Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?

Vierailija
28.08.2017 |

Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa

Kommentit (268)

Vierailija
141/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan Harry Potter - fanfictionia, vaikka olen kohta 50v.

Minä myös ja ikää on 42v. Nolointa siinä on, että usein tulee kirjoitettua Tylypahkan teini-ikäisistä pojista säheltämässä keskenään.

Kerään pehmoeläimiä. Sohvalla on jo iso kokoelma.

Kirjahyllyltäni löytyy hobitti ja haltialegoja ja muuta fanituskrääsää.

Tykästyin kattomaan Skamin kaikki jaksot läpi.

Minulla ei ole lapsia mutta saman miehen kanssa olen ollut teinistä saakka. Siinä on muuten kärsivällinen otus ;-)

Vierailija
142/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson joskus myös lapsuudessani tulleen Aasi, Morso ja Mouru-ohjelman pätkiä youtubesta kun olen yksin kotona. Lapsena Morso oli jotain pelottavaa,nykyään olen ymmärtänyt että sarjassa oli hieno idea: ei pidä tuomita erilaisia ihmisiä/erilaisuutta eikä ketään ulkonäön perusteella. Morso oli sarjassa ruma ja outo mutta ystävällinen ja viisas.

N26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileistä, rap-musiikista, seuraan fitfashionin bloggaajia. Tämä on noloin:kuuntelen youtubesta Justin Bieberia, tykkään sen äänestä. T. 43v työssäkäyvä perheenäiti

Vierailija
144/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalapuikoista :D

Vierailija
145/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myöskin Simsin pelaaminen, ja lasten leikkipaikoilla leikkiminen, ja huvipuistot, ja lapselliset karkit, esim. jauheeseen dipattavat tikkarit yms. :D Onneksi mun mies on vähän samanlainen höpsö, me yhdessä katsellaan paljon piirrettyjä keskenämme, mun vanhempien luona ollaan rakenneltu mun vanhoilla legoilla ja miehen vanhemmilla hänen vanhalla junanradallaan yms. :D Ja HopLopissa käyminen kummityttöjen kanssa on ihan parasta kun pääsee itsekin leikkimään ja riehumaan! Ainiin ja meillä on yksi pehmolelu jolla aina "leikitään" toisillemme, että mitä se juttelee jne. :D Tykkään myös lastenkirjoista ja kaikista söpöistä leluista, odotan jo että saisimme lapsia niin voisin luvan kanssa ostella kaikkea ihanaa :D 

N24

Vierailija
146/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacky-makupaloista

Vierailija
147/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Call of Duty ja pleikkaripelit ylipäätänsä

Vierailija
148/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lähemmäs nelikymppinen ja pidän trancesta.

Lähemmäs kuuttakymmentä ja sama juttu.

Vierailija
149/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten fantasiakirjat, My little pony, piirretyt ja anime. 

Vierailija
150/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pokemon Go

- Black Veil Brides ynnä muu teineille suunnattu musiikki

- Skam

Ihan julkisesti pidän noista ja monista muista "noloista" asioista ja olen kohta 50 v.

Vierailija
151/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin rakastan piirrettyjä. Sitä ei tiedä edes kaverini ja poikaystäväni, katson niitä salaa :D

Vierailija
152/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa

Kerro nyt ihmeessä, mikä sarja?!!

Vierailija
153/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Youtuben sinätuubapaskoja. Ja luen fanficcejä, etenkin sellaisia joissa on imelän kliseinen juoni. Ikää 25, nuo ovat teini-iältä jääneitä tapoja, joista en oo kasvanut ulos :)

Vierailija
154/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin ja Cheek, hävettää myöntää että kuuntelen varsinaista massojen suosimaa teinimusaa ja keikoillakin on tullut käytyä kiitettävästi :D

Vierailija
155/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Hello Kittystä.Ilahdun lasten keräilykorteista joita tulee lemmikkini herkkupussien mukana enkä heitä niitä pois.

Vierailija
156/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin tykkään;

- W.I.T.C.H -sarjakuvasta (joku sano, että se on manga, mutta sitä se ei ole. Disney Italian tuottama)

- Irtokarkit on mun suosikki myös, mutta harvoin tulee ostettua ellei ole tarjouksessa.

- Piirretyt/animet ja sarjauvat/mangat

- Sims 4

Vierailija
157/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry Potterista.

N 38

Vierailija
158/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrettyjen katsomisesta.

Vierailija
159/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

G1 My little ponyjen keräily (kaikkia en aio hankkia), sekä  oheistavarat; lehdet, kirjat, asusteet, tarrat.. Lisäksi keräilen kaikkea Disneyn prinsessoihin Jasmineen ja Arieliin liittyvää krääsää. Olen 28v.

Vierailija
160/268 |
29.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan Harry Potter - fanfictionia, vaikka olen kohta 50v.

Tikkarit ja irtokarkit maistuu.

Tykkään myös keinua leikkipuiston keinuissa. Onneksi minulla on vielä "keinumisikäisiä" lapsia, joten minulla on ihan hyvä syy mennä leikkipuistoon.

Tästä tuli mieleen että minulla on käynyt monesti leikkipuistoa ohittaessa, että olen jäänyt vähän "testailemaan". Keinut, liukumäet, kiipeilyverkot, jopa niitä eläimen muotoisia pikkulasten keinuja kokeillut pari kertaa (olen pienikokoinen). Suosikkini on kuitenkin ne pyörivät härvelit. Olen 27v. ja sanottakoon että tapahtuma-aika on aina ilta kun kukaan ei näe, ja yleensä olen tainnut juoda jotain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi