Löysin aviomieheni nettideittiprofiilin...jossa on kuvia myös minusta :o
Siis mit vit. Joo, kysy siltä mieheltäsi mutta ennen kuin kysyn niin pitää vähän kerätä ajatuksia. Löysin mieheni nettideittiprofiilin. Se löytyi ihan googlaamalla mieheni etu- ja sukunimeä. On siis kirjautunut nettideittiprofiiliinsa ihan oikealla nimellään. :o Ja vielä oudompaa on että siellä on viisi kuvaa hänestä, jossa kahdessa minä olen mukana (kuva häistämme 10v takaa jossa halaamme toisiamme ja toinen vielä vanhempi kuva meistä yhdessä juhlissa).
Mies mainitsee profiilissa etsivänsä miehiä ja naisia. Ei sen enempää tarkenna minkälaiseen suhteeseen.
En todellakaan tiedä mitä ajatella. Juka hullu kirjautuu nettideittisaitille omalla koko nimellään + laittaa sinne kuvia vaimostaan jos etsisi salasuhdetta? Ihan ilmoittaa toki myös profiilissa olevansa naimisissa. Mitäs aaveeraati sanoo? Ja ei, ei tapahtunut Porvoossa vaan ihan Helsingissä.
Kommentit (85)
Onko miehelläsi ne samat kuvat esim. Facebookissa? Voi olla joku tyyppi vaan kopioinut ne palveluun.
Nannamanna kirjoitti:
Onko miehelläsi ne samat kuvat esim. Facebookissa? Voi olla joku tyyppi vaan kopioinut ne palveluun.
On kyllä. Jokainen niistä kuvista löytyy facesta. En ollut tällaista mahdollisuutta edes ajatellut mutta miksi ihmeessä joku tekisi näin. :o Joo, taidan olla naivi näissä asioissa.
ap
Olen itse sitä mieltä että vaikka kuinka mies on kanssasi sitoutunut tms niin ei kannata pitää miehen uskollisuutta kuitenkaan itsestäänselvänä. Olen ollut treffeillä miehen kanssa jolla oli ihan naamakuvat ja kaikki ja luki että sinkku nettiprofiilissa,tapailin myös miestä joka sanoi olevansa sinkku ja profiilissa että sinkku mutta avopuoliso sitten soitti minulle ja ukolla ollut monia naisia. näissä ollut ilmeisesti ettei nainen ole tällainen hoikka blondi kuten minä ehkä syynä. mutta vaikka olen kaunis niin en koskaan täysin luottaisi yhteenkään mieheen,toki sitä en sano miehelle mutta ns taustatutkimukset tulen aina tekemään. Toki pidän miehistä paljon ja seksistä komistusten kanssa mutta 100% luottamusta en voi antaa vaikka olenkin herkkä hullaantumaan ja ihastumaan. Nautin vain siitä huomion kohteena olemisesta ja romanttisista fiiliksistä ja parisuhteen lämmöstä jne ilman menettämättä itseäni kuitenkaan.
Joku kostaa miehellesi jotain...tai sinulle?
Feikkiprofiili tai sitten miehesi on seonnut.
Onko teillä vihamiehiä? Jos joku on tehnyt hänen nimellään noin. Vai oletko aiemmin huomannut, että miehesi ei olisi kovin älykäs?
Ensin tulee mieleen, että onko se jonkun muun tekemä. Ottanut hääkuvat jne sosiaalisesta mediasta. Tai joku joka muuten vaan saanut ne.
Minun harvinaisella nimellä oli tehty you tube kanava, johon oli liitetty seksistä kertovia suomalaisia lauluja sekä muuta kuvamateriaalia. Osa niistä oli sensuroitu. Epäilin että kyseessä oli entisen ystäväni ex-mies, joka oli todella lapsellinen ja muutenkin etova tapaus, joka tuntui kuolaavan perääni ja käyttäytyi sopimattomasti läheisyydessäni. Laitoin kyselyn you tubelle kanavasta omilla henkilötiedoillani, niin se käsiteltiin ja nimi muuttui. Myös kanava oli poistunut jonkun ajan päästä.
Hyi, vieläkin puistattaa molemmat. Nainen osoittautui melko samanlaiseksi ja puolusteli ääliömiehensä pervojuttuja minusta (rinnoistani, alapää-jutut).
Voi hyvin olla jonkun muun tekemä profiili. Joku tuttu on voinut tehdä pilan tai sitten joku vieras haluaa esiintyä netissä jonkun toisen nimellä ja naamalla (ns. catfish). Onko miehesi FB-profiili julkinen? Entä onko ilmoituksen teksti tyyliltään sellaista, että se voisi miehesi kirjoittamaa? Onko vaikka kirjoitusvirheitä tai merkkejä siitä, että kirjoittaja ei puhu suomea äidinkielenään? Onko profiilissa vain pari lausetta vai onko siinä kerrottu jotain sellaista, jonka vain joku tuttu tietäisi?
Miehesi on kyllästynyt naisiin. Etsii selvästi miesseuraa. Omalla nimellä saa helpommin. Ja kun näkevät kuvasi, ymmärtävät, miksi hän hakee miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvin olla jonkun muun tekemä profiili. Joku tuttu on voinut tehdä pilan tai sitten joku vieras haluaa esiintyä netissä jonkun toisen nimellä ja naamalla (ns. catfish). Onko miehesi FB-profiili julkinen? Entä onko ilmoituksen teksti tyyliltään sellaista, että se voisi miehesi kirjoittamaa? Onko vaikka kirjoitusvirheitä tai merkkejä siitä, että kirjoittaja ei puhu suomea äidinkielenään? Onko profiilissa vain pari lausetta vai onko siinä kerrottu jotain sellaista, jonka vain joku tuttu tietäisi?
Mieheni fb profiili ei ole julkinen mutta kavereita on yli 600. Joskus olen maininnut josko tuo edes tuntee hyvin puoliakaan mutta en ole lähtenyt nipottamaan kun eihän se minulle kuulu.
Ilmoituksen teksti - hyvä kun kysyit! Se on ihan höpölöpöä. Siinä on maininta horoskoopin luonteesta (eli kerrottu minkälainen on sellainen horoskoopin ihminen kuin mieheni horoskooppi on). Selkeästi profiilin tekijällä on siis syntymäaikakin tiedossa kyllä koska profiilissa puhutaan oikeasta horoskoopista. :/ Tosin näkyyhän se sitten facessa myös se syntymäaika mutta ei kyllä vuotta ja vuosi on tuossa myös oikein (mies on oikean ikäinen profiilissa).
Eli nämä tiedot profiilissa on:
- koko etu ja sukunimi (oikeat)
- ikä (oikea ikä merkitty)
- paikkakunta (oikea paikkakunta merkitty)
- kuvia joissa osassa minä mukana, kaikki kuvat noin 10v vanhoja vähintään ja löytyvät facesta
- tieto että etsii miestä tai naista
- ei määritelty minkälaista suhdetta etsii tai miksi etsii
- lyhyt kuvaus jossa kerrotaan vaan horoskoopista eli millainen tämän horoskoopin ihminen on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni fb profiili ei ole julkinen mutta kavereita on yli 600. Joskus olen maininnut josko tuo edes tuntee hyvin puoliakaan mutta en ole lähtenyt nipottamaan kun eihän se minulle kuulu.
Ilmoituksen teksti - hyvä kun kysyit! Se on ihan höpölöpöä. Siinä on maininta horoskoopin luonteesta (eli kerrottu minkälainen on sellainen horoskoopin ihminen kuin mieheni horoskooppi on). Selkeästi profiilin tekijällä on siis syntymäaikakin tiedossa kyllä koska profiilissa puhutaan oikeasta horoskoopista. :/ Tosin näkyyhän se sitten facessa myös se syntymäaika mutta ei kyllä vuotta ja vuosi on tuossa myös oikein (mies on oikean ikäinen profiilissa).
Eli nämä tiedot profiilissa on:
- koko etu ja sukunimi (oikeat)
- ikä (oikea ikä merkitty)
- paikkakunta (oikea paikkakunta merkitty)
- kuvia joissa osassa minä mukana, kaikki kuvat noin 10v vanhoja vähintään ja löytyvät facesta
- tieto että etsii miestä tai naista
- ei määritelty minkälaista suhdetta etsii tai miksi etsii
- lyhyt kuvaus jossa kerrotaan vaan horoskoopista eli millainen tämän horoskoopin ihminen on
niin ja tämä oli siis ap
Pitäisiköhän ap:n ensimmäiseksi istua rauhassa alas ja miettiä omaa suhdetaan mieheensä? Jos ensimmäisenä on mielessä, että mies pettää, niin onko tuossa ihan oikeasti järkevälle ihmissuhteelle tukeva pohja? Avaappa keskustelu miehesi kanssa juuri noissa sanoilla, joilla tämän keskustelunkin aloitit, niin voi tulla ihan kiva ilta. :-)
Onko hän ammatiltaan opettaja, jos olisi teinien pilan kohde? Tuo horoskooppi lässynlää viittaisi nuoren tytön aivoituksiin.
Nettideittifirma on ostanut itselleen käyttäjätietoja, jotta tilastot näyttäisivät paremmilta ja syntyisi vaikutelma toimivasta palvelusta. Joku hämäräperäisen laitamilla toimiva verstas on siis tilauksesta kasannut profiileja käyttämällä sosiaalisesta mediasta haalittua dataa, oletettavasti vielä jonkinlaista automatiikkaa hyödyntäen, eli profiilin sisältö on mitä sattuu.
Ensisijaisesti moittisin miestä tietoturvansa laiminlyönnistä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän ap:n ensimmäiseksi istua rauhassa alas ja miettiä omaa suhdetaan mieheensä? Jos ensimmäisenä on mielessä, että mies pettää, niin onko tuossa ihan oikeasti järkevälle ihmissuhteelle tukeva pohja? Avaappa keskustelu miehesi kanssa juuri noissa sanoilla, joilla tämän keskustelunkin aloitit, niin voi tulla ihan kiva ilta. :-)
Missä ap epäili, että mies pettää? Ainoa kohta, jossa pohditaan, mitä tämä nyt tarkoittaa on "Kuka hullu tekee noin". Eli siinäkin kyseenalaistetaan, että mies olisi ihan tosissaan tuon tehnyt.
Outoa. Minä istuttaisin miehen muina miehinä sohvalle, avaisin läppäriltä tuon profiilin ja antaisin koneen hänen syliin ja kysyisin suoraan että miksi on hän deittisivustolla. Ja katsoisin miten reagoi.
Ellei miehesi ole kiinnostunut horoskoopeista, on selvästi feikki. Olisit 10 vuodessa huomannut.
Täytyy sanoa, että jos mun puolisoni istuttaisi mut sohvalle, läväyttäisi eteen noin ilmiselvän feikkiprofiilin ja ryhtyisi kyttäämään reaktioitani mahdollisten pettämisaikeitteni paljastamiseksi... niin saattaisin ekana miettiä, mitä hän on deittisivustolla tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Nettideittifirma on ostanut itselleen käyttäjätietoja, jotta tilastot näyttäisivät paremmilta ja syntyisi vaikutelma toimivasta palvelusta. Joku hämäräperäisen laitamilla toimiva verstas on siis tilauksesta kasannut profiileja käyttämällä sosiaalisesta mediasta haalittua dataa, oletettavasti vielä jonkinlaista automatiikkaa hyödyntäen, eli profiilin sisältö on mitä sattuu.
Ensisijaisesti moittisin miestä tietoturvansa laiminlyönnistä.
Näitä tosiaan liikku aika-ajoin ja minulle kävi samalla tapaa vuosia sitten. Tuntematon nainen otti minuun yhteyttä ja kysyi miksi olen hakemassa seuraa vaikka olen naimisissa.
Tarkemmin asiaa tutkittuani muistin painaneeni "OK" johonkin Facebookin mainokseen. Ehkä uteliaisuuttani. Tuolloin ei Face vielä kysellyt mitään saako tietojani luovuttaa toiselle sovellukselle. Muistan poistamisen olleen aika hankalaa, mutta en enää muista mikä seuranhakupalvelu oli kyseessä.
Oho no onpa omituista. En osaa sanoa tähän oikein mitään mutta todella outoa ja ihmettelisin minäkin 🤔