Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniit ihmiset ei kestä, että minulla, rumalla, on komea mies?

Vierailija
29.08.2017 |

Miksi? Mies on todella komea. Pitkä, harteikas, hyvä luusto kasvoissa, hyvät hampaat, nätit silmät ja hymy.

Minä olen hiiri. Aika ruma, laiha, tyylitön, masentavan näköinen..

Saan ihmetteleviä katseita, ja olen kuullut ihan ääneen ihmettelyä miksi mies on valinnut minut. Olen kuullut miestenkin tätä ihmettelevän. Ja yksi miehen kaveri jaksaa ylistää missiä jonka kanssa mieheni oli yhdessä joskus.

Miksi? Ajattelevatko ihmiset, että olen kuuro? Vai saako rumille sanoa mitä haluaa...

Vaikka mieheni näyttää ulkoisesti hyvältä, ja pukeutuu hyvin, hän on kaikkea muuta kuin pinnallinen. Mies törmää sitten erilaisiin ennakkoluuloihin koskien luonnettaan...

Olisi kiva kuulla kauniiden kommentteja.. Miksi teitä niin ihmetyttää, että joku ihastuu luonteeseen?

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee siitä varmasti paha mieli, jos on aina katsellut "hiirulaisia" naureskellen, että onneksi olen tuhat kertaa parempi ja haluttavampi kuin tuo ja satsannut ulkonäköönsä aikaa ja rahaa, ja saa huomata, ettei olekaan sen parempi...

Vierailija
42/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä se ulkonäkö vaan on elämässä aika tärkeässä asemassa. Eli jos on jotenkin "eri tasoisen" oloinen pariskunta, niin sitä sitten kommentoidaan ja ihmetellään. Jos arvomaailma on erilainen (ja ymmärtää, että kaikki parisuhteet eivät perustu pinnallisiin seikkoihin), ei sellainen ihminen taida edes miettiä noita juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sinä ap katsot miestäsi rakastunein silmin, ja näet hänet ihmellisempänä kuin hän onkaan. Ehkä sulla on huonohko itsetunto, ja löydät sitten itsestäsi taas helpommin vikoja?

Vierailija
44/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiennyt, että aikuiset miettisivät näin paljon ulkonäköä, ja vielä toisten.

Miehen mummo kysyi juhlissa olenko sairas. En tiedä mistä hän sen keksi. Miehet äiti tuojotti todella kauan päästä varpaisiin, kun tavattiin ensimmäisen kerran. Minulla oli mustat farkut, joku vaalea paita ja neule.. eli ilmeisesti olin vaan ruma. Nykyään miehen äiti tuo minulle lähes joka kerta jonkun vaatteen kun nähdään. Se on outoa... Mies väittää, että on tehnyt muillekin niin... Toisaalta työskentelee muodin parissa, mutta aika ahdistavaa silti.

En osaa näyttää persoonaani näille ihmisille, kun ennakkoasenne on noin tyly.

Ap

Liioitteletkohan sä hiukan tätä nyt mielessäsi? Mulle käy aina niin että jos laitan alaripsiini ripsiväriä, alkavat ihmiset kysellä että olenko sairas tai olenko itkenyt juuri. En tajua miksi näytän siltä, mutta jätän alaripset laittamatta enkä tee siitä sen suurempaa numeroa.

Jos miehen äiti on tehnyt muillekin niin, ei siinä ole mitään ihmeellistä että tekee sinullekin niin. Mun mielestä olisi kiva saada jotain vaatteita, jos en niistä pidä niin laitan vaatekaappiin odottamaan jos mieleni muuttuu.

Mä uskon että vaikka tällä sun epävarmuudella onkin varmasti ihan hyvä peruste, niin nämä jutut on kasvaneet sun mielessä liioitellun isoiksi ja nyt otat kaiken sanotun pahalla vaikka siinä ei sellaista olisikaan.

Vierailija
45/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän myös työni kautta pariskunnan jotka ovat epäsuhtainen pari, siis ulkonäöllisesti. He ovat olleet naimisissa jo parikymmentä vuotta. Mies on pitkä, poikkeuksellisen komea ja aivan ihana luonne. Nainen oikeasti luokkaa "harmaa hiirulainen". Molemmat akateemisesti kouluttautuneita. 

Mies oikeasti kääntää katseita, se rentous, miehekäs koko ja itsevarmuus yhdistettynä todella komeaan ulkonäköön.. wau! Hän saa naisilta aivan valtavasti huomiota ja jopa seksuaalista ahdistelua. Mutta se luonne; hän on aivan kerta kaikkiaan ihana luonne; inhimillinen, aina ystävällinen, kohtelias, huomaavainen, älykäs, eikä koskaan alennu kaksimielisiin juttuihin tai lähde mukaan naisten iskuyrityksiin. Hänet tuntiessaan tietää miten hän arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan. 

Heidän epäsuhtaisuuttaan ulkonäöllisesti on aina hämmästelty, toisaalta siihen on jo totuttu. 

Vierailija
46/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että tulkitsen liikaa. Pitäisi osata olla välittämättä mitä muut sanoo.

Miehen äiti toi minulle todella tiukan kimaltelevan mekon, jossa oli hihat. Kun puin sen päälleni, naurettiin vedet silmissä miehen kanssa. Toi myös ison valkoisen bonchon, joka muistutti burkhaa ilman huivia... On tuonut juuri pepun ylittävän kukkamekon ja valtavan mk:n laukun, 4cm paksun rannerenkaan, kukkatennarit.. Nämä ei oikein vastaa tyyliäni, mutta toki ne kaapin perälle laitoin, inspiraatiota odottamaan 😬

Ap

Vierailija
47/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me molemmat opiskellaan, ja omassa tiedekunnassani nörttejä riittää. Miehen pääainetta lukevat pääosin viehättävämmät ihmiset 😬

Noh, ehkä kun tästä rumuuskompleksista pääsen, enkä ajattele mitä muut ajattelevat, niin voi olla ihan mukavaakin sosialisoida. Kiva kuulla vastaavia tarinoita :) Tuli itsellekin yllätyksenä, miten vahvasti nuo ilkkumiset koen. Miehelle en edes kehtaa tästä valittaa.

Ap

Vierailija
48/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miehesi kuitenkin haaveilee sinua kauniimmista naisista ja pettää sinua heidän kanssaan, joten päästä hänet menemään.

Ainut syy miksi hän on sinut valinnut on se, että tietää voivansa luottaa siihen, ettei alempitasoinen nainen ala komistusta pettämään...

Vierailija
49/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehk miehesi on socially akward mutta komea.sosiaalisesti taitava saa kyllä kauniimman naisen ja haluaa.

Vierailija
50/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä  ystävällä sama tilanne. On tavallisen näköinen, lyhyt, kuitenkin hoikka ja rintava.Miestään 5v vanhempi. Luonne maailman ihaninen, ihmissuhdealalla, jossa pärjää loistavasti olematta siitä ylpeä.

Mies on kuin suoraan elokuvasta. Hyvä vartalo, sopvasti treenattu, tumma, hyvät kasvot, mukava, tulee toimeen jokaisen kanssa.

Ystävälleni on kommentoitu suoraan, että miksi tuo mies on kanssasi.

Ala-arvoista. Ja kommentoivat ovat naisia.

Vierailija
51/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää niin pettää, en vaivaa sillä päätäni, että vaurautuisin siihen tai alkaisin kyttäämään. En vain ole sellainen. Jos jättää minut vain ulkoisesti kauniimman takia, itken hetken, enkä enää haksahda noin komeisiin :D

Elämä opettaa. Ihmisenä hän on ihana ja aion ottaa kaiken irti tästä suhteesta tässä ja nyt. Kauniiden kanssa hän on ollut, joten päätän ajatella, että hän näkee minussa jotain kaunista.

Ihmiset ovat ilkeitä, mutta siihen on varmasti totuttava. Yllätyksenä tuli silti.

Ap

Vierailija
52/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet eivät ihastu itseään "rumempiin", joten sen vuoksi eivät pysty ymmärtämään, miten joku muu voi. Myönnän itsekin joskus ihmetteleväni, mitä joku jossakussa näkee, siitäkin huolimatta, ettei oma mieheni ole mikään komistus. Ja vaikka rakastan hänen monia hyviä piirteitään (karismaattinen, turvallinen, hyvä isä lapsille), niin muistan kyllä, miltä tuntui olla ihastunut komeaan mieheen, kun katsominenkin "heikotti". Se on jotain, jolle ei mitään mahda, siksi en ajattele sen olevan pinnallista.

Vierailija
53/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksu mies, valitsi naisen joka ei saa huomiota ulkomaailmassa, kauniit saavat ja herkemmin tai noh. lähes aina pettää tilaisuuden tullen.

Vierailija
54/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katso mitenkään kieroon tällaisia ns. epäsuhtaisia pareja. Katson kyllä säälien erästä tuttavaa, joka on myös hajuton ja mauton hiirulainen. Hänelläkin kaikin puolin komea mies. Säälini kumpuaa siitä tiedosta, että mies pettää tätä naista ympäriinsä niiden ns. oman tasoistensa naisten kanssa..

Vierailija
55/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vain jotenkin kiinnostaa, että miten suhde pysyy koossa jos ovat niin eri paria. Että onko se kulissia.

Ulkonäkö menettää hyvin nopeasti merkityksen parisuhteessa. En osaisi edes kuvata miestäni poliisille, jos joskus olisi tarvetta. "Sellainen tavallinen" tulee ensimmäiseksi mieleen. Naimisissa 16 vuotta.

Vierailija
56/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän myös työni kautta pariskunnan jotka ovat epäsuhtainen pari, siis ulkonäöllisesti. He ovat olleet naimisissa jo parikymmentä vuotta. Mies on pitkä, poikkeuksellisen komea ja aivan ihana luonne. Nainen oikeasti luokkaa "harmaa hiirulainen". Molemmat akateemisesti kouluttautuneita. 

Mies oikeasti kääntää katseita, se rentous, miehekäs koko ja itsevarmuus yhdistettynä todella komeaan ulkonäköön.. wau! Hän saa naisilta aivan valtavasti huomiota ja jopa seksuaalista ahdistelua. Mutta se luonne; hän on aivan kerta kaikkiaan ihana luonne; inhimillinen, aina ystävällinen, kohtelias, huomaavainen, älykäs, eikä koskaan alennu kaksimielisiin juttuihin tai lähde mukaan naisten iskuyrityksiin. Hänet tuntiessaan tietää miten hän arvostaa, kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan. 

Heidän epäsuhtaisuuttaan ulkonäöllisesti on aina hämmästelty, toisaalta siihen on jo totuttu. 

Hänellä kenties on mikropipuli? Ei kehtaa kaikille näyttää.

Vierailija
57/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei kestä?

Nojoo, onhan se nyt vähän ihmeellistä että komea on ruman kanssa?

En mä pystyis olla vaikka olis miten ihana luonne.

Kyllä sitä löytyy ihanalla luonteella ja kivalla ulkonäöllä olevia ihmisiäkin.

Eniten pelottais että lapset peris sen ruman ulkonäön.

Lisäksi luulen että rumalla on huono itsetunto, mä en jaksais sellasta.

Sinä et vaan tiedä mitä rakkaus on. Se on toiseen rakastumista sellaisena kuin hän on. Itse kuulun kategoriaan "hyvännäköiset" ja joskus ajattelin etten voisi ikinä ihastua mieheen, jolla on ylimääräistä. Toisin kävi, miehellä oli manboobsit ja ylipainoa n. 15kg mutta pidin häntä upeana ja haluttavana juuri sellaisenaan. 

Vierailija
58/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko mikropipuliteoriaan.. sen verran minäkin häntä skannannut. Ellei hän ole sitten tennissukkamyttyä sullonut lahkeeseensa :D

Vierailija
59/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko mikropipuliteoriaan.. sen verran minäkin häntä skannannut. Ellei hän ole sitten tennissukkamyttyä sullonut lahkeeseensa :D

Olen jo monta kertaa käynyt lukemassa, että mikroripuli ja miettinyt, että olenko kovinkin epäsivistynyt kun en ole moisesta kuullutkaan. Nyt vasta luin vahingossa oikein. :D

Vierailija
60/146 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ulkonäkö  ei riitä pitämään ihmisiä yhdessä pitemmän päälle. Vaikka mies saisikin "oman tasoisensa" kumppanin, niin suhde ei kestä jos ei ole toisilleen sopivaa luonnetta. Loppupeleissä muut asiat ratkaisevat, kuin ulkonäkö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi