Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo haluavansa erota lähes joka riidan yhteydessä...

Vierailija
28.08.2017 |

Onko normaalia että mies joka riidan yhteydessä sanoo haluavansa erota ja muutenkin syyllistäen arvostelee ilman minkäänlaista kunnioitusta noissa tilanteissa minua kohtaan. Naimisissa ollaan ja lapsia on. Riitä voi olla mikä vaan ihan perus juttu, siltikin lopputulos on erolla uhkailu ja minun haukkuminen lopulta huudon kera. Mistä tämmöinen johtuu?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
28.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu kiinteistönvälittäjä kertoi, että hänellä oli myytävänä tällaisen parin koti. Vaimo oli aina uhkaillut erolla ja lopulta mies oli sanonut, että ok. Ja ihan oikeasti ottanut eron ja kämppä myyntiin. Vaimo oli omlut hädissään ja yrittänyt perua kaikkea koko ajan, mutta ero oli tullut. Se erolla uhkailu on henkistä väkivaltaa ja minusta mies oli tehnyt tuossa ihan oikein.

Minäkin olen ollut erouhkailun uhri. Vuosia jouduin kuunteleman samaa mantraa. Omaan sanavarastooni ei aiemmin edes kuulunut sana avioero. Jossain vaiheessa kyllästyin ja sanoin että sitten erotaan, jonka jälkeen vaimo käänsi kelkkansa ja rukoillen pyysi muuttamaan mieleni. Sen jälkeen en ole kuullut sanaa avioero, oon nykyään kuulemma maailman paras mies. En todellakaan ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän