Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?
Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa
Kommentit (268)
oon 25v tyttö, pelaan ja omistan yli 500 peliä, katson piirrettyi, keinun, kiipeilen puissa, syön mitä sattuu, rakastan lautapelejä, legot on parhaita, harrastan cosplayta ja miniatyyria, piirtelen sarjiksia, enkä aio varmaan koskaan muuttua! Työssäkäyminen valitettavasti on pakollista ja masentavaa kun ei ole löytynyt semmoista alaa mistä tykkäisin ja jossa musta tykättäisiin, aina työpaikkakiusaamista vaikka näytän ihan normaalille enkä puhu noista asioista ikinä mitään vaan ihan normijutuista esim. mitä päivän lehdissä yms on ollut :( mun osaamista aina kyseenalaistetaan ja vanhukset sättii kaikesta vaikka tekisin ihan oikein.
Pidän monista sarjakuvahahmoista, esim. Ressusta ja Tenavista, Angry Birdseistä ja Kissa Karvisesta.
Kuuntelen ultra brata vaikka olen jo 40.
Historiallisia romaaneja luin vielä 48-v, eläydyin niin että surkeilin koko illan kun perhe kuoli tubiin.
Vierailija kirjoitti:
Katselen sekä keräilen lapsuuteni aikaisia piirettyjä. En pidä sitä yhtään nolona ja uskallan sen myöntää. Jopa facebook tykkäyksissäni on 90 - luvun piirrossarjoja yleisesti kaikkien näkyvillä. Mielestäni piiretyt sopivat kaikenikäisille. Esimerkiksi minulla on "Olipa kerran Amerikka" sarjan dvd - boxi :D - eihän se ole muilta pois.
Terveisin 27 v
Olipa kerran -sarja on mahtavin ikinä. Vitsit, tuli hinku nähdä se. Olipa kerran ihminen kolahtaa parhaiten.
N28
Minusta siinä ei ole mitään kummallista jos aikuiset tykkää katsoa piirrettyjä ja lukea sarjakuvia. Se on yhtä normaalia kuin se, että aikuiset tykkää Pokemon Go:Sta. Meissä kaikissa asuu se sama lapsi kuin vuosikymmeniä sitten, miksi yrittää piilottaa sitä? Oikeasti noloa aikuiselta olisi suunnilleen vaippojen käyttö ja tutin imeminen.
Tykkään ihan hirveästi leluista, erityisesti käsityönä tehdyistä. Rakastan pikkukaupoissa hipelöidä ja paijata niitä. Odotan, että saan lapsen, jotta minulla olisi perusteltu syy ostaa eräs huikean sympaattinen ankkahahmo. Pidän myös monista piirrossarjoista ja -elokuvista. Lautapeleistä Tykkään tosi paljon (sallitumpaa myös aikuiselle) ja suuri harmini on, ettei mieheni innostu niistä yhtään eikä halua pelata kanssani. Myös tämän takia odotan, että omien (vähän vanhempien) lasteni kanssa saisin joskus pelata.
Pidän iltasaduista ennen nukkumaanmenoa. Kuuntelemme joskus sillointällöin lapsen kanssa satunetistä satuja ja se mitä lapsi ei tiedä on että kuuntelen sadun kuulokkeilla myös kun itse lähden nukkumaan.. Parasta unilääkettä koskaan.
Ja kuuntelen sadun miltei joka ilta.
Ja ikää 44v
Vierailija kirjoitti:
Katselen välillä youtubesta sinätuubapaska parodiavideoita eri piirretyistä. Suosikkini on muumipilavideot. Ja jep, olen 29v. koghta kahden lapsen äiti ja ihan kouluja käynyt, mutta silti se "surkea" teiniläpän heitto jaksaa naurattaa. Vitsit ovat usein varsin alatyylisiä ja aika huonoja sanamiksauksia.
Kiitos vinkistä! Tämä oli aika hyvä:
"STP - Vilijonkan paska on käsinkosketeltavissa"
Tykkään surffailla täällä av-palstalla :) Tämä on kaikkein noloin juttuni!
Haluisin usein muovailla muovailuvahalla, pukea nukkevauvoja, lukea satuja ym
Minulla on liikkuva työ. Autolla matkatessa kuuntelen spotifysta "basso tippuu" tms jytkettä. Kuuntelen musiikkia autossa 'sikakovaa'. Rakastan charlaine harrisin kirjoja! Syön irttareita..
Kerään salaa schleich -hevosia t. Nainen 24
Irtokarkit ja kaikki karkit yleensäkin, pehmolelut (joille annan myös nimet), Disneyn ja Pixarin piirretyt, luen aina Aku Ankkaa, kun siihen on mahdollisuus (en ole ainakaan vielä tilannut itselle), lautapelit... Olen 27-vuotias nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähemmäs nelikymppinen ja pidän trancesta.
Mitä se on? Musiikkia? Mitäs noloa siinä on?
Ei kai se olekaan sen nolompaa kuin irtokarkkien ostaminen mitä en itse ollutkaan ajatellut lapsellisena tekona, kai kun olen yli 50 v mutta itse ehkä olisin kyllä pitänyt mummoani lapsellisena jos olisi kuunnellut 90-vuotiaana discomusiikkia joskus 70-luvulla. Tai ehkä lapsellinen ei ole sana mitä haen mut ymmärtänet mitä tarkoitan.
Luen välillä aku ankan taskukirjoja tai -lehteä. Tulee mieleen lapsuuden kesät, kun n. 10vuotiaana pystytin teltan nurmikolle ja luin koko päivän teltassa akuankkaa
Leikkikentällä leikkimisestä (liukumäet, keinut, karusellit), vaaleanpunainen väri, muumilimsat, sims on ihan parhautta <3 twilight ja prinsessaleffat (ei piirretyt) kuten cinderella.
Reivimusiikkia. Olis se kyllä kieltämättä hassua jos äiti kuuntelis samaa tamppausta kun minä viikonloppuisin. Onkohan mulla toi edessä, voiks tohon musiikkiin ees kyllästyä!