Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?

Vierailija
28.08.2017 |

Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa

Kommentit (268)

Vierailija
181/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, 39

Roald Dahl, Back to the future, Douglas Adams, Ghostbusters, Fedja-setä etc. Aika helppoa elämä 6-vuotiaan pojan kanssa, kun näemmä sama maku.

Vierailija
182/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten kreppaamista 😂 kreppailen vaan omaksi iloksi, ikinä en kehtaisi näyttäytyä julkisesti niinkuin 30 vuotta sitten. Ja sama rauta käytössä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykätään miehen kanssa yhdessä pelata tietokonepelejä ja seikkailla massiivisissa moninpeleissä. Helppoa kun voin kysyä neuvoja 14-vuotiaalta pojaltani. Emme tätä vapaa-ajanharrastusta liiemmin ulospäin huutele, tänikäisten kuuluisi tehdä jotain aikuista.

N50

Vierailija
184/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuorista miehistä, ne ovat niin nättejä, fiksuja ja kivoja. Mutta en "silleen" 

Vierailija
185/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Hello Kittyä ja kaikkia kissapehmoleluja. Hello Kittyä löytyy petivaatteet, puhelinkotelo, koruja jne. :) H&M lastenosastolla on myös aina jotain tosi kivoja juttuja, harmi kun ei aikuisten koossa :D

Vierailija
186/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lasten/esiteinien sarja kuin H2o... :---D siis se on niiiin hyvä, mulla on ne kaikki digiboksilla tallennettuna, ja katselen niitä maratooneina, ah parasta.

Olen 27-vuotias nainen.

Vierailija
187/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan barbeja ja keräilen niitä! 

Vierailija
188/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin suomipopin kikattelijoihin. Nykyään kuuntelen ylex:ää. Vikiä ja Köpiä sekä Poikelus ja Hätöstä. Olen jo 50+. Ei kyllä itseasiassa nolota yhtään, vaikka vähän nuoremmille se on tarkoitettukin.

Vierailija
189/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näitä paljon :D Kiva kun on muitakin!

- Pidän pehmoleluista ja minulla on niitä aika paljon. Mies ostaa niitä edelleen minulle lahjaksi vaikka olen kieltänyt. Useimmilla on kaiken lisäksi nimet ja luonteetkin... Joskus tavallaan leikimme niillä. Laitan niille rusetteja.

- Tykkään mm. Disneyn animaatioleffoista.

- Luen mangaa, myös lapsille sopivia sarjoja (Yotsuba, Chi's Sweet Home)

- Piirrän joka päivä animetyttöjä (saan tilauksista sentään vähän rahaakin)

- Pelaan Pokemon Go:ta melkein joka päivä.

- Tykkään leluista vaikken niitä ostakaan. Haluaisin kerätä barbeja ja poneja. Katselen niitä lelukaupoissa.

- Tykkään leikkipaikoista. Joskus harvoin menemme myöhään illalla miehen kanssa lenkille ja menemme leikkipuistoon. Joskus harvoin kiipeilen puissa.

N28

Vierailija
190/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lemmikiksi gerbiilejä.

N29

Vierailija
191/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan animaatioleffoja: Shrekit, Toystoryt, Itse ilkimys, Monsterit oy, Up-Kohti korkeuksia... Ihan loistavia!

Vierailija
192/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen lasten/esiteinien sarja kuin H2o... :---D siis se on niiiin hyvä, mulla on ne kaikki digiboksilla tallennettuna, ja katselen niitä maratooneina, ah parasta.

Olen 27-vuotias nainen.

Tää on se merenneitojuttu? Oi se on ihana! Haluaisin olla merenneito, keräilen niiden kuvia, ja katselen videoita merenneidoista.

Olen 48-vuotias nainen.

Vierailija
193/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää väkivaltaisia, ns. arvostettuja rikoskirjoja tai -sarjoja kuten nordic noiria. Sen sijaan rakastan Eeva Tenhusen, Agatha Christien ym. salapoliisiromaaneja. Olen 38 eli liian nuori tai vanha, miten vain.

Vierailija
194/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syön kipossa olevaa jäätelöä, annan sen sulaa ja muussaan sen pehmismäiseksi. Se on sellaisena ihan parasta :D kaverit vaan aina ihmettelevät.

Vierailija
195/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olisinkin noin lapsenmielinen, en millään jaksa leikkiä lapseni kanssa. Muumeista sentään tykkään ja välillä ehdotan että katsotaanko. Ja niistä kindereistä. Tykkään myös teinien musiikista jvg jne... olen 31.

Vierailija
196/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinuminen, liukumäet, näitä harrastan lasten kanssa. Yhdessä sisäleikkipaikassa on ihana pitkä liukumäki ja olen siitä vähintään yhtä innoissaan kuin lapset. Lisäksi tykkään piirretyistä, varsinkin niistä oman lapsuuteni aikaisista sekä animesta. Legot, junaradat, kuularadat ja monet muut lasten lelut ovat kivoja.

Vierailija
197/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweet Valley High-kirjat :D luin noita joskus reilu 15 vuotta sitten ihan intona ja mulla on niitä kasa itsellänikin. Siis ihan parasta hömppäviihdettä välillä vieläkin, olen nyt 27-vuotias :D Vielä kun on jotain hyvää naposteltavaa kaverina niin ei paremmasta väliä :D Ja ehkä vielä pahempi on se, että katson välillä Youtubesta sitä sarjaa :D Mutta näistä en viitsi hirveästi huudella tutuille.

Vierailija
198/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon Pewdiepien Youtube-videoita. Minä ja kaikki muut kehitystasoltaan 13-vuotiaat tykätään niistä.

Vierailija
199/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hauska joskus lukea sellaisia kirjasarjoja, joita luin lapsena/teininä. Näin aikuisena huomaa, millaisia unelmia sitä on tullut luotua niiden pohjalta. Ja millaista arvomaailmaa ne välittivät, niin kuin joku keskustelija sanoi. Joskus kun palaa kirjoja lukemalla näihin lapsuustunnelmiin, huomaa että näkee unia jotka liittyvät niihin aikoihin. 

Näin lapsettomana on vähän hassua lainata niitä kirjastosta ja eihän se ketään toki kiinnosta, mutta selittelen itselleni että joku kuvittelee minun lainaavan niitä lapsilleni :)

N42

Vierailija
200/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenaikaisia kirjoja tykkään lukea uudestaan eli viisikot, nummelan ponitalli, tiina sarja, neiti etsivä, sos.

N48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme