Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniit ihmiset ei kestä, että minulla, rumalla, on komea mies?

Vierailija
29.08.2017 |

Miksi? Mies on todella komea. Pitkä, harteikas, hyvä luusto kasvoissa, hyvät hampaat, nätit silmät ja hymy.

Minä olen hiiri. Aika ruma, laiha, tyylitön, masentavan näköinen..

Saan ihmetteleviä katseita, ja olen kuullut ihan ääneen ihmettelyä miksi mies on valinnut minut. Olen kuullut miestenkin tätä ihmettelevän. Ja yksi miehen kaveri jaksaa ylistää missiä jonka kanssa mieheni oli yhdessä joskus.

Miksi? Ajattelevatko ihmiset, että olen kuuro? Vai saako rumille sanoa mitä haluaa...

Vaikka mieheni näyttää ulkoisesti hyvältä, ja pukeutuu hyvin, hän on kaikkea muuta kuin pinnallinen. Mies törmää sitten erilaisiin ennakkoluuloihin koskien luonnettaan...

Olisi kiva kuulla kauniiden kommentteja.. Miksi teitä niin ihmetyttää, että joku ihastuu luonteeseen?

Kommentit (146)

Vierailija
141/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paljon miettinyt tuota "harmaahiirulaisuutta". Suurimmalla osalla varsinkin naisista on todella vahva sosiaalinen tarve ehostaa itsensä. Moni varmaan myös oikeasti nauttii siitä, että näyttää kauniilta.

Sitten osa naisista on sellaisia, jotka eivät yhtään koe minkäänlaista laittautumista omaksi jutuksi. Mun mielestä se on ihan fine. Ärsyttävää siitä tulee silloin, jos harmaavarpuisuudesta yritetään tehdä jokin suuri tavoiteltava tila, joka kaikkien muiden pitäisi myös omaksua. Jotenkin tästä aloituksesta paistaa läpi sellainen provokaatio, jossa halutaan järkyttää ihmisiä sillä, että komea mies on ottanut taviksen kumppanikseen. Miksei niin voisi muka käydä? Harvinaistahan se on varmasti, koska miehet ovat vahvasti visuaalisia, mutta ei se tavatonta ole.

Vierailija
142/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin sen verran, että kauneus on loppujen lopuksi yleisempi ominaisuus kuin mahtava luonne. Kyllä minäkin mielummin menisin yhteen jonkun tosi mainion tyypin kanssa joka näyttää tavikselta, kuin kauniin henkilön kanssa jonlla on ns. tavis persoonallisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan yritä tehdä harmaudesta juttua. Koska tahansa vaihtaisin hiukseni, silmien värin, perseen ja monta muuta asiaa. Olisi ihanaa olla kaunis, tai ainakin kokea se.

En vaan osaa yrittää muuttua sellaiseksi, ilman että vaivaantuisin. Eikä rumasta tai keskivertoa epäviehättävämmästä vaan saa sellaista. Varsinkaan tällä luonteella. Ja jotenkin tästä tylsästä ulkonäöstä on myös tullut tietynlainen pakopaikka. Saan olla rauhassa, tai sain.

Kauniit ihmiset kokevat varmasti kateutta ja katseita, ja on todella ahdistavaa olla komean kanssa, kun kymmeneen vuoteen en ole ulkonäköäni tällä tavalla joutunut pohtimaan.

Varmasti, jos luen tämän 10 vuoden päästä, tajuan miten onnettoman lapsellinen olen ollut, mutta siksihän nämä palstat ovat. Anonyyminä on helppo avautua. Ja onhan täällä myös paljon ajatuksiani vahvistavia kommentteja. Hieman jostain tuli huono mielikin, ja pakollinen kyseenalaistaminen, onko kommentoija tosissaan.. Esimerksi, että joku ottaisi ruman kodinhoitajaksi, tai varman uskollisuuden takeeksi... yms. Kamalaa jos joku oikeasti ajattelee noin.

Ap

Vierailija
144/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei käsitä sitä, että kaikille ulkonäkö ei merkkaa ja että kauneus on katsojan silmissä.

Minä olen kuulemma todella kaunis ja tiedostan sen itsekkin. Mutta kun en ole pinnallinen (itseäni kohtaan ainoastaan kriittinen) olen ollut vaikka minkänäköisten miesten kanssa ja aina saanut kuulla siitä. Todella rasittavaa että toiset ihmiset etenki tuntemattomat kehtaa tulla kyselemään että miksi ihmeessä oon ton näkösen kanssa. Maksaako se sulle vai onko sillä iso kyrpä jne. juttuja. Inhottaa kumppanin puolesta jota todella sillä hetkellä rakastan ja pidän myös ulkosesti ihanana. En tiedä miksi mutta en näe ihmisiä rumana vaikka valtaosaston mielestä olisi.

Rehellisesti rumia on juuri sellaset horatsut ja naisia petiin kaatavat miehet. Hyi! Niitten ulkonäkö in suorastaan vastenmielinen ja luoltaan pois työntävä.

Vierailija
145/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sellaisten ulkonäkö on vastenmielinen joka on enemmistön mielestä komea jne.

Vierailija
146/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kauneudella tee mitään vanhana. Mieluumin hyväluontoinen mies kuin komea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän