Mistä "nolosta" asiasta salaa pidät, vaikka olet siihen liian vanha?
Minä pidän yhdestä nuorten kirjasarjasta ja intoilen sen käänteistä ja romansseista ja olen kauheaa kyllä, 37-vuotias! En kehtaa asiasta kellekkään puhua...olen ihan koukussa itsekseni, hohhoijaa
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Late lammas ja vesilätäkköihin hyppiminen ovat heikkouteni :) - 38 v
Sukulaissieluni! Tykkään kadulla kulkiessa rikkoa jään, joka muodostuu syksyllä vesilätäköihin. Late Lammas on suosikkejani ja katson tietyllä tuulella ollessani aina sen joulujutun, missä ne kotieläimet pihistää kirkon pihalta joulukuusen ja vie sen isännälle jouuyönä salaa.
Unohtui mainita, että olen kohta 70 v.
Rölli. Kuuntelen niitä satuja ja osaan kaikki laulut ulkoa.
Räiskimispeleistä ja leikkipuistoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähemmäs nelikymppinen ja pidän trancesta.
Mitä se on? Musiikkia? Mitäs noloa siinä on?
Reivimusiikkia. Olis se kyllä kieltämättä hassua jos äiti kuuntelis samaa tamppausta kun minä viikonloppuisin. Onkohan mulla toi edessä, voiks tohon musiikkiin ees kyllästyä!
goa-trancea, psy-trance vai dark?
Katselin kottaraisia nokkimassa karvaita omenia ikkunan alla olevasta omenapuusta.
Robin - tätä en kyllä nolostele, ihan avoimesti tykkään. Muut tuntuvat välillä ajatteleavn että tätä pitäis jotenkin hävetä.
Harry Potter - tästä en pääse yli. Kirjat, leffat, kaikki menee. Tällä hetkellä äänikirjat on parhaita.
En kehtaa kenellekään paljastaa, että luen aika ajoin vanhoja lapsuuteni kirjoja. Viimeksi Lisen ja Lotten salaisuuden, joka kertoo kaksosista, jotka joutuivat vanhempen erotessa erilleen, tapasivat toisensa sattumalta ja juonivat sitten vanhempansa takaisin yhteen. Kai noissa viehättää menneen maailman näennäinen turvallisuus.
Tykkään ihan hirvesti eläimistä. Ärsyttääkin se joidenkin typerä oletus, että ensisijaisesti lapset ovat innoissaan, jos jossain markkinoilla pääsee rapsuttamaan lampaita tms.
Käytän yksin nukkuessa unilelua. Olen tosin liian vanha edes nolostelemaan tätä enkä sitä salaile keneltäkään. Väitän että helpottanut nukahtamista.
N40+
- Robin. Se on niin fiksu, suloinen, lahjakas ja hyväkäytöksinen. Tykkään musiikistakin, koska Robinilla on hieno r'n'b-/soulvibat äänessä.
- Huvipuistot ja leikkipuistojen vempaimet. Nautin hurvittelusta, keinujen heijausliikkeistä ja puissa kiipeilystä.
- Piirretyt. Ikisuosikkini on Hopeanuoli. Tykkään myös Tao Taosta, Peukaloisesta, Tarinatuokiosta, Alfred J. Kwackista, jne. Nostalgiaa.
- Nintendo-, C64- ja Amiga-pelit.
- Muovailuvaha, askartelu, piirtäminen ja väritys, tarrat, kineettinen hiekka
- My Little Ponyt, kaikenlaiset pienet eläinlelut, legot, playmobilet, jne. Lelukaupoissa on ihana kierrellä.
- Ilmapallot, vesi-ilmapallot, vesipyssyt, saippuakuplat, superpallot, gooshit, tamagotchit, pokemon go, vesipatjat ja muut uimalelut.
Harmi kun ei ole lapsia itsellä eikä lähipiirissä, niin ei voi lasten siivellä puuhastella noiden juttujen parissa :)
Tämä palsta jos joku saisi tietää kuinka paljon vietän täällä aikaa se olisi hirveää
Vierailija kirjoitti:
Katselin kottaraisia nokkimassa karvaita omenia ikkunan alla olevasta omenapuusta.
Mikä tuossa on noloa tai lapsekasta?
Katselen Disney-piirrettyjä sadepäivisin yksin ollessani. T. N36
No en oikeasti koe näitä pahalla tavalla noloiksi, mutta vähän hassuiksi ehkä :D Eli koukutuin Skamiin ja katsoin kaikki jaksot asap, yksi lemppariartisteistani on Robin ja käytän edelleen demi.fi-sivustoa, kuten oon jo 9 vuotta tehnyt.
N30
Vierailija kirjoitti:
No en oikeasti koe näitä pahalla tavalla noloiksi, mutta vähän hassuiksi ehkä :D Eli koukutuin Skamiin ja katsoin kaikki jaksot asap, yksi lemppariartisteistani on Robin ja käytän edelleen demi.fi-sivustoa, kuten oon jo 9 vuotta tehnyt.
N30
Ai niin ja lisään vielä yhden: katson joka viikonloppuaamu Muumilaakson tarinat-jakson Katsomosta, kun silloin sinne sellainen ilmestyy.
Kun sataa lunta, teen lumipalloja, lumiukon, lumilyhdyn ja lumienkelin. Haaveilen siitä, että voisin laskea mäkeä pulkalla, liukurilla tai rattikelkalla.
Tykkään kävellä tien vieressä olevien kaiteiden päällä, hypätä kivelle tai kannolle. Savusienten päällä pomppimista en voi vastustaa. Samoin jäätyneet lätäköt. Myös jättimäinen jääpuikko on poimittava (jos ei kukaan katso). En koskaan kyllästy katselemaan matalalla lentäviö lentokoneita, helikoptereita, kuumailmapalloja tai muuttolintuparvia.
Ostan joka pääsiäinen itselleni pääsiäismunia ja jouluna vähintään yhden joulukalenterin. Jouluaattona katson Lumiukon ja Samu Sirkan joulutervehdyksen.
Irtokarkit! Joku kirjoitti et ne olis kuulemma teineille? Saattaa olla mut on ne silti hyviä :)
Marvelin supersankari elokuvat kanssa, on sitä muutaki pientä mut nämä nyt tuli mieleen. :)
Virtuaalitallit ja -hevoset. Tullut harrastettua jo yli vuosikymmen ja vaikea lopettaa. Tästä ei tiedä kukaan kaveri, sukulainen tai oma mieskään. Mukava nollata päätä joskus :)
Sukulaissieluni! Tykkään kadulla kulkiessa rikkoa jään, joka muodostuu syksyllä vesilätäköihin. Late Lammas on suosikkejani ja katson tietyllä tuulella ollessani aina sen joulujutun, missä ne kotieläimet pihistää kirkon pihalta jouukuusen ja vie sen isännälle jouuyönä salaa.