Millöhän rahalla esim. Pia Lamberg rahoittaa elämänsä?
Muutti nuorena Nurmeksesta Los Angelesiin. Ei mitään koulutusta eikä siellä sosiaalitukia maksella. Tuskin mallintöitä kuitenkaan niin paljoa on. En vaan ymmärrä tätä yhtälää, millä kaikki luksuselämä rahoitetaan? Tai Sara Sieppi? Tai Sofia Berlörf?
Itse käyn palkkatyössä eikä olisi varaa monen tuhannen euron merkkilaukkuihin. Eikä velaksi voi elää montaa vuotta.
Kommentit (57)
No ei hän ainakaan aluksi sitä ollut. Los Angelesissa on kova kilpailu ja tuollaisia kuin Pia on joka toinen kaduntallaaja. Vuokrat on vielä ihan eri luokkaa kuin Helsingissä.
Niin että huoraaminen on ainoa vaihtoehto? Senhän sä halusit kuulla?
Eiköhän niillä mallintöillä ja näyttelijän hommilla saa juustoa leivän päälle.
Ei pia lesoile millään merkkikamoilla. Kenties elää vaatimattomasti ja poikaystävän kanssa asumiskulut puoliksi.
Ei Pia elä todellakaan samanlaista "luksus"elämää kuin nämä muut mainitut, ei leveile tuhansien eurojen laukuilla tai takeilla instassa. Käsittääkseni on tehnyt paljon töitä ja rakentanut verkostoja päästäkseen tuohon tilanteeseen, ja se Superbowl-mainos johon pääsi auttoi varmasti todella paljon. En sanoisi tähdeksi mutta varmasti elättää itsensä oikein hyvin malli- ja mainoskuvauksilla.
Mielestäni Pia Pakarinen vaikuttaa suht jalat maassa olevalta, eikä elä mitään luksuselämää. Tekee mallin töitä ja on tosissaan saanut itseään jonkun verran lyötyä läpi. On luonnollisen kaunis.
Sitten Sara Sieppi, hänellähän on ulosotossa velkaa järkyttävä summa, siitä on ollut uutisissa.
Sofia Belöörf sen sijaan. Juu en tiedä. Kamala muovinen ankka, niin ei kiinnosta muutenkaan. Ihan pyrkyri.
Pia on ehkä malli, mutta ei kyllä mitenkään tunnettu. Ne vähäpukeiset kuvat joita on ollut lehdissä , ei tuo oikeita mallin töitä. Joitain hän tekee,koska ilmeisesti hänellä on työlupa. Onko varsinainen työ esim.tarjoilija.
LAssa yhen päivän mallintöistä saa helposti tonnin. Ja jos kuva on mainoskuva, varmaan enemmänkin. Taitaa tehdä muutamana päivänä viikossa pitkän päivän ja sillä elää helposti.
Eikö se ollut juuri Pia joka meni rikkaisiin naimisiin siellä jenkeissä?
Piahan on ihan selvä tapaus. Mies hyväpalkkaisessa työssä. Itse käy töissä. Ei mitään huippukeikkoja, mutta keikkoja riittää.
Kyllä Pia varmasti hyvin rahaa tahkoo. Nimenomaan noista kaupallista mallien duuneista se iso raha tulee, pienen pieni osa muotimalleista lyö rahoiksi. En ihmettelisi vaikka kuukaudessa tienaisi vähintään 5k-10k. Ja hänhän seurustelee jonkun liikemiehen kanssa, tuskin on mikään persaukinen ukko. Jenkeissä mies kyllä kustantaa ravintolat ja muut elämiset.
Muistakaa että pialla on työluvat yms, joita ei ihan tyhjästä nyhjästä.
Mikset ap kehtaa suoraan sanoa mitä vihjailet? Kalastelet vain muilta jotain h***a-kommentteja.
Ei Pia mikään Maisa "nolo" Torppa ole, vaan on oikeasti menestynyt siinä mitä tekee.
Itsekin ihmettelen. Harmittaa olla väärään aikaan syntynyt, Itse täytin 18v. 2003 olin kaunis jne. myös instragramin mittapuulla. Harmittaa valinnat sen jälkeen, pieni paikkakunta, vähän tietoa:|
Siskoni on saanut kansalaisuuden ja on amerikkalaisen kanssa naimisissa.
Itse olin vähän aikaa työtön, joten siskoni pyysi minua heille AU pairiksi.
Siskoni on kotiäiti, eli halusi tulen vaan heille asustelemaan.
La on niin täynnä latinoa, sieltä oli tosi helppo saada töitä ilman työlupaa.
Olen joskus vuonna nakki ja kirves käynyt jonkun jumppa ja personal trainerin tutkinnon Lohjan urheiluopistosta, eli tosi arvostettu koulutus, kyllä.
Kyllä, kilpailu on kovaa, mutta jos saat yhden hyvän asiakkaan, saat äkkiä lisää.
Sain kuukaudessa kalenterin täyteen niin, että minulla oli 2 asiakaskäyntiä per pv ja 5 pv viikossa, ma-pe.
Veloitin 500 usd kerta. Mitään muuta ei tarvinnut olla kun vaaleat hiukset, hyvä kroppa ja hyvä englanti. Ja se helkkarin tutkinto.
Asuin vuoden siskolla, sain tienattua omaisuuden ja lähdin kotiin. Pinnallisuus on joku mihin ei vaan totu niissä piireissä ja kaikkea saa, kun on rahaa ja piirit ovat pienet. Isot kihot juttelivat mitä vaan vieressä ja piti olla, ettei kuule.
Erityisesti tämä eriarvoisuus. Jumppaopena olin saman arvoinen kuin kuka muu heidän työntekijä ja palkattu työvoima oli aina alempaa kastia.
Viikonloppuisin sitten deittailin ja puhelinnroita annettiin liikennevaloissa , kahvilan jonossa, missä vaan.
Kaikki tuli vain ulkonäön vuoksi ja miehistä oli kiva ottaa kuva itsestään ja vaaleahiuksisesta personal trainerista.
Siihen maailmaan jos vaan menee, on helppoa. Kun jonkun ylemmän statuksen saavuttaa, ylläpitäminen ei ole helppoa, poikaystävä auttaa.
Pia on oikeasti saanut kelpo mallikeikkoja. Eikä elä mitään ökyluksuselämää. Mieskin on vissiin varakas. Ihan eri meno kuin Bölörffillä.
Noin kaunis nainen saa varmasti hyvät rahat mallikeikoista. Losissa halutut mallit tienaa ihan eri summia kuin Suomessa.
Ho hoijaa, Lamberg on kyllä jo pieni tähti Los Angelesissa. Saa keikkoja jo ilman kilpailua, moni buukkaa sen suoraan.
Toki voitte puhua pahaa, mutta hän on onnistunut ja menestynyt Usassa.