Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?

Vierailija
28.08.2017 |

Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa

Kommentit (268)

Vierailija
21/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kuunnella vocaloideja, N57

Vierailija
22/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaikesta. Omistan aika paljon erilaisia leluja, rakennan nukkekotia ja silloin tällöin harrastan cosplayta. Ihan normisettiä omassa kolmekymppisten nörttinaisten porukassani. Melko hardcorea on sen sijaan se, että katson pikkutytöille tarkoitettuja piirrossarjoja, koska olen ihastunut pariin hahmoon (Winx Clubin Riven ja Sofia ensimmäisen Cedric).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillusta.

Vierailija
24/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on parikymmentä vuotta ja tykkään matkustaa viikonloppuisin opiskelupaikkakunnaltani vanhempieni luo kotikaupunkiini. Ihanaa, kun saa olla pari päivää passattavana ja syödä mahan täyteen ruokaa ilman raha-asioiden miettimistä. Opiskelukaupungissa, baareissa, ym. ehtii viettää ihan riittävästi aikaa arkenakin.

Vierailija
25/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson välillä "aivot narikkaan" ajatuksella my little ponyä (olen lapseton ja 28-vuotias)

Vierailija
26/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan simpsons tapped out -peliä joka päivä. Olen yli 40.

Vierailija
27/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään saduista, esim. Grimmin ja Andersenin. Toisaalta en pidä sitä "nolona", en salaile sitä enkä koe oikeasti olevani siihen liian vanhakaan, joten en tiedä, kuuluuko minun edes vastata tähän kyselyyn.

En lue satuja niin kuin lapsi, vaan olen kiinnostunut niiden symboliikasta ja ihmiskuvasta sekä niiden välittämästä arvomaailmasta.

Vierailija
28/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan lelukuvastot aina jouluisin ja mietin mitä valitsisin lahjaksi itselleni (itse tuotetta en osta).

Kauhistelen nykylelujen laatua, vrt. ysäri ja sitä ennen, leluosastoilla.

Käyn lähes aina kaupassa karkkiosastolla katsoon uutuuksia ja iloitsen niistä.

-kolmekymppinen

Vierailija
29/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan Nintendo DS:sällä Pokemonia.

N30

Vierailija
30/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanaa, että on muitakin! Musta tuntui, että olen ihan yksikseni tämän kanssa, mutta ei enää! :)

En muutenkaan ole koskaan onnistunut kasvamaan sillä tavalla aikuiseksi, että makuasioissa olisi valtava ero nuoreen ja aikuiseen. Pidän monista asioista kuin lapsena ja nuorenakin. Musiikki, tv, elokuvat... Tuntuu, että suurimmalla osalla on ollut joku raja, jonka molemmin puolin ovat lasten ja nuorten ja taas aikuiset jutut. Mulla ei ole selvää rajaa...? Lisäksi fiksaannun tosi voimalla aina välillä johonkin juttuun, on kai se vähän outoa.

ap

Vierailija
31/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paper t:stä. Ja Asasta. Ikää 50.

Vierailija
32/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää on parikymmentä vuotta ja tykkään matkustaa viikonloppuisin opiskelupaikkakunnaltani vanhempieni luo kotikaupunkiini. Ihanaa, kun saa olla pari päivää passattavana ja syödä mahan täyteen ruokaa ilman raha-asioiden miettimistä. Opiskelukaupungissa, baareissa, ym. ehtii viettää ihan riittävästi aikaa arkenakin.

Ei kai tällaiseen ole koskaan liian vanha, jos vain tulee vanhempien kanssa toimeen.

Vierailija
33/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joskus lapsille/nuorille tarkoitetuilla nettisivuilla.

Tarkoitan esim. Habboa ja MovieStarPlanetia. Momiossa olen muutamasti käynyt, mutta se on jotenkin tylsä ja suppea, se on liian lapsellinen jopa mulle. Kävin myös goSupermodelissa (lopetettu), siellä oli hauska kerätä vaatteita ja pukea malliaan.

Habbossa on kiva "leikkiä sosiaalista", kun siellä on ne hahmot, joiden kautta voi oleskella huoneissa ja osallistua kaikenlaiseen. Olisi siistiä, jos oikeaa elämääkin voisi elää eri kehossa... Tykkään myös Habbon selkeästä ja yksinkertaisesta grafiikasta. (En tykkää liian realistisesta grafiikasta.) Habbossa ei ole yläikärajaa, mutta MSP:ssä on, joten en kerro siellä ikääni kellekään, vaan joudun olemaan epäilyttävä sala-aikuinen, jotta en saisi bannia. :(

Demissä tulee joskus käytyä ja kirjoiteltuakin.

Vierailija
34/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legoista!

M40

Vierailija
35/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumit, jouluelokuvat ja uudetkin (pääosin kotimaiset) lasten / koko perheen elokuvat.

Jos olen jostain syystä katsonut jotain pelottavaa tv:stä, katson päälle pätkän jotain edellä mainituista.

Vierailija
36/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään twilightista ja harry potterista, katson piirrettyjä, pelaan super marioa ym "lasten pelejä", tykkään käyttää samanlaisia vaatteita kun teinit, tykkään nuorten poikien tuunatuista autoista joissa soi kovat bassot.. olen 30..

Vierailija
37/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan salaa Pokémon Go:ta lenkillä, yritän naamioida pyydystämisen tekstiviestin näpyttelyksi. 

t. täti 46 v. (joka syö irtokarkkeja myös)

Vierailija
38/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuomista. Nolottaa jonkin verran ostaa niitä kaupasta, kun yleensä näen niitä ostavan vain joidenkin 13-16v teinien, jotka voisivat olla ikänsä puolesta lapsiani. Olen itse 36v.

Vierailija
39/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pehmoleluja. Voisin ostaa niitä vaikka kuinka paljon, mutta ei ole säilytystilaa enkä kehtaa pitää esillä. Toivottavasti joskus saan lapsen, jotta voin hankkia niitä ilman häpeilyä. Olen 27-vuotias lapseton nainen.

Vierailija
40/268 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna- ja Pieni talo preerialla -kirjoista.

N52

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi