Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?
Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa
Kommentit (268)
Trance, leikkiminen, esiintyminen, pelleileminen, kippurassa nauraminen, kärrynpyörän heittäminen, pussikaljoittelu
Fidget spinnerit, Disneyn leffat ja niiden musiikit, Slimet/limat. Ikää 25
Niin ja Sims, johon mulla on addiktio. -226
Vierailija kirjoitti:
Ylilauta. Olen 27
Sama. Mä olen 38 😂 en kirjoittele sentään.
16 and Pregnant ja sen spin-offit kiinnostaa, samoin jotkut muut MTV:n teiniohjelmat (Catfish). Rakastin myös sarjaa Skins.
Inhoan viini- ja juustoiltoja, mutta pussikalja maistuu joskus.
T. Keskijohdon työntekijä 38v.
Nainen 53 vuotta.
- Tämä palsta
- Katsotaan vuotta vanhemman mieheni kanssa mm. näitä ja meillä on näistä osa DVD:llä: Toy Story, Shrek, Itse ilkimys jne.
- Sarjakuvat, osa suosikeistani tosin on aikuisten sarjakuvia, mutta kyllä Aku Ankkakin menee
- Teinileffoja katson aika usein kun voin
- Karkit
Tiedän että on isokin joukko ihmisiä jotka laittavat vaipan päälle tultuaan kotiin töistä ja vaihtavat itsensä kuiviin. Aamulla sitten taas bokserit ja puku.
Miksi tätä sitä pitäisi tuomita sen nolommaksi kuin irtokarkkien mässytystä. Jotain samaa juurta kuitenkin varmaan. (viittaan edellä olevaan kommenttiin)
Star Wars ja siihen liittyvät tavarat, legot ym
Vierailija kirjoitti:
Tykkään surffailla täällä av-palstalla :) Tämä on kaikkein noloin juttuni!
sama vaiva ja tämän hetkisen hullun sensuroinnin takia on todella tyhmää edes tulla koko palstalle.
Teen barbeille vaatteita. 36 v :) Joitain olen lahjoittanut siskontytöilleni mutta onnistuneimmat pidän itse
Vierailija kirjoitti:
oon 25v tyttö, pelaan ja omistan yli 500 peliä, katson piirrettyi, keinun, kiipeilen puissa, syön mitä sattuu, rakastan lautapelejä, legot on parhaita, harrastan cosplayta ja miniatyyria, piirtelen sarjiksia, enkä aio varmaan koskaan muuttua! Työssäkäyminen valitettavasti on pakollista ja masentavaa kun ei ole löytynyt semmoista alaa mistä tykkäisin ja jossa musta tykättäisiin, aina työpaikkakiusaamista vaikka näytän ihan normaalille enkä puhu noista asioista ikinä mitään vaan ihan normijutuista esim. mitä päivän lehdissä yms on ollut :( mun osaamista aina kyseenalaistetaan ja vanhukset sättii kaikesta vaikka tekisin ihan oikein.
Et ole tyttö vaan aikuinen nainen,käyttäydy sen mukaisesti harrastit sitten ihan mitä tahansa.
Lumileikit. Ei ne ole noloja, mutta se ehkä on, että on intolen niistä enemmän kuin mun lapset. Välillä olen melkein pakottanut lapset pulkkamäkeen, että pääsen itse laskemaan. Onneksi pääsen töissäkin telmimään lumeen. 😄
Laitan joskus kaupassa kaikki metelöivät lelut soimaan yhtä aikaa. Ja lapsia nolottaa.
Kuuntelen radiosta vain NRJ:tä ja Loopia. Joskus kuuntelen You Tubesta One Directionin biisejä, ne on hyviä. Fanitan nuoruuteni lempibändiä Take Thatia edelleen ihan täysillä.
N 42
Pidän pehmoleluista, irtokarkeista, kindermunista, mangasta, koko perheen elokuvista ja kokkauspeleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legoilla voisin rakennella mutta mun legovalikoima on turhan suppea ideoille ja palat ovat niin kalliita etten ole raaskinut ostaa. M46
Mä rakastan legoja, menee helposti koko päivä palikoiden kanssa. Lapset kyllästyy paljon nopeammin rakentamiseen ja haluaisivat leikkiä legoilla. Alibina harrastukselleni minulla on monta lasta, joille olen saanut ostaa jo yli kymmenen vuotta aina synttäri ja joululahjaksi uusia legoja. N43
oletko wooboo?
Katselen pikkutuhmia YouTube- videoita salaa lapsenlapsilta.
Nainen 64v.
Tykkään pelata ja kikkailla pallolla ja mahdollisesti mailalla. Kaikki pallot ja mailat käyvät. Voihan se olla hassun näköistä, kun suorat housut ja korkkarit jalassa kikkailen jalkapallolla, jos sattuu pallo olamaan lähistöllä 😂
N49, DI
Vierailija kirjoitti:
Lumileikit. Ei ne ole noloja, mutta se ehkä on, että on intolen niistä enemmän kuin mun lapset. Välillä olen melkein pakottanut lapset pulkkamäkeen, että pääsen itse laskemaan. Onneksi pääsen töissäkin telmimään lumeen. 😄
Laitan joskus kaupassa kaikki metelöivät lelut soimaan yhtä aikaa. Ja lapsia nolottaa.
Kuuntelen radiosta vain NRJ:tä ja Loopia. Joskus kuuntelen You Tubesta One Directionin biisejä, ne on hyviä. Fanitan nuoruuteni lempibändiä Take Thatia edelleen ihan täysillä.
N 42
Kaikista pahimpia ovat ne hytkyvät, kun niitä rivin painelee käyntiin. Sitten pitää liueta paikalta...
Ja iiiisot pehmolelut pitää aina kääntää ja tutkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähemmäs nelikymppinen ja pidän trancesta.
Mitä se on? Musiikkia? Mitäs noloa siinä on?
Reivimusiikkia. Olis se kyllä kieltämättä hassua jos äiti kuuntelis samaa tamppausta kun minä viikonloppuisin. Onkohan mulla toi edessä, voiks tohon musiikkiin ees kyllästyä!
Onhan se. -Toisaalta Mä kuuntelen Beatlesia ja muutakin 40-60 luvun musiikkia viime vuoskymmeneltä. Samoin pidän klassisesta ja oopperasta. - Oikeastaan siis (lähes) kaikesta siitämusiikista mistä isäni ja isän isänikin.
Shetlanninponin kanssa touamisesta: harjaaminen, hoitaminen, ajaminen kärryillä, juoksulenkit ja kävelyttäminen maastossa. Poni on lapsen, mutta nautin myös itse suunnattomasti tämän pienen karvapallon kanssa puuhastelusta. Niin ja ikää on 40v...:)
Pokémon go. T. N33