitekyvytön väitti olleensa minuun ihastunut mutta teot antoivat ymmärtää ihan muuta. Tajusin myöhemmin että hän ei ollut varma tunteistaan mutta halusi pitää minua "hollilla".

Älkää naiset langetko tällaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran ihastunut yhteen mieheen jolle soittelin ja viestittelin ja aina se olin minä joka ehdotti tapaamista.

Lopulta kyllästyin kun hän ei ikinä tehnyt aloitetta ja lopetin viestittelyn.

Jälkeenpäin hän ihmetteli että miksi lopetin. Että hän olisi halunnut jatkaa kanssani.

Hän jopa odotti enemmän viestejä kun enkehdannut viestitellä kokoaikaa.

Jos olisin tämän tiennyt niin ei tiedä vaikka oltais yhdessä vielä.

No huh huh. Melkoinen tapaus tuo mies. Miten voit edes miettiä että "ei tiedä vaikka oltais yhdessä vielä". Joko se mies halusi pitää sinut lähellä siltä varalta ettei parempaa löydykään tai jos oli oikeasti kiinnostunut, hänessä oli jotain pahasti vialla. Uskokaa pois että rakkaus yksistään ei riitä, se pitää näkyä myös teoissa.

Vierailija
24/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hölmöä pitää ihastusta rakkauden sokaisemana mutta vain saamattomana tai kehittää mielessään liuta muita syitä miksei tämä "oikeasti rakastunut" henkilö lähesty.

Jos on itse ollut tyrkyllä ja toinen ei tartu siihen niin unohtakaa! Hän Ei Ole Kiinnostunut! Okei, voi olla imarreltu tms mutta ei halua sinua erityisesti. Tunteet eivät ole molemminpuoliset!

Jättäkää hänet rauhaan!

Kuten ap sanoikin se on vaikeaa, mutta aina ei voi onnistaa näissä.

Vierailija
25/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla kiinnostunut, mutta ei niin ihastunut, että tekisi aloitteen. Itse olen niin hidas emotionaalisesti, että luultavasti tarvitsisin pidempää yhdessäoloa ja tiedon toisen tunteista ihastuakseni. Voisi olla parasta ilmaista kiinnostus verbaalisesti. Eivät miehet tajua hienovaraista vihjailua ja katseita varsinkaan, jos tietävät jotain flirttailuharrastajien toimintamalleista.

Vierailija
26/26 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan tai ehdota treffejä niin saat tietää onko hän ihastunut sinuun.

Jotkut miehet ei vaan ikinä laita viestiä eka mutta odottaa kyllä viestiä.

Tämäkin mies vaikuttaa siltä, että hän kuitenkin tykkäisi minun viesteistäni, kun vastaa melkein heti ja käyttää kanssani hymiöitä (toisin kun muiden kanssa) yms..Ja meidän on vähän vaikeaa käydä toistemme työpisteillä tekemässä tikusta asiaa, kun muut työkaverit alkaisivat tosi nopeasti ihmettelemään sitä.. Kysyin häntä kerran lounaalle ja hän lähti, mutta sen jälkeen hän ei ole kuitenkaan kertaakaan pyytänyt minua.

Ap