Kannabis lailliseksi
Alkoholi tappaa tuhansia ihmisiä suomessa vuodessa. Suurinosa henkirikoksista tapahtuu alkoholin vaikutusalaisena ja tapaturmia kuten auto-onnettomuuksissa on monesti alkoholi osana. Kannabis ei tapa ketään ja toisinkun joskus on väitetty niin esimerkiksi kannabis ei aiheuta skitsofreniaa vaan voi laukaista jos sille on alttiutta. Mutta niinhän tavallaa mikä tahansa muukin tekijä voi laukaista kuten tressi skitsofrenian jos siis alttiutta. Itse en tiedä ketään joka olisi seonnut pelkästä pilvestä toki minullekin joskus ahdistus tai lievää paniikkia tullut pilveä poltettuani liikaa ja ollut ilmeisen suuri thc pitoisuus. Mutta pääosin vain myönteisiä kokemuksia pilvestä. On jotenkin naurettavaa että suomessa on rikollista polttaa pilveä mutta perjantaina on ihan ok suomessa käydä se kossupullo alkosta hakea sekä örveltää baarissa. Kännääminen on suomessa sosiaalisesti hyväksyttävää ja jos ei juo sellaista pidetään jo outona. Minusta mitkään kieltolait ei toimi ja aion jatkossakin poltella pilveä sanoi laki siihen mitä tahansa. Toivottavasti tämä luonnontuote saataisiin lailliseksi ja ihmisillä olisi muutakin vaihtoehtoja kun se dokaaminen.
Kommentit (15)
Pössyttele ihan rauhassa vaan, ei minua haittaa, kunhan käytät siihen omia rahojasi, etkä yhteiskunnan tukia.
Hajoile nyt siihen että lailliseksi ei tule.
:):):)
Mitä väliä? Saa sitä laittomastikin.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisen rikollinen ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
Miks sen pitäs olla laillista?
Vierailija kirjoitti:
Pössyttele ihan rauhassa vaan, ei minua haittaa, kunhan käytät siihen omia rahojasi, etkä yhteiskunnan tukia.
Mitenkäs se sua haittaa jos joku käyttää tukensa pilveen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Mihinkä ne tuet pitäisi käyttää kaljaanko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. Mihinkä ne tuet pitäisi käyttää kaljaanko?
Jos ajattelee yhteiskunnallista hyötyä, olisi se itse asiassa järkevämpää, koska siitä menee verot. Mutta tilanne on toki itseaiheutettu typerällä päihteiden kieltolailla, joten ei siitä tarvitse välittää.
Vierailija kirjoitti:
Laittomuus aiheuttaa sosiaalisia ongelmia. Jos jäät esim kiinni saat huumemerkkinän ja näin ollen moniin työpaikkoihin ei pääse.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se joo tänne takapajulaan kuten suomi tule lailliseksi vasta kun se on laillistettu euroopassa suurimmassa osassa maita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksajien pitää siis rahoittaa jonkun päihteiden käyttö? Tukia pitää siis pienentää? Tai Tai siirtyä ruoka- ja vaatekuponkeihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronmaksajien pitää siis rahoittaa jonkun päihteiden käyttö? Tukia pitää siis pienentää? Tai Tai siirtyä ruoka- ja vaatekuponkeihin?
Ne rahoittaa sen joka tapauksessa, on se laillista tai laitonta. Lasku on vaan huomattamasti kalliimpi kun päihteet ovat laittomia.
Monissa euroopan maissa jo kannabiksen käytöstä ei rangaista joten suunta on oikea euroopassa. Yhdysvalloissa se taitaa olla jo useissa osavaltioissa laillista.
Vierailija kirjoitti:
Monissa euroopan maissa jo kannabiksen käytöstä ei rangaista joten suunta on oikea euroopassa. Yhdysvalloissa se taitaa olla jo useissa osavaltioissa laillista.
Ei Suomessakaan käytöstä enää rangaista.
Jo ensimmäinen kannabis piikki tappaa. Juokaamme siis kossua.