Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?

Vierailija
28.08.2017 |

Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa

Kommentit (268)

Vierailija
161/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmästä oboy-maitokaakaosta :)

Vierailija
162/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmästä oboy-maitokaakaosta :)

Oi, tuota join aina lapsena välipalalla! Silloin kun maito oli ihan kylmää, juoma oli parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween on "my cup of tea". Vihaan askartelua yms, halloweeninä kuitenkin lasten kanssa koristellaan ja laitellaan. Meidän piha on Halloweeninä sellainen amerikkalainen (hirvitys) ilmestys, ohikulkijat sitä kauhistelee, tai ihastelee, kummin vain. Pumpking carving on muodostunut todella tärkeäksi traditioksi, Jack O'lanterneja on joka puolella... Yritän joka kesä kasvattaa omat kurpitsat, siinä onnistumatta. Ja tietysti oikein juhla-ateria ja halloween-bileet lapsille, saavat pukeutua ja mässätä silmämuna - mato- ja hämähäkkikarkkeja.

N38

Vierailija
164/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli ostaa sellainen superkallis, aidon oloinen nukkevauva, reborn tms. ja sitten ommella ja neuloa sille itse ihania vaatteita ja ottaa sitten koko komeudesta kuvia. Ei siis kiinnosta mitenkään leikkiä sillä, mutta se visuaalinen puoli kiinnostaisi. Harvaa asiaa nolostelen, mutta en kyllä koskaan kehtaisi sanoa kenellekään jos sellaisen nuken joskus sattuisin hankkimaan :D

Vierailija
165/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legoilla voisin rakennella mutta mun legovalikoima on turhan suppea ideoille ja palat ovat niin kalliita etten ole raaskinut ostaa. M46

Mä rakastan legoja, menee helposti koko päivä palikoiden kanssa. Lapset kyllästyy paljon nopeammin rakentamiseen ja haluaisivat leikkiä legoilla. Alibina harrastukselleni minulla on monta lasta, joille olen saanut ostaa jo yli kymmenen vuotta aina synttäri ja joululahjaksi uusia legoja. N43

Vierailija
166/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Ressua ja Tenavia (45 v.).

Ne ovatkin hyvin aikuista filosofiaa. En tykännyt lapsena, vasta murrosiästä alkaen kolahti.

Vierailija
167/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli ostaa sellainen superkallis, aidon oloinen nukkevauva, reborn tms. ja sitten ommella ja neuloa sille itse ihania vaatteita ja ottaa sitten koko komeudesta kuvia. Ei siis kiinnosta mitenkään leikkiä sillä, mutta se visuaalinen puoli kiinnostaisi. Harvaa asiaa nolostelen, mutta en kyllä koskaan kehtaisi sanoa kenellekään jos sellaisen nuken joskus sattuisin hankkimaan :D

HIeno idea - saisit paljon seuraajia, kun alkaisit julkaista niitä kuvia.

Vierailija
168/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn joskus lapsille/nuorille tarkoitetuilla nettisivuilla.

Tarkoitan esim. Habboa ja MovieStarPlanetia. Momiossa olen muutamasti käynyt, mutta se on jotenkin tylsä ja suppea, se on liian lapsellinen jopa mulle. Kävin myös goSupermodelissa (lopetettu), siellä oli hauska kerätä vaatteita ja pukea malliaan.

Habbossa on kiva "leikkiä sosiaalista", kun siellä on ne hahmot, joiden kautta voi oleskella huoneissa ja osallistua kaikenlaiseen. Olisi siistiä, jos oikeaa elämääkin voisi elää eri kehossa... Tykkään myös Habbon selkeästä ja yksinkertaisesta grafiikasta. (En tykkää liian realistisesta grafiikasta.) Habbossa ei ole yläikärajaa, mutta MSP:ssä on, joten en kerro siellä ikääni kellekään, vaan joudun olemaan epäilyttävä sala-aikuinen, jotta en saisi bannia. :(

Demissä tulee joskus käytyä ja kirjoiteltuakin.

nii varmaa :D oot 46 ja esiinnyt 12v poikana ja koitat saada virtuaaliseksiä

Vierailija
169/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuija Lehtisen nuortenkirjat. Olen lähemmäs 30-vuotias.

Vierailija
170/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 19 ja möyrin vielä viime talvena kaverin kanssa toppahousut jalassa lumihangessa. Onneksi on edes yksi kaveri joka on yhtä lapsellinen kuin minä. :) Keräilen myös Disney- ja barbie-elokuvia. (Okei kyllähän monetkin aikuiset katsoo Disneytä..)

Vierailija
171/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaan lelukuvastot aina jouluisin ja mietin mitä valitsisin lahjaksi itselleni (itse tuotetta en osta).

Kauhistelen nykylelujen laatua, vrt. ysäri ja sitä ennen, leluosastoilla.

Käyn lähes aina kaupassa karkkiosastolla katsoon uutuuksia ja iloitsen niistä.

-kolmekymppinen

Olen nelikymppinen ja teen samaa :D

Vierailija
172/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin telkkarista nuorempien sarjoja kuten Gossip Girliä, Pretty Little Liarsia.

t. 47v

Vierailija
173/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä vanhoja pulleita My Little Ponyjä saisi? Ne uudet ovat jotenkin niin anorektisia ja sarjakuvamaisen näköisiä.

Vierailija
174/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hiekkalaatikolle tarkoitetut ämpärit ja lapiot. käytän näitä puutarhatöissä ja lemmikkien ruokinnassa. Ovat halvempia kuin "oikeat".

Vierailija
175/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa

Pistän paremmaksi. Minulla oli 44-vuotiaana todella intensiivinen, useamman kuukauden kestänyt Twilight-kausi:)

Vierailija
176/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmista miehistä

Vierailija
177/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harry Potterista.

N 38

Harry Potter kuuluu kaikenikäisten yleissivistykseen!

Vierailija
178/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 34v.

Tykkään edelleen nuoruuteni tv-sarjasta Klaani (The Tribe). Etenkin ensimmäisistä tuotantokausista. :)

Vierailija
179/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin huudattaminen autossa ja kaahaaminen.

Twilightin Jacob.

Skamin  William.

Pehmolelujen hypistely ja silitetty kaupoissa.

Irtokarkit.

N49

Vierailija
180/268 |
30.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten hiekkalaatikolle tarkoitetut ämpärit ja lapiot. käytän näitä puutarhatöissä ja lemmikkien ruokinnassa. Ovat halvempia kuin "oikeat".

Mahtava idea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä