Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniit ihmiset ei kestä, että minulla, rumalla, on komea mies?

Vierailija
29.08.2017 |

Miksi? Mies on todella komea. Pitkä, harteikas, hyvä luusto kasvoissa, hyvät hampaat, nätit silmät ja hymy.

Minä olen hiiri. Aika ruma, laiha, tyylitön, masentavan näköinen..

Saan ihmetteleviä katseita, ja olen kuullut ihan ääneen ihmettelyä miksi mies on valinnut minut. Olen kuullut miestenkin tätä ihmettelevän. Ja yksi miehen kaveri jaksaa ylistää missiä jonka kanssa mieheni oli yhdessä joskus.

Miksi? Ajattelevatko ihmiset, että olen kuuro? Vai saako rumille sanoa mitä haluaa...

Vaikka mieheni näyttää ulkoisesti hyvältä, ja pukeutuu hyvin, hän on kaikkea muuta kuin pinnallinen. Mies törmää sitten erilaisiin ennakkoluuloihin koskien luonnettaan...

Olisi kiva kuulla kauniiden kommentteja.. Miksi teitä niin ihmetyttää, että joku ihastuu luonteeseen?

Kommentit (146)

Vierailija
101/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko se "komea" miehesi kuitenkin pienim*nainen, kaljuuntuva tai kalju tai lievästi ylipainoinen? Siihen se komeus sitten kariseekin.

Vierailija
102/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootappa kun ulkomaille muutatte, miehesi voi löytää elämänsä naisen esim duunista. Ei heti mutta jossain vaiheessa. Niin vaan voi käydä, elämä on hiukan erilaista siellä kuin täällä. Näin kävi ystävälleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on huono itsetunto. Kokee että sinä vaatimattomana pysyt siinä ja olet varma nakki, ei pelkoa että muut miehet yrittäisivät iskeä sinut. Olet vakkari, mutta miehesi ei ehkä ole sataprosenttisen sitoutunut sinuun. Sinä ihailet enemmän miestäsi ja mies tietää tämän. On joku joka pitää häntä aina jalustalla ja se pitää hänen egonsa korkealla. Olet varmaan se naapurintyttö, hyvä vaimoke mutta et se miehesi elämän rakkaus. Turvallinen valinta.

Vierailija
104/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väitän, että jos suhun käytettäisiin yhtä paljon tököttiä, meikkiä ja aikaa kuin niihin ***** misseihin, olisit ihan yhtä kaunis kuin se missiexä! Ilman meikkiä missit on ihan taviksia.

Vierailija
105/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Misseillä on kyllä vartalo aika eri luokkaa kuin persjalkaisilla möhömaha tavisnaisilla. Ja rumaa naamaa ei saa kauniiksi meikeillä, esim jos on iso nenä, kaksoisleuka tms.

Vierailija
106/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa. Misseillä on kyllä vartalo aika eri luokkaa kuin persjalkaisilla möhömaha tavisnaisilla. Ja rumaa naamaa ei saa kauniiksi meikeillä, esim jos on iso nenä, kaksoisleuka tms.

Oletko ap?

Vierailija
107/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä ei ole yhtään tuollaista paria vaan ovat ns. samantasoisia. Paitsi sellaisia on että nainen on reilusti ylipainoinen ja mies urheilullinen. Mutta ylipaino on joissain tapauksissa eri asia kuin rumuus.

Vierailija
108/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja hoikka nainen ei kestä että taviksella ja/tai pullukalla on mies, hyvä parisuhde ja ok elämä.

Varsinkin jos tämä kaunis ja hoikka on itse sinkku tai paskassa parisuhteessa.

Moni kaunis ja hoikka ei välttämättä ole luonnostaan sellainen vaan se on kovan työn tulos ja vitutus on valtava jos joku tavis saa "kaiken" ilman suurempia ponnisteluita.

Vierailija
109/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissä ei ole yhtään tuollaista paria vaan ovat ns. samantasoisia. Paitsi sellaisia on että nainen on reilusti ylipainoinen ja mies urheilullinen. Mutta ylipaino on joissain tapauksissa eri asia kuin rumuus.

Mun mielestä ylipaino ei ole rumuutta. Ylipainoisella voi olla tosi kauniit kasvot ja ne liikakilot just oikeissa paikoissa :)

Vierailija
110/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kyllä aika epäreilua tässä elämässä että vain nainen voi saada itseään tasokkaamman miehen. Ihan rumakin siis komean. Ajatelkaa voisiko tuo olla ikinä toisinpäin mahdollista :D

Vierailija
111/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on ns klassisen komea. Hyvä luusto, vaaleahkot hiukset, hyvin ruskettunut iho, lihaksikas, pitkä.. Saa heti naisten huomion.

Itse taas olen joko upea tai ruma. Riippuu katsojasta. Korkeat poskipäät ja pisamat ei sytytä kaikkia. Molemmat ollaan tehty mallintöitä.

Välillä olen kuullut ilkeää kuittia ulkonäöstä, mutta en ikinä, että oltaisi eri tasoa tms. Ehkä pidän itseäni kauniina ja se näkyy. Kopion aivokuoreen ne kehut ja poistan haukut. Eli oma asenne kuitenkin ratkaisee.

Pidä tyylistäsi kiinni, äläkä yritä mitään.

Itse pidän tavaramerkkinäni pisamia, poskipäitä, vallattomia hiuksia ja huuliani (joita moni haukkuu myös) en todellakaan peittele itseäni, enkä pukeudu miellyttääkseni muita. Olen oman elämäni Kate Moss :D

Kuinkahan monta ihmistä maailmassa on jotka pitävät korkeita poskipäitä ja pisamia rumina. Ettei vaan olisi ihan oma tapasi "haukkua" itseäsi.

Kyllä sellaisia on. Itselläni on pisamat ja luonnostaan punainen tukka (ei oranssi) ja niitä on sanottu rumiksi vaikka suurin osa kehuukin.

Vierailija
112/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko ollenkaan. Kun kerran ap:lla ei ole vikaa, muuten vaan hiirulaisen nakoinen niin tottakai jos haluaa niin ripsien/kulmien kestovarilla, uudella hiustyylilla, sopivilla vaatteilla ja ennenkaikkea hymylla ja aitoudella saa itsestaan kivan nakoisen.

Vierailija
113/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa törkeää tuollainen ihmettely ja arvostelu.

Minun mielestäni kaunis voi olla myös sellainen "erikoisen" näköinen. En pidä kauneutta vain sellaisena ovaalinmuotoisena kasvona, jossa virheetön iso ja suuret kauniit silmät. Moni varmasti pitää mutta minä en. Ihmiset ovat paljon mielenkiintoisempia, kun heissä on jotain "vikoja". Epäsymmetrisyyttä tai jotain joka pistää silmään.

Usein myös kauniit ja hyvännäköiset ihmiset ovat kuitenkin epävarmoja itsestään (eivät kaikki, ei ole yleistys). Voivat käsitellä omaa epävarmuuttaan ihmettelemällä että "kuinka tuo Pekka nyt noin ruman naisen valitsi". 

Vierailija
114/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap!

Pohdintasi vaikuttaa minusta enemmän siltä, että olet kasvanut ympäristössä, jossa pinnallisilla asioilla ei ole ollut merkitystä. Vaikutat hieman epävarmalta ulkonäkösi suhteen. Oma mieli tekee helposti tepposet ja alkaa kehittelemään salaliittoteorioita siitä, ketkä kaikki ovat mitäkin mieltä teidän yhteensopivuudesta. Kaikissa ihmisissä on jotakin upeaa ja kaunista, jota voi tarpeen tulle korostaa ja tuoda esiin. Ota rohkeasti aikaa itsesi tutkiskeluun niin ulkoisesti kuin sisäisesti ja opi korostamaan parhaita puoliasi persoonallisesti. Olen varma, että olet upea, mutta itsellesi aika lailla sokea!

Vierailija
115/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kyllä aika epäreilua tässä elämässä että vain nainen voi saada itseään tasokkaamman miehen. Ihan rumakin siis komean. Ajatelkaa voisiko tuo olla ikinä toisinpäin mahdollista :D

Tuttavapiirissäni on ihan tavallisia miehiä, joilla on hyvännäköiset vaimot. Nämä miehet omaavat ihanan luonteen, hyvät sosiaaliset taidot ja heillä on elämänhallinta kunnossa.

Vierailija
116/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on sulla ongelmat

No ei ehkä mikään elämäni suurin ongelma, mutta tällä hetkellä ongelmistani suurin.

Harmittaa kuulla, että olen ruma. Ei minussa mitään karmivaa piirrettä ole, en vaan ole kaunis.

Mies on sanonut, että olen nätti ja ihanan pieni, hänen kettu(?) Mutta tiedän, että hänkin tietää minun olevan "tasoaan" alempana. Saa jatkuvasti huomiota todella kauniilta naisilta, jotka estotta flirttailevat, vaikka mies pitää minua kädestä. Tätäkään en ymmärrä.. Mies on kaikille kohtelias.

Ei huvita mennä minnekään miehen suvun juhliin, kun näen ne katseet. Miehen koko suku on hyvännäköisiä. Niistä vanhoistakin näkee, että ovat olleet kauniita.

En ole kokenut olevani mitenkään huonoitsetuntoinen, mutta tuntuu että tämä suhde tekee minusta sellaisen.. Miehen kaverit ovat myös komeita, urheilevia tai samassa yliopistossa.. Se lisää ahdistusta, kun heilläkin kauniit naiset.

Ap

No höh. Ehkäpä miehesi ihan oikeasti tykkää juuri kaltaisestasi ihanasta pikku ketusta? Epäilemättä hän tiedostaa mikä olisi "kulttuurillinen normi" sille, mistä hänen oletetaan pitävän, mutta ei hänen esteettinenkään mieltymyksensä silti välttämättä ole se ilmeisin.

Rumakin ihminen voi olla äärettömän karismaattinen ja puoleensavetävä. Karismaattinen ja puoleensavetävä on aina parempi vaihtoehto kuin pelkkä kauneus koska karisma pysyy iän karttuessa. Taidatte olla vielä aika nuoria jos tuttavapiirinne ei ole sitä tajunnut?

Ihmisellä voi olla myös sellaista hiljaista karismaa mikä ei näy kaikille eikä kaikissa tilanteissa. Tunnen muutamia sellaisia miehiä jotka vaikuttavat "paperilla" pieniltä hiiriltä mutta ovatkin ihan helvetin puoleensavetäviä IRL kun katsovat silmiin ja kättelevät...

Oma mieheni on helkutin komea, minä taas olen aina näyttänyt pikemminkin omituiselta kuin kauniilta ja nykyään olen vielä vähän pulskakin. En silti usko että kukaan ihmettelee miksi mieheni on kanssani: Karismallani voi vaikka särkeä tiiliä jos niikseen tulee. Kaikki eivät tosin karismaani näe, koska huonossa seurassa se pysyy tiukasti piilossa.

Vierailija
117/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiirissäni on ihan tavallisia miehiä, joilla on hyvännäköiset vaimot. Nämä miehet omaavat ihanan luonteen, hyvät sosiaaliset taidot ja heillä on elämänhallinta kunnossa.

Mutta nuo pariskunnat ovat saman tasoisia. Jos näin ei olisi pitäisi myös rumien miesten näkyä välillä tavallusten ja kauniidenkin naisten kanssa ja tavallisten miesten kaunottarien

Vierailija
118/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap!

Pohdintasi vaikuttaa minusta enemmän siltä, että olet kasvanut ympäristössä, jossa pinnallisilla asioilla ei ole ollut merkitystä. Vaikutat hieman epävarmalta ulkonäkösi suhteen. Oma mieli tekee helposti tepposet ja alkaa kehittelemään salaliittoteorioita siitä, ketkä kaikki ovat mitäkin mieltä teidän yhteensopivuudesta. Kaikissa ihmisissä on jotakin upeaa ja kaunista, jota voi tarpeen tulle korostaa ja tuoda esiin. Ota rohkeasti aikaa itsesi tutkiskeluun niin ulkoisesti kuin sisäisesti ja opi korostamaan parhaita puoliasi persoonallisesti. Olen varma, että olet upea, mutta itsellesi aika lailla sokea!

Miksi itsestäänselvyyksiä kutsutaan salaliittoteorioiksi? Minkä takia kaikki asiat tällä pallolla olisivat mielikuvituksen tuotetta? En ymmärrä sinunkaltaisia ihmisiä, jotka selittävät itselleen kaikki vähänkään epämiellyttävät tai vieraat asiat paranoidisuutena tai salaliittoteoriana. Kyllähän ihmisten asenteet yleensä puskevat läpi vaikka he niitä yrittäisivätkin peittää. Moni ei tosin edes moiseen vaivaudu vaan näyttää vihamielisyytensä ja halveksuntansa täysin avoimesti. Ihmiset nyt vain ovat hyvin pinnallisia olentoja, ja muiden ihmisten tuomitseminen heidän ulkonäkönsä perusteella on vain yksi monista ikävistä ilmiöistä. Jos minulla on tietyn henkilön ulkonäöstä jonkinlainen mielipide ja se sattuu olemaan negatiivisen puoleinen, pidän sen visusti omana tietonani.

Vierailija
119/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Tämä oli hauska. Älä huoli, kyllä me se kestetään. Jatka samaan malliin vaan.

Vierailija
120/146 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on, miksi ihmeessä joku voisi edes kuvitellakaan saavansa pelkällä meikillä upean kasvojen luuston, hyvän ihon, kauniit ja symmetriset piirteet, hyvät mittasuhteet, vartalosta nyt puhumattakaan? Ihan typerä ajatuksenakin. Missit ovat meikittäkin kauniimpia kuin moni nainen ihan täydessä tällingissä. Kai se tekee liian kipeää myöntää, että toisilla vain kävi parempi tuuri geenilotossa. Tavisnainen ei koskaan pääsisi lähellekään kauneimpien naisten ulkonäöllistä tasoa. Pitää olla hyvä pohja, että se meikattu lopputulos on kaunis. Ei siasta saa helmeä vaikka mitä tekisi. Toiset on pitkäraajaista ja siroa missityyppiä, toiset kuin maatalon emäntiä ohuine ja lyhyine ripsineen, pienine siansilmineen ja leuattomine naamoineen. Ei auta edes laastikerros meikkiä pelastamaan tuollaista naamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi