Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Jouluntähtöset viikko 14***

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladie: meillä kävi virpojia tossa muutamaan otteeseen. Vai on se flunssa iskenyt suhunkin. Tosi kurjaa. Tää tuntuu olevan joku vuosisadan rasittavin flunssa. Jatkuvaa aivastelua ja tukkosuutta. Varmaan on lämpöäkin vähän. Ja noi repäisykivut tosiaan on kovia.

Onko kaikki muut hävinneet muille keskustelu palstoille? Mä käyn kyllä kirjottelemassa tuolla vauvapalstallakin, mutta tää on jotenkin helpoin käyttää.Eri nimmarilla tosin siellä olen, kun tämä sattui olemaan jo varattu. Mä en paljon muuta jaksa kun roikkua netissä välillä ja sängyssä maata. Mulla tuntuu olevan hiivatulehduskin sitten ihan tähän heti alkuun:( Täytyy mennä tästä jotain syömään. On tullut mässäiltyä ihan liikaa kaikkia herkkuja. Pitäis vähän alkaa taas kattoo, mitä suuhunsa pistää. Oon ihan tarpeeks tuhdissa kunnossa jo nyt:)

Vierailija
82/84 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marrasmamma: Joo toi Ilmalaiva päivittelee tota meidän esittelypinoa.

Toivottavasti tämä raskaus menee sulla hyvin. Mulla on sama pelko. Tosin enemmän mua pelottaa, että on kohdunulkoinen kun mulla on tasan vuosi sitten sellanen. Jospa nyt kuitenkin onni olis myötä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiikos vielä joulukuisten sekaan? Uskomatonta, mutta totta...Kolmen ja puolen vuoden yritykset näyttäisi tuottaneen tulosta, vaikka hiljalleen jo toivosta aloimmekin luopua. 4-vuotias tytär meillä jo onkin, vielä en ole uskaltanut hänelle kertoa, salaisuus ei enää olisi salaisuus sen jälkeen!!! Kovasti onkin tytär sisarusta toivonut!

Oireita on ollut jo mukavasti, vaikka ensimmäisellä kerralla en muista olleen minkäänlaisia. Kaikki haisee jotenkin kummallisen pahalle, mitään ei tee mieli, rinnat on kuin kivet, pissittää, nipistelee jne. Osa tietenkin saattaa olla vilkasta mielikuvitustakin!

Kovasti toivon, että tästä saadaan vielä käärö syliin asti!

tupulainen rv 4+5 (?)

Vierailija
84/84 |
09.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladie:

" Onko teidän lapset käyneet virpomassa? Meillä ei ole käynyt ketään."

Meidän 4-vuotias tyttö kävi tänä vuonna ekaa kertaa virpomassa naapureita. On aika ujo tapaus, mutta kun vähän vanhempi naapurin tyttö pyysi, niin innostui lähtemään. Oli ne kyllä suloisia :-)

tupulainen:

" 4-vuotias tytär meillä jo onkin, vielä en ole uskaltanut hänelle kertoa, salaisuus ei enää olisi salaisuus sen jälkeen!!!"

Kuulostaa tutulta.. Toi salaisuuden pito ei ole 4-vuotiailla helppoa. Meidän typy juuri kertoi isälleen, että: " meillä on sulle synttärilahja, mut se on salaisuus. Se on levy ja on piilossa tuolla äidin vaatekaapissa.." ;-)

Hajut etoo muakin oikein urakalla. Just vein vasta puolittain täyden roskiksen ulos, kun se haisi niin kamalalta. Miehen mielestä ei haissut vielä yhtään..

Mä palelin ihan hirveesti koko viime viikon, tänään on varmaan eka päivä, ettei ole ihan järkyttävän kylmä. Sen sijaan on sit ollut ihan kunnolla pahaolo miltei koko päivän :-/

No, täytyypi toivoa, et huomenna ei ole näin pahis olo. Vaikea pitää töissä asiaa salassa, jos pitää laukata oksentamassa...

Caroline rv 6 + jotain..