Millöhän rahalla esim. Pia Lamberg rahoittaa elämänsä?
Muutti nuorena Nurmeksesta Los Angelesiin. Ei mitään koulutusta eikä siellä sosiaalitukia maksella. Tuskin mallintöitä kuitenkaan niin paljoa on. En vaan ymmärrä tätä yhtälää, millä kaikki luksuselämä rahoitetaan? Tai Sara Sieppi? Tai Sofia Berlörf?
Itse käyn palkkatyössä eikä olisi varaa monen tuhannen euron merkkilaukkuihin. Eikä velaksi voi elää montaa vuotta.
Kommentit (57)
Just katoin yökylässä jakson jossa veitola oli pian luona losissa. Pelkkä vuokra on siellä kuukaudessa 4000$
Miksiköhän tuohon yökylässä mainokseen oli otettu se kohtaus, jossa Pia kertoo, miten hänellä on ollut paljon miehiä, jotka vielä eron jälkeenkin haluavat hänet takaisin? Omituinen pätkä.
Tasaisesti näyttää olevan töitä ja aika pian pääsi niihin käsiksi. Ohjelmassa kontaktit kehuivat häntä pedantiksi ja miellyttäväksi.
Piude istuu pankin päällä.
Senkun asettaa tavaralle hinnan ja ryhtyy tienaamaan.
Mitähän töitä tekee? Mallin? Onko kuvia alan muotilehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Oli juuri pokaalityttönä Grammyissä. Eli vähän kaikenlaisia luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän suunnilleen joka lehdessä ole joku mainos, jossa on nuori nainen kuvassa myymässä jotain? Ei se mitään muotialan lehteä tarvitse olla. Mutta jos haluat etsiä kuvia missä juuri Pia voisi olla, niin varmasti ihan mistä tahansa naistenlehdestä, voisi löytyä. Mutta kyllä noita naiskalojen kuvia saattaa varmasti löytyä jopa jostain kalastus tai metsästyslehdestä.
Viimeisin tietämäni täysivarma bongaus on siinä mersun superbowl mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut juuri Pia joka meni rikkaisiin naimisiin siellä jenkeissä?
Ei ollut vaan joskus takavuosina ollut missi Maarit Leso ja hänellä juutalainen lakimies, Maaritkin jo nähnyt parhaat päivänsä ulkoisesti on yli 60 vee. Mies oli myös Reuterin pääjohtaja jossain vaiheessa. Sitä ennen seukkas missilääkärin kanssa.
Piahan varmasti tekee suurimmaksi osaksi sellaisia töitä, esim. mainoksia jotka eivät täällä Suomessa edes näy. Tuossa yökylä-jaksossa esim. he kävivät Marian kanssa jonkin vaatevalmistajan tiloissa, jolle Pia toimi mallina ja sekin oli joku, jota Suomessa ei edes myydä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Pia Pakarinen vaikuttaa suht jalat maassa olevalta, eikä elä mitään luksuselämää. Tekee mallin töitä ja on tosissaan saanut itseään jonkun verran lyötyä läpi. On luonnollisen kaunis.
Sitten Sara Sieppi, hänellähän on ulosotossa velkaa järkyttävä summa, siitä on ollut uutisissa.
Sofia Belöörf sen sijaan. Juu en tiedä. Kamala muovinen ankka, niin ei kiinnosta muutenkaan. Ihan pyrkyri.
Pia Lamberg vaikuttaisi semmoiselta naiselta, joka on luonut määrätietoisesti mallin uraa ja pitänyt itsensä fyysisesti ja psyykkisesti kunnossa. Häntä ei ole sen kummemmin leikelty eikä hän ole sortunut turhiin somekohuihin jollei semmoiseksi lasketa hänen "onnittelukuvaa" Suomen nuorille kiekkoleijonille, mutta oli vain harmiton ja positiivinen ele.
On kai Pia sentään yo mutta ei taida olla ammattia johon koulutus. Maria on mennyt Losiin ottamaan selvää Pian elämästä. Eli jotain mallin hommia. Ikää tulee niin kantsis kouluttautua.
Vierailija kirjoitti:
Ei Pia mikään Maisa "nolo" Torppa ole, vaan on oikeasti menestynyt siinä mitä tekee.
Maisahan on lähihoitaja. Asuu omakotitalossa Rakkaansa kanssa ja hieno huvila oliko se Mäntyharjulla. Maisallahan on hyvin asiat.
Mikä tää sukunimen vaihto oli? Liittyikö siihen jotain, vaiko vaan, että helpompi lausua ulkomailla?
Pia ui mun sydämeen silloin, kun oli vuosia sitten Neljän tähden illallisessa. Omana päivänään kävi shoppailemassa sellainen lasten kruunu/tiara päässä. Musta se oli mahtavaa heittäytymistä. Oli siinä paljon muitakin hyviä juttuja, mutta toi oli sellainen, että VAU mikä missi. Ei ota itseään liian vakavasti.
Olen fani ja kaikkea hyvää Pialle sinne maailmalle.
Nurmeslainenkin voi pärjätä mallina, jos ei tosiaan jää pyöriin nurmeksen abc:lle. Itäsuomessa on todella kauniita naisia ja varmasti LA:ssa riittää keikkaa tuon näköiselle, jos on vielä ahkera hakeen keikkoja ja ystävällinen ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää sukunimen vaihto oli? Liittyikö siihen jotain, vaiko vaan, että helpompi lausua ulkomailla?
Pia ui mun sydämeen silloin, kun oli vuosia sitten Neljän tähden illallisessa. Omana päivänään kävi shoppailemassa sellainen lasten kruunu/tiara päässä. Musta se oli mahtavaa heittäytymistä. Oli siinä paljon muitakin hyviä juttuja, mutta toi oli sellainen, että VAU mikä missi. Ei ota itseään liian vakavasti.
MInun tietääksi Lamberg on hänen äitinsä tyttönimi, ja onhan se varmaankin helpompi lausua monelle ulkomaalaiselle kuin Pa-ka-ri-nen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInun tietääksi Lamberg on hänen äitinsä tyttönimi, ja onhan se varmaankin helpompi lausua monelle ulkomaalaiselle kuin Pa-ka-ri-nen.
Kiitos. Onhan se noinkin, että on helmpompi lausua. Tuo tyttönimi asia on mennyt ohi.
Pia myös näytteli siinä Baywatch -tyylisessä sarjassa!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/video-pia-lambergilla-kuuma-rooli-j…
Pia on juukalainen, ei Nurmeksesta. Smura oli Nurmeksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä veto uran kannalta tuo nimen muuttaminen.
Kuinkas menestynyt sinä olet? Vai oletko yhtä "nolo" kuin Maisa joka on kaunis hoikka ja yhdessä menestyneen rikkaan miehen kanssa? No?